Dit.quote:
TS heeft een lelijke vriendin.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:42 schreef bascross het volgende:
Is ze lekker? Want dan snap ik niet wat dit topic in klb doet?
Is een optie, maar dan moet hij alsnog niet klagen, want dan ziet hij eindelijk eens een knappe naakte vrouw.quote:
Ik heb je moeder allang een keer in haar nakie gezien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:43 schreef bascross het volgende:
[..]
Is een optie, maar dan moet hij alsnog niet klagen, want dan ziet hij eindelijk eens een knappe naakte vrouw.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik heb je moeder allang een keer in haar nakie gezien.
Mijn moeder is lelijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
faalhaas je zegt nu dat zijn moeder knap isquote:Op maandag 29 januari 2010 14:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Neem aan dat ze met warm water doucht, anders is het een ijskoningin en laat dan maar zitten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:42 schreef zquing het volgende:
is ze heet? Zo ja, pics
Wie nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
In de OP lees je dat ik er geen last van heb.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:45 schreef igor-smirnoff het volgende:
Geil toch? Of je gaat naar haar toe en zegt dat je er last van hebt.
Wat is er raar aan dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
In de OP lees je dat ik er geen last van heb.
Het is alleen raar als mijn vriendin dit aanschouwt, of als er iemand anders op visitie is en toevalling tegelijkertijd de gang op gaat.
Nee dat durven ze niet!quote:
Ok niet goed gelezen. Maar je kan toch wel zeggen tegen haar dat je ook wel is bezoek krijgt en of zij hier dan rekening mee wilt houden? Dat is wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
In de OP lees je dat ik er geen last van heb.
Het is alleen raar als mijn vriendin dit aanschouwt, of als er iemand anders op visitie is en toevalling tegelijkertijd de gang op gaat.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:40 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja lieve mensen, het is echt waar. Ze woont hier net een week.
Omdat de badkamer klein is en er weinig plek is om je kleren op te hangen, gaat ze er bloot naartoe en dus ook weer bloot terug. Ze neemt alleen shampoo en een handdoek mee.
Voor de badkamer hoef je alleen maar even de gang op en 5 meter verder is de deur van de badkamer. Kleine kans dus dat je iemand op de gang tegenkomt, maar vanmorgen dus wel. Niet dat ik het erg vind, maar wat zal mijn vriendin ervan vinden als ze hier ooit is en ze ziet dit tafereel?
Ze zal het zelf ook niet erg vinden anders zou ze dit niet doen. Ze komt vast een een naturistenfamilie
ps: ik maak er geen pics van smeerlappen
Stel dat jij voor het eerst bij je vriendin op bezoek gaat, in een studentenhuis, en je komt er een blote kerel met z'n tampeloeris op de gang tegen.quote:
Dan gaat het over mannenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Stel dat jij voor het eerst bij je vriendin op bezoek gaat, in een studentenhuis, en je komt er een blote kerel op de gang tegen.
Stel je je netjes voor en schud je zijn piemelhandquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Stel dat jij voor het eerst bij je vriendin op bezoek gaat, in een studentenhuis, en je komt er een blote kerel op de gang tegen.
Denk dat ik dan even stil zou staan en uitgebreid zou kijken of hij door de keuring heen komtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Stel dat jij voor het eerst bij je vriendin op bezoek gaat, in een studentenhuis, en je komt er een blote kerel met z'n tampeloeris op de gang tegen.
Ik denk dat je een andere kant op gaat kijken en zou gaan giechelen en snel weg zou gaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:50 schreef TanteC het volgende:
[..]
Denk dat ik dan even stil zou staan en uitgebreid zou kijken of hij door de keuring heen komt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |