quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Een échte pizzabakkersdochter.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:58 schreef Ayca het volgende:
Tm zei quatre en toen moest ik aan pizza denken.
Nadat ik het geschreven had wel ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Geef maar toe, TM, jij moest ook aan pizza denken toen je dat schreef.
In het frans is het fromage, Italianen kunnen gewoon niet spellen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is formaggi, niet fromaggi.
Staat er toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In het frans is het fromage, Italianen kunnen gewoon niet spellen.
En het is stagioni, niet staggioni
Volgens mij echt, 4 dagen per week worden ze in seizoen gefilmd, 1 van die wijven kreeg $120.000 per afleveringquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag hè... Is dat nou gespeeld of is het echt?
Alles bij MTV is gespeeld. Of grote gedeeltes zijn in ieder geval opgezet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag hè... Is dat nou gespeeld of is het echt?
Wat een kneus in zijn witte kledingquote:
Bedoel je de kanun?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe heet dat instrument wat altijd dat typische Arabische jengeldeuntje aan de muziek geeft?
Denk het wel ja, thanksquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedoel je de kanun?
[ afbeelding ]
ohaa kijk dit:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat een kneus in zijn witte kleding
Kutmuziek.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:53 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
ohaa kijk dit:
ik had zn ongeboren zus geneukt als zo politie agent dat bij mij zou doen :| je zou bijna denken toneel.
moest meteen denken aan Pim Fortuyn. weet ook niet wrmquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kutmuziek.
Ja, had het al eerder gezien, wist niet meer wat het verhaal erachter was. Vent was aan het overreacten, maar heb op mijn eigen school gezien in wat voor apen mensen kunnen veranderen als ze in groepen zijn
Het kutste aan groepswerk is het groepswerkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
moesten aan project werken maar groepsgenoot ziek, moet maandagavond af, we moeten nog van alles filmen, knippen en plakken..
Want?quote:
Ja en juffie is al boos omdat de samenwerking niet goed verloopt, dit wordt echt een kutcijfer.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het kutste aan groepswerk is het groepswerk![]()
[..]
Want?
Beste van makenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja en juffie is al boos omdat de samenwerking niet goed verloopt, dit wordt echt een kutcijfer.
Wrm ik blij ben, is prive.
beste van maken? ik kan niets inleveren zonder de rest van m'n groepje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Beste van maken![]()
Nou sorry hoor, dan vertel je het lekker niet![]()
Even koffie halen
nee, ik ga zo slapen voor het leven. DAAAAAMNNNN ik ben moe. bedbedbed.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:25 schreef Rookert het volgende:
Het is weer weekend, iedereen heeft vrij, dus zit men niet 887234 uur achter FOK!
Lekker vroeg, wat heb je gedaan dan allemaal?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:32 schreef maartjeh het volgende:
[..]
nee, ik ga zo slapen voor het leven. DAAAAAMNNNN ik ben moe. bedbedbed.
gewerkt, laatste dagen heeeel vroeg op (en te weinig geslapen dus), heel het huis gepoetst vandaag, cake gebakken en gebracht, naar Dongen geweest. dus niet heel veel bijzonders.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lekker vroeg, wat heb je gedaan dan allemaal?
Maar wel bezigquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:36 schreef maartjeh het volgende:
[..]
gewerkt, laatste dagen heeeel vroeg op (en te weinig geslapen dus), heel het huis gepoetst vandaag, cake gebakken en gebracht, naar Dongen geweest. dus niet heel veel bijzonders.
bezig zijn is goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar wel bezigMaar slapen is altijd goed
Wie niet, beste uitvinding ooitquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:37 schreef maartjeh het volgende:
[..]
bezig zijn is goed.en slapen zeker haha. ik hou van slapen.
![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
die ervaring heb ik ook.ik ga, mijn bed roept me.
Nooo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:05 schreef Min-e het volgende:
Zometeen in Pauw en Witteman, polygamie heeft de toekomst.
Willen jullie vast niet missen.
Nou, lekker! Ik mag lekker een onderzoeksvoorstel gaan schrijven voor mijn bachelorthesis, dus voor mij helaas geen weekend.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou, lekker! Ik mag lekker een onderzoeksvoorstel gaan schrijven voor mijn bachelorthesis, dus voor mij helaas geen weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |