tijdens het sporten toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hij had inderdaad een klein wondje dat melanoom bleek. Maar hoe heeft hij dat opgelopen?
Ik denk niet dat ie de kanker opgelopen heeft door het voetballen tongquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:53 schreef tong80 het volgende:
Het was idd een voetballiefhebber actief en passief. Maar hoe je daar kanker door oploopt ?
Ik rook idd door. Steek er net weer één op.quote:
Opgelopen tijdens het voetballen inderdaad. Hij had een wondje aan zijn grote teen, en dat bleek later kanker te zijn. Of het pas duidelijk werd na die blessure dat hij kanker had of dat hij het op die manier heeft opgelopen heeft weet ik niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:53 schreef tong80 het volgende:
Het was idd een voetballiefhebber actief en passief. Maar hoe je daar kanker door oploopt ?
Ik dacht dat dat wel kon. Maar ik ben geen dokter...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie de kanker opgelopen heeft door het voetballen tong
'tijdens het sporten' was niet specifiek genoeg?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Opgelopen tijdens het voetballen inderdaad. Hij had een wondje aan zijn grote teen, en dat bleek later kanker te zijn. Of het pas duidelijk werd na die blessure dat hij kanker had of dat hij het op die manier heeft opgelopen heeft weet ik niet.
tong80 + 1
Punten deel 1869:
3 Neleos
2 ScottTracy
1 Robbiev85
1 tomtomaat
1 tong80
muziekquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:57 schreef tong80 het volgende:
Nog goed ook
Waar willen jullie een vraag over ?
Eeh ja, ik wou je het punt al geven. Maar toen kwam tong met voetballen, wat nog net iets specifieker is. Ik hoop dat je 't niet erg vindt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:56 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
'tijdens het sporten' was niet specifiek genoeg?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie de kanker opgelopen heeft door het voetballen tong
Nee joh, geeft niets.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:58 schreef Neleos het volgende:
[..]
Eeh ja, ik wou je het punt al geven. Maar toen kwam tong met voetballen, wat nog net iets specifieker is. Ik hoop dat je 't niet erg vindt.
De eerste twee zijn goed. Bij Real Madrid en Glasgow Rangers.quote:
Willem van Hanegem is tegenwoordig ook zanger.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:07 schreef tomtomaat het volgende:
johan cruijff met oei oei
Met hoofdletters had je gewonnenquote:
Speelde niet in de jeugd van een topclub.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Willem van Hanegem is tegenwoordig ook zanger.
Nee akoestisch. De bekendste gitarist nog levend in Nederland samen met Jan Akkerman.quote:
Juistquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:30 schreef Neleos het volgende:
Een bal te hard tegen z'n hoofd gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |