Ah, dank je.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:30 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat hoofd in dat kastje links van hem.
Die man die in plaats van een pistool, zijn hand als een wapen vormt. ;')quote:
oh bah bah bah!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:30 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat hoofd in dat kastje links van hem.
Goed op de strepen letten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:41 schreef alwaysedo het volgende:
het concept shit bricks wordt hier verkracht.
Die in de OP is echt goed, daar schrik je bijna van, maar sommige zijn gewoon (slechte) fails.
edit;
waar zit ie bij die met de tijger? :p
Die zie ik nietquote:
Een gezichtje in de sesamzaadjes.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:53 schreef Omniej het volgende:
[..]
Draai je hoofd 45 graden naar links en bekijk het oor eens.
Ik zie de hamburger niet....
ah, ik dacht al dat het daar zat, ik kan het alleen totaal niet goed zien dat het een hond is maarjaquote:
Toen ik hem een uur geleden bekeek zag ik ook niks, maar nu zag ik hem directquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:48 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Toen ik hem een uur geleden bekeek zag ik ook niks, maar nu zag ik hem directKijk eens naar de plek tussen hun 2 jassen in.
oi, kun jij ook praten?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:49 schreef henk-snorrewasser het volgende:
[..]
Penis in het midden van beide mannen
best flauw
in die tentakels staat het woordquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:39 schreef ToT het volgende:
Wazzup met die octopus?Ja 1 tentakel maakt een rare bocht en zit dan recht, maar verder?
Al die plaatjes hebben iets met elkaar te maken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:57 schreef Omniej het volgende:
De octopus zag ik ook niet meteen, totdat ik aan de hidden tiger dacht en iets vergelijkbaars ging zoeken.
Erg goed te zien is 'ie niet in ieder geval... (de tijger was makkelijker)
Kon ik idd beter doen jaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:40 schreef Markster het volgende:
kun je ze niet allemaal ff in een spoiler uitleggen, ik zie er een aantal niet.
Best welquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeg Henk, gaat ie lekker zo? Met je eigen spamtopic
De rechter tak: broer en zus hebben incest gepleegd, die kinderen zien er ook retarded uitquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:04 schreef FunkY-FrankY het volgende:
my family any1?
Ik dacht eigenlijk aan die blanke vrouw die *zogenaamd* zou zijn voortgekomen uit twee donkere mensen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
De rechter tak: broer en zus hebben incest gepleegd, die kinderen zien er ook retarded uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:19 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die onderste neger zag ik echt niethet is patat![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:19 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Goed dat je ze ff uitlegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Scroll een paar plaatjes omhoog en dan blijkt het toch geen lamp te zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:06 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Het duurde een paar minuten voordat ik zag dat het een lamp was, ook al staat het eronder
Jesus hates you.![]()
Of die lamp is er natuurlijk gewoon onder gephotoshoppedquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:25 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Scroll een paar plaatjes omhoog en dan blijkt het toch geen lamp te zijn.
![]()
![]()
die 2e: ze staan op de maan. En op de achtergrond zie jequote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:31 schreef Michielos het volgende:
deze begrijp ik ook niet.. iemand?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r![]()
1e: Gezicht achter de stoel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:31 schreef Michielos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 2e: de maan is te zien vanaf de maan?
3e giraffe die aangevlogen is door een vliegtuigje.![]()
en die eerste dan??
en die van die giraffe zie je toch meteen, ik dacht ook dat ik verder moest zoeken....*verwijderd door Admin*![]()
Bij dat eerste plaatje zie je achter de stoel een gezicht.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:31 schreef Michielos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Dat is het punt juist..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:36 schreef JanJanJan het volgende:
en die eerste dan??
en die van die giraffe zie je toch meteen, ik dacht ook dat ik verder moest zoeken....
En die van de maan.. OMG
Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Leg die eerste en tweede eens uit?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:20 schreef kaasindekoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Oh wacht, die tweede zie ik al geloof ik![]()
![]()
Kijk bij die eerste een goed naar alle missiles.. er zitten 2 hele vreemde bij.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:24 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Leg die eerste en tweede eens uit?
Oh wacht, die tweede zie ik al geloof ik
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'![]()
Ja die 2 naast de middelste zijn 2 dode mensen ofzo met een pionhoofdquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:28 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
En die man heeft ook wat in zijn broek zitten![]()
Zie je de eerste ?
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:32 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ja die 2 naast de middelste zijn 2 dode mensen ofzo met een pionhoofd
![]()
![]()
a...quote:Op zondag 31 januari 2010 00:12 schreef henk-snorrewasser het volgende:
HEEL VER VANDAAN STAAN
[ afbeelding ]
marlin monroe
wesome!http://dieantwoord1.hyves.nl/ - Die Antwoord!![]()
Je ziet in z'n strepen de woorden: The hidden tigerquote:Op zondag 31 januari 2010 00:32 schreef GlenSpey het volgende:
Uitleg bij de tijger?
Heb er drie keer naar gekeken zie nog steeds niks, de rest allemaal gezien
Niet iedereen heet henk![]()
Ah ik zie m idd.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:37 schreef henk-snorrewasser het volgende:
[..]
Je ziet in z'n strepen de woorden: The hidden tiger
Maar je moet er wel creatief voor zijn om dat te zien![]()
![]()
Die is tof, die verandert gewoon terwijl ik kijk.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:12 schreef henk-snorrewasser het volgende:
HEEL VER VANDAAN STAAN
[ afbeelding ]
marlin monroe
![]()
![]()
Vind de neger![]()
[ Bericht 48% gewijzigd door henk-snorrewasser op 31-01-2010 01:05:41 ]Niet iedereen heet henk![]()
Op de eerste staat pedobear (links van het meisje) en bij de tweede staat er een neger tussen de pilaren.quote:![]()
In de eerste zie ik helemaal aan de rechterkant (net achter die kistjes) volgens mij ook de clown It..?quote:Op zondag 31 januari 2010 01:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Op de eerste staat pedobear (links van het meisje) en bij de tweede staat er een neger tussen de pilaren.
Die is wel heel erg cool trouwens.quote:![]()
![]()
De twee ogen eronder ja.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:59 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
is er hier iets buiten het bloed?
![]()
![]()
Verdomd, en ik maar naar die wasbak aan het kijkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:32 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ja die 2 naast de middelste zijn 2 dode mensen ofzo met een pionhoofd![]()
![]()
Zal wel aan mij liggen maar ik zie ze niet, en om eerlijk te zijn ik vind het maar een eng plaatjequote:
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Waarom dropt TS niet gewoon de link naar de website waar deze allemaal vandaan komen?
http://dieantwoord1.hyves.nl/ - Die Antwoord!![]()
Ogen zie ik ook niet maar kijk eens heel goed in de hoek rechts onderin.quote:Op zondag 31 januari 2010 02:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maar ik zie ze niet, en om eerlijk te zijn ik vind het maar een eng plaatje
In the city you must fight to survive. Double the action, triple the excitement. About me![]()
Je hebt gelijk, rechts onderin zit ook nog iets inderdaad...quote:Op zondag 31 januari 2010 03:15 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
[..]
Ogen zie ik ook niet maar kijk eens heel goed in de hoek rechts onderin.
Anyway, die ogen zitten er ook wel degelijk: tussen de bebloede trap en de grond in, zit een kleine spleet... Helemaal onderaan ongeveer in het midden van de foto. Daar kijken twee ogen tussendoor.![]()
![]()
O haha, strakke actiequote:Op zondag 31 januari 2010 10:21 schreef BlackFrancis het volgende:
[..]
De jongeheer, eerste rij, tweede van rechts.
*verwijderd door Admin*![]()
[b]Op donderdag 4 februari 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:[/b]
Wukl schrijf je met een L en niet met een I
Zo, die zit, en die verwachte je nie![]()
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:49 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
ik heb het gevonden, het zit in de linker bovenhoek van je scherm
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.![]()
Is dat alles? Zo ken ik er ook nog wel een paarquote:Op zondag 31 januari 2010 11:49 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
ik heb het gevonden, het zit in de linker bovenhoek van je scherm
![]()
![]()
Het is wel zo, het gezichtje staat linksbovenin op het zwarte gedeelte van het plaatjequote:
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
jaa rechts in de onder hoekquote:Op zondag 31 januari 2010 01:59 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
is er hier iets buiten het bloed?
Niet iedereen heet henk![]()
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:07 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Is dat alles? Zo ken ik er ook nog wel een paar
Ik moet ook zeggen dat ik ze in het begin leuker vond dan nu. Het verrassende is er een beetje af. Het bevat allemaal of een hoofd, of een neger, of een piemel.![]()
Nu wordt het alleen nog maar een plaatjesdump-topic en daar hebben we er al een van.
F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is dat omdat hij met zijn ass boven een schijtgeul hangt of zo?![]()
Als je rechts kijkt zie je bomen. Dus ze zitten ergens op een flat ofzoquote:Op zondag 31 januari 2010 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is dat omdat hij met zijn ass boven een schijtgeul hangt of zo?
![]()
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:30 schreef Pascallio het volgende:
je moet je hoofd 90 graden naar rechts doen![]()
![]()
nee, ze liggen tegen de muur aan hahahaquote:Op zondag 31 januari 2010 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is dat omdat hij met zijn ass boven een schijtgeul hangt of zo?
![]()
![]()
Pedobearquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:22 schreef henk-snorrewasser het volgende:
Ga 2 meter van je pc zitten
[ afbeelding ]
[14.gif]![]()
ik zie fakking nietsquote:Op zondag 31 januari 2010 23:35 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wat valt eraan te snappen?
Als je gewoon doet wat eronder staat, zie je het toch vanzelf.wat zie je dan?
Pics van me nichtje: http://tinyurl.com/y8ufsnp![]()
Als je maar lang genoeg naar 't kruisje blijft staren, dan van je scherm wegkijkt en met je ogen knippert, zou je zoiets moeten zien:quote:Op zondag 31 januari 2010 23:36 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
ik zie fakking nietswat zie je dan?
![]()
![]()
de eerste keer dat ik 'm zag vond ik het doodeng.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:43 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg naar 't kruisje blijft staren, dan van je scherm wegkijkt en met je ogen knippert, zou je zoiets moeten zien:
[ afbeelding ]
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Plus een wasbak achter de middelste...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Kijk bij die eerste een goed naar alle missiles.. er zitten 2 hele vreemde bij.
Bats.Bats..Bats...Baaats!![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:29 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Of die lamp is er natuurlijk gewoon onder gephotoshopped
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!![]()
Standaard plaatjes, ik wil shit brix plaatjes zien!!!Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Ik zie het ook zonder paint hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 17:00 schreef henk-snorrewasser het volgende:
[ afbeelding ]
De kleur A en B zijn hetzelfde.
zie paint
![]()
![]()
werkt deze ook geprint? zijn de kleuren dan ook hetzelfde?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:00 schreef henk-snorrewasser het volgende:
[ afbeelding ]
De kleur A en B zijn hetzelfde.
zie paint
![]()
Jep. Het lijkt alleen niet zo omdat bij het ene vakje de omliggende kleuren donkerder zijn, en bij het ander vakje lichter.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:46 schreef Derek010 het volgende:
[..]
werkt deze ook geprint? zijn de kleuren dan ook hetzelfde?
![]()
Wat is dat voor een rode vlek. Lijkt wel een halve McDonald's vlag ofzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:47 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is één van de beste. Niet makkelijk, maar wel heel hard lachen als je hem ziet.![]()
![]()
!
![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door MB23 op 02-02-2010 18:59:27 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Die zie ik dus echt nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:47 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is één van de beste. Niet makkelijk, maar wel heel hard lachen als je hem ziet.![]()
![]()
!
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”![]()
Ik zie 'm nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:47 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
omg, ge-ni-aal!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:47 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
!
![]()
![]()
F.K.A. SuperwormJim![]()
Doe 's lief en zeg wat er zo geniaal aan isquote:Uh, is er echt niks?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:05 schreef BasementDweller het volgende:
It takes a while til you realize there ain't no reason to shit brix.
![]()
Het is een oudje inderdaad, maar wel een goede!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:07 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
Haha, als je hem zo snel al ziet kende je hem zeker al..
F.K.A. SuperwormJim![]()
Nee, behalve dan dat je na een tijdje bakstenen poept als je bij de McDo hebt gegeten. Denk dat dat hem isquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:06 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Doe 's lief en zeg wat er zo geniaal aan is
[..]
Uh, is er echt niks?
Ik zie verder geen pedobears of mensen achter glazen.![]()
een apotheekbord bijdemacdonalds toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:12 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Het zit hem in ieder geval niet in die (Argentijnse) vlaggen.
![]()
Van een afstandje herken ik er 2 zoenende hoofden in of 2 billen in een slipjeverder niks lachwekkends oder so
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
![]()
Loop maar eens een meter of 2 van je scherm af![]()
Zie je het?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ja echt irritant dat het nou niet gezegd wordt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Die onderste is nastymaar wat is dat nou met die winkelstraat?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Dan is ie wel heel ver gezochtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:13 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Nee, behalve dan dat je na een tijdje bakstenen poept als je bij de McDo hebt gegeten. Denk dat dat hem is
Ik zie verder geen pedobears of mensen achter glazen.
Ik wil het ook weten!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef Mertofzo het volgende:
ik zie het niet, wat is er mis met die winkelstraat plz zeg het
![]()
![]()
Die lamp die op een ufo lijkt misschien?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef Mertofzo het volgende:
ik zie het niet, wat is er mis met die winkelstraat plz zeg het![]()
Klopt, je moet heel ergens anders zoeken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:12 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Het zit hem in ieder geval niet in die (Argentijnse) vlaggen.
Neequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:06 schreef Mertofzo het volgende:
apotheker als mcdonalds? is dat hethahahahha
F.K.A. SuperwormJim![]()
ja idd, ik denk dat de maker van dit plaatje je er zolang ernaar laat kijken totdat je moet poepen ofzoquote:![]()
Zeg dan op z'n minst waar we dan wel moeten zoeken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt, je moet heel ergens anders zoeken.![]()
[..]
NeeCuz I'm Mr. Brightside![]()
Kijk goed in de buurt van de straatmuzikant.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zeg dan op z'n minst waar we dan wel moeten zoeken.F.K.A. SuperwormJim![]()
waar staat die muzikant??quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kijk goed in de buurt van de straatmuzikant.
een kromme plank is niet recht![]()
waar dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Haha, anders zet je mensen ff op het verkeerde spoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
![]()
Welke?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
GRRReturn to the point of no return.
The art of penetrating without penetrating.
I was born with a dick in my brain, yeah fucked in the head!![]()
Wat kinderachtig dit'oh-wat-ontzettend-grappig-ik-weet-het-lekker-wel-en-jullie-niet-dus-ik-zeg-het-lekker-niet
iddquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef VeerEli het volgende:
Wat kinderachtig dit'oh-wat-ontzettend-grappig-ik-weet-het-lekker-wel-en-jullie-niet-dus-ik-zeg-het-lekker-niet
![]()
![]()
Vooruit, nog één tip: rechtsquote:Niks kinderachtig. Ik heb er destijds ook uren naar moeten zoeken. Ik ga het jullie het niet zomaar vertellen hoor. Zoek zelf maar eens.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef VeerEli het volgende:
![]()
En als je het eenmaal gevonden hebt, lach je je rot![]()
![]()
F.K.A. SuperwormJim![]()
Normaal had ik het al lang verteld, maar op deze heb ik ook echt een half uur zitten frustreren.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef VeerEli het volgende:
Des te grappiger als je er dan zelf achter komt, vandaar.. !!![]()
Man! Ik zit al 100 keer te kijken, ben elk plekje van het plaatje langzaam bij langsgegaan, ik zie niks!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vooruit, nog één tip: rechts
[..]
Niks kinderachtig. Ik heb er destijds ook uren naar moeten zoeken. Ik ga het jullie het niet zomaar vertellen hoor. Zoek zelf maar eens.![]()
En als je het eenmaal gevonden hebt, lach je je rot![]()
![]()
Even wat anders doen en over een uurtje nog eens proberen. Dat helpt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Man! Ik zit al 100 keer te kijken, ben elk plekje van het plaatje langzaam bij langsgegaan, ik zie niks!
F.K.A. SuperwormJim
Forum Opties Forumhop: Hop naar: