abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77608096
Je kunt hier niet meer normaal op de stoep lopen. Alsof je op dikke gladde ijsstenen loopt, echt niet meer normaal

LAAT HET GAAN DOOIEN DAN!
Noot noot.
pi_77608304
Gelukkig is het hier met bakken uit de hemel komen vallen gisteren, want nu is al de sneeuw weg
Out for my own, to live my own way...
  woensdag 3 februari 2010 @ 23:55:37 #103
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_77614526
01.02.2010:
Zending beschikbaar op afhaallocatie op verzoek ontvanger
01.02.2010:
Zending beschikbaar op afhaallocatie

Vandaag kreeg ik een mail of een pakket dat ik verstuurd heb al teruggezonden was. Ja dus.. dus ik ga het tracktracen en krijg bovenstaande mededeling.

Wat betekent bovenstaande melding? Heeft degene aan wie het pakket gericht was, de zending niet aangenomen? Dat zou ik nl. vreemd vinden en ik kan de betekenissen ervan niet terugvinden op de site.

Ik snap dat het pakket nu ergens klaar ligt om opgehaald te worden. Kennelijk is er geen briefje achtergelaten ook.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_77619074
Noot noot.
pi_77627822
Morgen krijg ik opleiding "perrondienst"
Kan maar een keer meelopen en volgende week alleen doen.
Hopelijk is 't wat simpel werk, weet totaal niet wat het inhoud
  FOK!fotograaf donderdag 4 februari 2010 @ 14:37:27 #107
73911 ultra_ivo
pi_77629776
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:45 schreef tntster het volgende:
Morgen krijg ik opleiding "perrondienst"
Kan maar een keer meelopen en volgende week alleen doen.
Hopelijk is 't wat simpel werk, weet totaal niet wat het inhoud
Dat simpel moet je maar vergeten. Dat is wat de bazen denken. De perronmedewerker corrigeert namelijk alle fouten die binnen en buiten het pand gemaakt worden. Zorgt dat iedereen alles heeft en de vrachtwagenchauffeurs op tijd gelost en geladen worden.
pi_77630572
ja ik weet wel dat je containers van en naar de vrachtwagens moet douwen..
Maar tis maar voor een weekje omdat andere verlof hebben :-)
  FOK!fotograaf donderdag 4 februari 2010 @ 15:02:01 #109
73911 ultra_ivo
pi_77630682
Je zult ook passe moeten afwerken en ongecodeerde post moeten splitsen (tenminste, dat hoorde hier allemaal tot het perronwerk).
pi_77632533
Perrondienst? Daar heb ik echt nog nóóit van gehoord
  FOK!fotograaf donderdag 4 februari 2010 @ 17:21:38 #113
73911 ultra_ivo
pi_77635720
vet groot? lijkt mij eerder klein.
pi_77636181
Zwolle is groter, zoek maar op Anthony Fokkerstraat 2
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_77636842
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:21 schreef ultra_ivo het volgende:
vet groot? lijkt mij eerder klein.
Jammer dat er geen streetview van die van mij beschikbaar is, maar die is echt véél kleiner.
pi_77638522
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:37 schreef Bloemhof het volgende:
Zwolle is groter, zoek maar op Anthony Fokkerstraat 2
Zwolle is ook een "ander" soort kantoor. Alles wat hier 's avonds nog aan komt in Kampen gaat nog door naar TNT Zwolle.

Ik had gisteren een ritje naar Dronten omdat 1 van onze chauffeurs daar niet alles mee kon krijgen in zijn VW Caddy. Dus ik er heen met de Ford Transit voor de rest.

Mooi even 1:20 (18:20 - 19:40) extra gewerkt. Beetje heen en weer rijden. Dik relaxed haha.

Er werd mij vandaag verteld dat als het weer gebeurt ik gewoon rechtstreeks door moet rijden naar Zwolle, zodat er minder vertraging is. (Dan was ik dus nog een uur later geweest)
pi_77639881
Zo, en de Mikro gids etc. worden ook al bezorg door SelektMail en wederom gaat de abonnementsprijs niet omlaag voor de klanten terwijl de verzender toch elke week fiks bespaard....
pi_77664182
Morgen ingelast Werkoverleg in Den Bosch. Niemand kan me echt duidelijk zeggen wat het uithaald dat een Zaterdagsmederwerker daar speciaal voor heen & weer gaat en later begint met zijn wijken dus ik twijfel of ik ga. Conclusie is toch dat je steeds meer moet werken voor minder geld.
pi_77664209
weet iemand wat er morgen voor huis aan huis is? of niets?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_77664422
Vraagje,

Woensdag heeft iemand een pakketje naar mij verstuurd.
Zoals ik normaal gewend ben is dit pakketje er de volgende dag, helaas was deze er gisteren niet.
Toen heb ik maar eens even op tracktrace gekeken en wat bleek: De status staat nog steeds op: Zending opgehaald en in sorteerproces.

03.02.2010:
Zending opgehaald en in sorteerproces
03.02.2010:
Zending is voorgemeld

Iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb het pakketje morgen nodig en veel vaart zit er helaas niet in.
pi_77664554
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 12:10 schreef Melle12603 het volgende:
Vraagje,

Woensdag heeft iemand een pakketje naar mij verstuurd.
Zoals ik normaal gewend ben is dit pakketje er de volgende dag, helaas was deze er gisteren niet.
Toen heb ik maar eens even op tracktrace gekeken en wat bleek: De status staat nog steeds op: Zending opgehaald en in sorteerproces.

03.02.2010:
Zending opgehaald en in sorteerproces
03.02.2010:
Zending is voorgemeld

Iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb het pakketje morgen nodig en veel vaart zit er helaas niet in.
Vraag over TNT pakketservice: eerst hier kijken

Doei
Noot noot.
pi_77665031
Daar staat niet bepaald wat er aan de hand is met mijn pakketje.
Ook niet dat het voorkomt dat de status na 2 dagen nog steeds op "Zending opgehaald en in sorteerproces" staat.

Update: Na lang heen en weer te hebben gebeld bleek tnt het pakket niet te willen aannemen op het verzendpunt. De zending is groter dan 1.40. Gierige tnt

[ Bericht 49% gewijzigd door Melle12603 op 05-02-2010 14:56:31 ]
pi_77671999
Moet morgen toch werken, want iemand is morgen ziek.
Knap, dat je nu al weet dat je morgen ziek bent

Alleen C1000 HAH hoop ik dan maar
pi_77673193
Men, ben een beetje gaar na vandaag zo vroeg te zijn begonnen.
Perrondienst is toch echt mannenwerk merk ik wel :-)
Veel informatie gekregen maar om nou alles in een keer te kunnen onthouden is een tweede.
Snel tellen, zware containers, vrachtbrieven maken en alles in de gaten houden of het wel meegaat.
Schiet mij maar lek, ze doen er inderdaad lekker makkelijk over maar komt nogal wat bij kijken zo vroeg in de ochtend:-)

Maar ja kan me er niet te druk over maken, hadden ze maar meer opleiding moeten geven van te voren
pi_77674233
Weer eens wakker gebeld, m'n wekker kan ik eigenlijk het raam wel uitgooien.
Veel post vandaag en toen ik naar buiten ging om m'n wijken te lopen begon het ook nog eens keihard te regenen. Was daar niet op voorbereid dus kon eerst naar huis om een regenpak aan te trekken

Morgen weer 6.15 beginnen, vanavond maar op tijd naar bed dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')