quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Een échte pizzabakkersdochter.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:58 schreef Ayca het volgende:
Tm zei quatre en toen moest ik aan pizza denken.
Nadat ik het geschreven had wel ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Geef maar toe, TM, jij moest ook aan pizza denken toen je dat schreef.
In het frans is het fromage, Italianen kunnen gewoon niet spellen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is formaggi, niet fromaggi.
Staat er toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In het frans is het fromage, Italianen kunnen gewoon niet spellen.
En het is stagioni, niet staggioni
Volgens mij echt, 4 dagen per week worden ze in seizoen gefilmd, 1 van die wijven kreeg $120.000 per afleveringquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag hè... Is dat nou gespeeld of is het echt?
Alles bij MTV is gespeeld. Of grote gedeeltes zijn in ieder geval opgezet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag hè... Is dat nou gespeeld of is het echt?
Wat een kneus in zijn witte kledingquote:
Bedoel je de kanun?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe heet dat instrument wat altijd dat typische Arabische jengeldeuntje aan de muziek geeft?
Denk het wel ja, thanksquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedoel je de kanun?
[ afbeelding ]
ohaa kijk dit:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat een kneus in zijn witte kleding
Kutmuziek.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:53 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
ohaa kijk dit:
ik had zn ongeboren zus geneukt als zo politie agent dat bij mij zou doen :| je zou bijna denken toneel.
moest meteen denken aan Pim Fortuyn. weet ook niet wrmquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kutmuziek.
Ja, had het al eerder gezien, wist niet meer wat het verhaal erachter was. Vent was aan het overreacten, maar heb op mijn eigen school gezien in wat voor apen mensen kunnen veranderen als ze in groepen zijn
Het kutste aan groepswerk is het groepswerkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
moesten aan project werken maar groepsgenoot ziek, moet maandagavond af, we moeten nog van alles filmen, knippen en plakken..
Want?quote:
Ja en juffie is al boos omdat de samenwerking niet goed verloopt, dit wordt echt een kutcijfer.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het kutste aan groepswerk is het groepswerk![]()
[..]
Want?
Beste van makenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja en juffie is al boos omdat de samenwerking niet goed verloopt, dit wordt echt een kutcijfer.
Wrm ik blij ben, is prive.
beste van maken? ik kan niets inleveren zonder de rest van m'n groepje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Beste van maken![]()
Nou sorry hoor, dan vertel je het lekker niet![]()
Even koffie halen
nee, ik ga zo slapen voor het leven. DAAAAAMNNNN ik ben moe. bedbedbed.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:25 schreef Rookert het volgende:
Het is weer weekend, iedereen heeft vrij, dus zit men niet 887234 uur achter FOK!
Lekker vroeg, wat heb je gedaan dan allemaal?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:32 schreef maartjeh het volgende:
[..]
nee, ik ga zo slapen voor het leven. DAAAAAMNNNN ik ben moe. bedbedbed.
gewerkt, laatste dagen heeeel vroeg op (en te weinig geslapen dus), heel het huis gepoetst vandaag, cake gebakken en gebracht, naar Dongen geweest. dus niet heel veel bijzonders.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lekker vroeg, wat heb je gedaan dan allemaal?
Maar wel bezigquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:36 schreef maartjeh het volgende:
[..]
gewerkt, laatste dagen heeeel vroeg op (en te weinig geslapen dus), heel het huis gepoetst vandaag, cake gebakken en gebracht, naar Dongen geweest. dus niet heel veel bijzonders.
bezig zijn is goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar wel bezigMaar slapen is altijd goed
Wie niet, beste uitvinding ooitquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:37 schreef maartjeh het volgende:
[..]
bezig zijn is goed.en slapen zeker haha. ik hou van slapen.
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
die ervaring heb ik ook.ik ga, mijn bed roept me.
Nooo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:05 schreef Min-e het volgende:
Zometeen in Pauw en Witteman, polygamie heeft de toekomst.
Willen jullie vast niet missen.
Nou, lekker! Ik mag lekker een onderzoeksvoorstel gaan schrijven voor mijn bachelorthesis, dus voor mij helaas geen weekend.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou, lekker! Ik mag lekker een onderzoeksvoorstel gaan schrijven voor mijn bachelorthesis, dus voor mij helaas geen weekend.
IK HAAL ALLESSSSSSSSquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
DuitsJe bent eraan Bilmi
![]()
Jij gaat het einde van de dag niet halen
je hebt me echt geraakt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Aah koesjie koesjie komt wel goed Emel
nee je hebt me serieus geraaktquote:
Shit, dat was niet m'n bedoeling, snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee je hebt me serieus geraakt
ik was vet vrolijk, geen gedachtes over m'n jaar.. wat doe je..
dit klinkt vet nep, maar ik meen t.
Ik heb nog nooit popkek in Turkije gezien. Ik ken het gewoon van de Turk bakalli hier. En peynir cubugu, omg. Dat haalde ik wel altijd in TR. Maar ik proefde nooit echt de peynir.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
In TR haalde ik iedere dag. + peynir cubugu
nee, ben plotseling al mn energie kwijt door jou...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Shit, dat was niet m'n bedoeling, snap wat je bedoelt![]()
Ga rondjes rennen?
Ik haalde juist altijd in TR. Bakkal was voor huis.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit popkek in Turkije gezien. Ik ken het gewoon van de Turk bakalli hier. En peynir cubugu, omg. Dat haalde ik wel altijd in TR. Maar ik proefde nooit echt de peynir.
Het smaakt helemaal niet naar jus d'orange. Het smaakt naar oralet, en de smaak van oralet is uniek.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niet lekker.Warme jus d'orange.
Maar daarna werd je weer vrolijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee, ben plotseling al mn energie kwijt door jou...![]()
vandaag was ik vrolijk..jij bent de tweede die het verpest, tijdens mentoruur begon een meisje over dat het MBO me bang moet maken.
![]()
rookert ik haat jou.
Ik kon het twee jaar terug in Turkije al nergens meer vinden. Volgens mij hebben ze het uit het assortiment gehaald ofzo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik haalde juist altijd in TR. Bakkal was voor huis.Ik proef het ook niet, maar ik eet ook nooit kaas, maar vond peynir cubugu te lekker, kan het hier niet vinden..
Hmm, ik heb het vorige zomer gedronken, maar het viel dus tegen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het smaakt helemaal niet naar jus d'orange. Het smaakt naar oralet, en de smaak van oralet is uniek.De lekkerste oralet is trouwens seftali.
Blablablabla.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:14 schreef Rookert het volgende:
MBO gaat niet gebeuren bij jou, je weet veel te weinig van volkeren etc
Oralet moet je drinkenin de winter.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, ik heb het vorige zomer gedronken, maar het viel dus tegen.
Nederlands haal ik met minder dan een uurtje leren een 8.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar daarna werd je weer vrolijkEn tuurlijk ga je je jaar wel halen, Nederlands ging goed, die vibe meenemen naar andere toetsen, laten zien dat jij met maar 1 uurtje leren gewoon 8'en kan halen ipv die sloebers die dan maar een 6 halen
![]()
MBO gaat niet gebeuren bij jou, je weet veel te weinig van volkeren etc
Bij andere vakken met een uur leren misschien ook, probeer het eensquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nederlands haal ik met minder dan een uurtje leren een 8.![]()
voor MBO heb je kennis over volkeren nodig?
ik heb een strakke planning voor morgen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bij andere vakken met een uur leren misschien ook, probeer het eens![]()
Nou nee, alleen knappe uitzonderingen
Gaat goed komenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb een strakke planning voor morgen.![]()
1 uur wis - 10 min pauze - 1 uur wis - 10 min pauze - 1 uur wis
Nee. Het is pas relaxed om goed te slapen. M'n moeder heeft vandaag, na jaren, ontdekt dat m'n wekker iedere dag rond 5 uur af gaat.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gaat goed komen![]()
Serieus, het gevoel van naar school/college gaan van weten dat je alles hebt voorbereid is heel relaxed
Je slaapt goed als je weet dat je voor morgen helemaal bent voorbereidquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee. Het is pas relaxed om goed te slapen. M'n moeder heeft vandaag, na jaren, ontdekt dat m'n wekker iedere dag rond 5 uur af gaat.(gaat altijd superzacht af, maar zette dit keer het licht aan). Dat 5 uur wakker worden is vet lekker, maar later op de dag krijg je er wel last van.
Dat is zo. Zonder gedachtes aan school slapen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je slaapt goed als je weet dat je voor morgen helemaal bent voorbereid![]()
5 uur is ook een achterlijk tijdstip, waarom echt
Leer van tevoren? Als jij niet goed tegen vroeg wakker worden kunt, heeft het toch geen zin. Je concentratie voor de rest van de dag is dan ook minder, dus beter helemaal niet vroeg wakker worden, maar wel een goede concentratie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:25 schreef Ayca het volgende:
5 uur doe ik alleen als ik nog moet lerenmaar vaak lukt dat niet echt want dan val ik steeds weg
Veel beter wordt het nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is zo. Zonder gedachtes aan school slapen.![]()
Hmm.. je hebt wel gelijk, maar ik ben het gewend, ook zonder wekker word ik wakker. Het is wel lekker hoor, heel rustig wakker worden in bed, maar later wel kut omdat je niet echte slaap hebt gehad. Ik ga vandaag wel voor 12 uur slapen en morgen uitslapen.
Allebei kunnen lekker zijn, hangt echt van m'n bui af. Vind vaak vroeg slapen ook lekker, maar komt er niet van.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:25 schreef Rookert het volgende:
Ik ga liever laat slapen dan vroeg opstaan
Topquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:27 schreef IHVK het volgende:
Zo essay klaar en opgestuurd een half uur voor de deadline zoals het hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat deed ik vorig jaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha, om 05:00 opstaan op de middelbare school.Deed ik ook wel eens wanneer ik veels te laat was begonnen met een werkstuk en het de nacht ervoor nog niet af had gekregen.
![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Veel beter wordt het niet![]()
Je voelt dat gebrek aan slaap later op de dag ja, niet zo relaxedWel beter als je 's ochtends een toets hebt en niet al het slaap nog uit je ogen moet wrijven
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:27 schreef IHVK het volgende:
En wat gaat het worden denk je?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:27 schreef IHVK het volgende:
2 uurtjes werk en klaarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nou niet echtik moet nog een samenvatting maken van een nog te lezen boek voor een po
Welk boek? 80 blz is wel te doen per uur, heb weleens 100 gedaanquote:
GA LEZENquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:11 schreef IHVK het volgende:
_A-_ _ _ _ _
Hint: het is een boodschap voor Ayça
Jammerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Aha, ik had hier namelijk nog wat boekverslagen liggen, maar The Grand Turk heb ik helaas niet gelezen.
GA-KOKENquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:11 schreef IHVK het volgende:
_A-_ _ _ _ _
football manager 2010!!quote:
We mochten zelf een boek uitkiezen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:08 schreef Rookert het volgende:
Wij lazen Lion,witch &wardrobe, Lord of the flies, of mice and men, the color purple, brave new word, 1984,macbeth, equus, as i lay dying en nog een paar
Volgens mij is het ook niet echt een ''boekverslagboek''. Het is toch een biografie van Mehmet II de Veroveraar?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jammermaar ik had misschien een iets bekender boek moeten kiezen, ik namelijk geen boekverslagen vinden
vandaar dat ik helemaal zelf ga doen...
Ik kan dat niet meer spelenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:13 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
football manager 2010!!
Ik zit nu in seizoen 2024 - 2025
terugzetten?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik kan dat niet meer spelenik heb iets verwijderd en nu start hij helemaal niet meer op
Nee kloptquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet echt een ''boekverslagboek''. Het is toch een biografie van Mehmet II de Veroveraar?
Ga slapen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:11 schreef IHVK het volgende:
_A-_ _ _ _ _
Je hoeft er toch geen zakken zand voor te dragen ofzo ?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoe? dan moet ik alles weer opnieuw downloaden, daar heb ik geen zin in
Hé, pop.quote:
Hier is niks.quote:
Ik zal 'ns kijken wat ik kan doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:24 schreef Bortecinem het volgende:
TM,
Zou je dit plaatje kunnen verkleinen voor mij (voor mijn avatar)?
http://farm3.static.flickr.com/2001/2678320254_5fb44a31e1_m.jpg
Why beejb? Birsey mi olmustu?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hé, pop.
Ik was echt depressief vandaag, maar dat is door beeldhouden weer goedgekomen.![]()
En vooruit, stiekem ook door rode wijn.
Thanks.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zal 'ns kijken wat ik kan doen.
Nee.quote:
Okey. Laten we het inderdaad afmaken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:39 schreef Ayca het volgende:
Ah okegelijkspel
wil je niet nog een potje verliezen?
quote:
Ik heb een stukje uit het plaatje geknipt omdat de zijden van je foto niet even lang waren. Als je 'm zou resizen zou de afbeelding dus vervormen. Kijk maar welke je het mooiste vindt.quote:
Jeweet. Roffa represent.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Watskeburt met al die sneeuw opeens?
Sneeuw? Lag er bij jullie nog steeds sneeuw?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Watskeburt met al die sneeuw opeens?
Nee, maar ik liep net naar huis, valt er echt superveel poedersneeuw opeens. Het smelt wel meteen, want het is redelijk warm, maar toch een aangename verrassingquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sneeuw? Lag er bij jullie nog steeds sneeuw?Bij ons al zo'n anderhalve week ofzo niet meer.
In mijn straat smelt het altijd meteen, om de een of andere reden. Maar als ik uit mijn raam kijk zie ik verderop nog wel sneeuwquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:55 schreef IHVK het volgende:
Smelt het weer daar in de stad? Hier ligt al wel 2 cm denk ik
Zijn je meterslange haren eraf geschoren?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:55 schreef GenusButeo het volgende:
Het is veel kouder nu ik vandaag naar de kapper ben geweest.
Ik zat erover te denkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Wtf, iedereen is vandaag naar de kapper geweest. SatinCare en ik ook al.![]()
Ik ben weer terug. Had toch geen zin om te gaan slapen.quote:
Naar de Turrek, gewoon even kort laten wieken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:56 schreef IHVK het volgende:
Ga je naar een Turkse kapper of een Hollandse?(of een Bulgaarse)
Die heb ik al jaren niet meer.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn je meterslange haren eraf geschoren?
Voor 5 euri'squote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Naar de Turrek, gewoon even kort laten wieken.
Goed zo.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben weer terug. Had toch geen zin om te gaan slapen.![]()
Maar bedankt voor de plaatjes! Die geknipte versies zien er veel beter uit, ik ga voor de tweede denk ik.
Heel het centrum.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In mijn straat smelt het altijd meteen, om de een of andere reden. Maar als ik uit mijn raam kijk zie ik verderop nog wel sneeuw.
Mooi. Ik heb ze ook naar je FoBo gestuurd, dus mocht je toch een van de anderen willen...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar bedankt voor de plaatjes! Die geknipte versies zien er veel beter uit, ik ga voor de tweede denk ik.
Slapen is toch altijd heerlijk?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
We hebben niet gepraat. Ik straalde waarschijnlijk uit dat ik niet wilde praten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:59 schreef IHVK het volgende:
Vroeg hij ook of je dit naar Turkije ging?
Global warmingquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heel het centrum.
Het is daar gewoon veel warmer.
De mijne niet. Hij wist van de vorige keer nog dat ik die vraag had beantwoord.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:59 schreef IHVK het volgende:
Vroeg hij ook of je dit naar Turkije ging?
Fok zegt dat de plaatjes teveel bytes hebben.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb ze ook naar je FoBo gestuurd, dus mocht je toch een van de anderen willen...
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
We hebben niet gepraat. Ik straalde waarschijnlijk uit dat ik niet wilde praten.
Ik hem hem wel uitgelachen. Omdat hij me wilde laten gaan zonder traş gedaan te hebben, terwijl hij m'n halve baard had weggescheerd. Idioot.
En sommige mensen lijken het structureel niet te onthouden wat je antwoord was.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De mijne niet. Hij wist van de vorige keer nog dat ik die vraag had beantwoord.
Standaardvraag als Turken elkaar ontmoeten: ''Bu sene izin varmi?''
Wat een sukkol.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
We hebben niet gepraat. Ik straalde waarschijnlijk uit dat ik niet wilde praten.
Ik hem hem wel uitgelachen. Omdat hij me wilde laten gaan zonder traş gedaan te hebben, terwijl hij m'n halve baard had weggescheerd. Idioot.
Je moet ze als webicon instellen en de link copy en pasten in dat vak.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Fok zegt dat de plaatjes teveel bytes hebben.
Zeg dat hij niet stoer moet doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Fok zegt dat de plaatjes teveel bytes hebben.
Zolang ze in dit topic of haar FoBo staan, gaat het niet weg, toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet ze als webicon instellen en de link copy en pasten in dat vak.
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zolang ze in dit topic of haar FoBo staan, gaat het niet weg, toch?
Daarom. Turreke.quote:
Lach je mij uit?quote:
Maar dat is het 'm juist, ik kan ze niet instellen als webicon omdat ze teveel bytes hebben ofzo.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet ze als webicon instellen en de link copy en pasten in dat vak.
Blame it on the wine.quote:
Weet je zeker dat je hem als webicon instelt en niet als avatar/usericon?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar dat is het 'm juist, ik kan ze niet instellen als webicon omdat ze teveel bytes hebben ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |