Heb je hem wel eens live horen zingen dan? Ik best veel en ook ik vind wesley beter dan Janquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:15 schreef Bonzoo het volgende:
Een betere zanger dan jan smit wil ik nou ook weer niet zeggen...
eensquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
Ik vond het serviesgoed grapje wel leuk van Nance
En ik vind Wesley ook een betere zanger dan Jan Smit eigenlijk...
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
Wat een gedoe met die punten dan
Doe dan gewoon alleen commentaar.
Maurice zei dat hij beter is dan Jan Smit en Nance zei 'dan hoop ik dat je vriendin het serviesgoed laat staan als ze nog eens eh....' of zoietsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het grapje gemist, wat was het?
dat nummerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zoiets als dit als z'n eerste single
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Maurice zei dat hij beter is dan Jan Smit en Nance zei 'dan hoop ik dat je vriendin het serviesgoed laat staan als ze nog eens eh....' of zoiets
Wat heeft Pink met dik en lomp te maken?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:18 schreef Bonzoo het volgende:
Ik vind die Christel echt zo'n dik lomp wijf en dan gaat ze ook nog eens Pink zingen pff.
Goh...je meent het.....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat ze het publiek thuis, dat gaat stemmen, ook graag beïnvloeden. Even extra benadrukken wie zij het best vinden.
Pfff, en dus?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:18 schreef Bonzoo het volgende:
Ik vind die Christel echt zo'n dik lomp wijf en dan gaat ze ook nog eens Pink zingen pff.
quote:
quote:
ja, balen hè! Ze is toch wel mijn favoriet...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
Vorige nummer deed ze beter, dit gaat niet zo goed. Niet zo zuiver en ze schreeuwt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:20 schreef Greys het volgende:
Lekkere sound heeft ze
Maar op een gegeven moment word je dat rauwe ook wel weer zat denk ik...
mee eensquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:22 schreef Janetje het volgende:
Die jury is inderdaad flink sturend bezig.
vind je? bij x factor wassie toch echt op zijn bestquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is HJ streng aan het worden de laatste 2 weken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |