gewoon omdat.. ^-^quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom moet je op een download wachten.
dat dusquote:
't Is triest ik weet het. Heb een beetje medeleven ajbquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:29 schreef Hetiszover het volgende:
Het maandelijkse "Schenkstroop heeft financiële problemen"-topic
Dat vind ik wel een hele goeie idd. Thanks.quote:
Shit zeg je woont in Nederland, doe er gewoon wat aan. Kansen genoeg hier. Ik hoef niet iedere week te lezen hoe moeilijk je het wel niet hebt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
't Is triest ik weet het. Heb een beetje medeleven ajb![]()
Overstijg jezelf, Je kunt het!
Ik wissel af. Ik kauw anders altijd op gelders grof volkoren. en afentoe koop ik een brood dat 1 euro goedkoper is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:32 schreef alors het volgende:
Witbrood is niet goed voor je. Beter neem je volkoren. Raak je voller van, hoef je minder van te eten
En heb je geen pan, daarmee kun je het ook roosteren
Hey dat kan ook nog. shit te laat.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:14 schreef Ladylike het volgende:
en anders doop je ze in geklopt ei en maak je er wentelteefjes van
Een leer voor de volgende keerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hey dat kan ook nog. shit te laat.
Ik denk positief vandaag.quote:
In het midden waren de sneetjes taai. aan de zijkanten hard.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:47 schreef trabant het volgende:
Kaal of kammen.
Taai of hard.
Je moet kiezen, allebei kan niet.
Doe ik ook altijd als het droog wordt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef F04 het volgende:
Doe er wat water op
wtfquote:
quote:
is allemaal rauwquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Zit er niet in hè, TS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |