nieteens een hyves facebook of een naam!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 07:48 schreef manny het volgende:
klacht: ts post geen pics
En er is ook nog niks verteld over het aanwezig zijn (of niet) van schaamhaar.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:20 schreef MoneyTalks het volgende:
De vraag is, is ze ook knap? Hoe zien haar tieten eruit? Rondborstig, hangtieten, puntig, appeltietjes?
Volgens mij ligt hij in de foetushouding zichzelf in slaap te huilen na het lezen van al deze reactiesquote:
vertelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:21 schreef griekjeee het volgende:
Ik schaam me na het lezen van dit topic voor het mannelijk geslacht.
Is er toevallig nog een kamer vrij daar waar je woont?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:40 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja lieve mensen, het is echt waar. Ze woont hier net een week.
Omdat de badkamer klein is en er weinig plek is om je kleren op te hangen, gaat ze er bloot naartoe en dus ook weer bloot terug. Ze neemt alleen shampoo en een handdoek mee.
Voor de badkamer hoef je alleen maar even de gang op en 5 meter verder is de deur van de badkamer. Kleine kans dus dat je iemand op de gang tegenkomt, maar vanmorgen dus wel. Niet dat ik het erg vind, maar wat zal mijn vriendin ervan vinden als ze hier ooit is en ze ziet dit tafereel?
Ze zal het zelf ook niet erg vinden anders zou ze dit niet doen. Ze komt vast een een naturistenfamilie
ps: ik maak er geen pics van smeerlappen
Liever zonder schaamhaar.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:43 schreef GSP het volgende:
[..]
En er is ook nog niks verteld over het aanwezig zijn (of niet) van schaamhaar.
Wat valt er te vertellen? Als er na tweehonderd picsquote:
quote:
Goh, zou je denken ja?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:26 schreef nuget het volgende:
jezus, zonder pics hyves en of andere referenties is dit topic echt gewoon waardeloos
Waaom teef? Ben jij de onzekere vriendin van TS?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat valt er te vertellen? Als er na tweehonderd picsreacties nog geen belletje gaat rinkelen dat er heel misschien geen komen dan is het toch wel erg diep triest. Alsof dat ooit heeft gewerkt.
EN JULLIE WETEN NIET EENS HOE DIE HELE TEEF ERUIT ZIET.
Zo. Dat was het geloof ik.
Ja.quote:
Ik gebruik krachttermen om mijn punt te benadrukken, dat heeft niets met haar van doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:28 schreef draaijer het volgende:
[..]
Waaom teef? Ben jij de onzekere vriendin van TS?
ik dacht dat je zo'n gevoellig ding was.. Gelukkig niet dus...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik gebruik krachttermen om mijn punt te benadrukken, dat heeft niets met haar van doen.
TVPquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:28 schreef IkBenOzan het volgende:
Pics van Penisbaard die in de mond van TS zijn moeder pist graag.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:43 schreef Dario_ het volgende:
Alleen homo's maken hier een probleem van
Dit is een kuttopic zonder pics, daarom verdient het 200 reacties met "Pics"quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat valt er te vertellen? Als er na tweehonderd picsreacties nog geen belletje gaat rinkelen dat er heel misschien geen komen dan is het toch wel erg diep triest. Alsof dat ooit heeft gewerkt.
EN JULLIE WETEN NIET EENS HOE DIE HELE TEEF ERUIT ZIET.
Zo. Dat was het geloof ik.
Mwah ik heb wel meer soortgelijke verhalen gehoord, sommige mensen kennen geen schaamte.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:21 schreef Underverse het volgende:
Mooi he dat er zoveel mensen in trappen... Dit geloof je toch zeker niet?
Zonder PICS ben ik niet te overtuigen... Daarnaast zou je niet eens durven te klagen op klaagbaak!
En dat zonder pics dus hè!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:30 schreef Chinless het volgende:
een kwaliteits topic. Dit KLB topic houd het langer vol dan menig ander.
Als ik alle pics gerelateerde posts zou verwijderen, is er niet zo veel meer over...quote:
Mijn gedachte.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:43 schreef Dario_ het volgende:
Alleen homo's maken hier een probleem van
precies, dit dusquote:Op zondag 31 januari 2010 13:02 schreef shadowflash het volgende:
Hmm als je huisgenote naakt over de gang loopt naar de douche:
a. is het een subtiele hint
b. voelt ze zich gewoon gemakkelijk bij TS in de buurt
c. is ze niet preuts
d. denkt ze dat TS homo is , vindt ze TS een homo , en dus is het veilig om bij een vriendin naakt in huis te lopen
of een combinatie van dit
Dat er maar een is die het schijnbaar doorheeft.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |