Jij ook niet Haaibaaike, zie mijn post een stukje boven jequote:Op maandag 1 februari 2010 13:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Graag gedaan Ole.. Had jij dat nog niet gezien meid?
Nee, ik was gisteravond met andere dingen bezigquote:Op maandag 1 februari 2010 13:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Graag gedaan Ole.. Had jij dat nog niet gezien meid?
Ja he, en gelukkig kan hij ook heel goed koken! Duidelijk dat Yo de baas is in huis. Ze geeft ook al antwoord voor hemquote:Op maandag 1 februari 2010 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Gaan ze ook aan de groene thee? Wat zit die Wesley er steeds als een lulletje bij zeg, hij heeft echt niks in te brengen.
Maar dat hoort bij de stijl van het huis!quote:Op maandag 1 februari 2010 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het staat gewoon erg gemaakt om zoveel foto's aan de muur te hebben hangen van mensen die je net een paar maanden kent.Alsof je na 6 maanden een foto van jezelf innig met je schoonmoeder op A4 aan de muur hangt.
En dan zoveel foto's ook nog.
Ja, en ze mist haar schoonfamilie heel erg daar!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar dat hoort bij de stijl van het huis!
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar dat hoort bij de stijl van het huis!
Heel begrijpelijk hoor! Als je elkaar al zo lang kent, lijkt schoonfamilie haast wel eigen familie geworden.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, en ze mist haar schoonfamilie heel erg daar!
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:13 schreef Tinkepink het volgende:
De grote vraag is nu eigenlijk: was dit uit PR-oogpunt een goede zet van Yo en Wes of gewoon een grote fail.
Jawel Pisces29quote:Op maandag 1 februari 2010 13:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij ook niet Haaibaaike, zie mijn post een stukje boven je
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel Pisces29Wat isser met jou post
Dat had ik niet gezien neequote:Op maandag 1 februari 2010 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had al geschreven waar Vivi de uitzending terug kon kijken, dat bedoel ik met dat je niet goed gekeken had omdat je hem opnieuw plaatste
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat had ik niet gezien neeAnders had ik de moeite niet genomen om uitzendinggemist.nl te zoeken en hier neer te zetten... Sorry hoor
heb me gister ook zitten ergeren aan het toneelstukjequote:Op zondag 31 januari 2010 21:44 schreef DrDentz het volgende:
Nou Wesley zit er echt bij als haar debiele achterneefje ofzo, al die stomme wijven zetten goede voetballers voor lul op tv. Eerst moest Kluivert er al aan geloven. Fucking Patrick Kluivert op een bakfiets.En nu Wesley Sneijder met foto's van Dean Martin in z'n huis, iemand waarvan hij waarschijnlijk toch nooit gehoord had.
emile ratelband, puhlease!!! en dan ook nog bartina koeman als voorbeeld noemenquote:
Waarom is jou PI altijd blauw vierkantje..ik heb nu een pijltje en dat zijn PI.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg ga jij eens even de PI's beter bij posts interpreteren, dit doe je in zoveel topics, als mensen iets goed bedoelen of met een knipoog![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom is jou PI altijd blauw vierkantje..ik heb nu een pijltje en dat zijn PI.
Dat wat je in je post zet zijn smiley's!
Boven die post staat een knipoog als PIquote:Op maandag 1 februari 2010 13:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij ook niet Haaibaaike, zie mijn post een stukje boven je
Yolanthe zal wel weer gepromoot moeten worden door de TROS, niks handiger dan collega Ivo er op af te sturenquote:Op maandag 1 februari 2010 14:13 schreef Tinkepink het volgende:
De grote vraag is nu eigenlijk: was dit uit PR-oogpunt een goede zet van Yo en Wes of gewoon een grote fail.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |