Als jij die 'voor normaal gebruik"-bril vaak ophebt.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:25 schreef tong80 het volgende:
Ik heb twee brillen. Eén voor binnen achter de pc en één voor normaal gebruik.
Is soms wel even wennen als je van bril verwisselt.
Ik ook wel, tvp voor vervolg.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:43 schreef childintime het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd hoe dit afloopt.......
Nee, ik had ook een lenzen abonnement bij ze lopen, waarbij je vooruit betaalt, die heb ik opgezegd vanwege dat met de bril, maar ik wil dus nog de lenzen hebben die ik van ze tegoed heb.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:43 schreef childintime het volgende:
Nieuwe lenzen "omruilen" voor die bril?
Ja natuurlijk. Dat ze geen gebaar vanuit zichzelf maken zegquote:Op maandag 19 april 2010 22:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, ik had ook een lenzen abonnement bij ze lopen, waarbij je vooruit betaalt, die heb ik opgezegd vanwege dat met de bril, maar ik wil dus nog de lenzen hebben die ik van ze tegoed heb.
Ik zal wel moeten want ze laten ook weer niks van zich horen over die lenzen. Toen ik er over belde kreeg ik weer een snauw dat ik het zelf moest weten als ik mn ogen wilde verpesten en dat ze dan wel die lenzen zouden bestellen en daarna kijken wat ik bij moest betalen (!) omdat ik wegging. Bestellen zou een week duren. Nadruk op zou. Uiteraard niks meer van gehoord.quote:Op maandag 19 april 2010 23:45 schreef childintime het volgende:
Ja natuurlijk. Dat ze geen gebaar vanuit zichzelf maken zegZal ook niet echt prettig voelen om daar weer naar toe te gaan denk ik......
Dat buigen is normaalquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:59 schreef Vapochill het volgende:
Nog even een vraagje, ik heb nu mijn eerste bril.![]()
Maar als ik boven en onder door de bril heen kijk buigt het zicht zeg maar.
Niet zo heel veel, maar toch weird.
Met lenzen geen last van, als ik naar mijn toetsenbord bijvoorbeeld kijk dan buigt het een beetje.
Ok thanks.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat buigen is normaalWen je snel aan.
Al dacht ik laatst dat mijn TV door de buffetkast aan het zakken was, totdat ik bedacht dat ik m'n nieuwe bril op had
Ok mooi, varifocale bril heb je nu ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:33 schreef computergirl het volgende:
ik heb ruim twee weken geleden een nwe bril uitgekozen, uiteraard werd mijn sterkte opnieuw opgemeten.
Maar toen ik hem eenmaal had werd er helemaal gek van. Veraf kijken ging fantastisch maar alles dat een beetje dichterbij was zoals de krant, mijn laptop etc kon ik niet meer normaal lezen, kreeg echt hoofdpijn en raakte bovenal zwaar geirriteerd.
Het wende ook niet, dus na een klein weekje terug gegaan.
Ik dacht zelf dat het kwam omdat mijn cylinder een beetje afweek van mijn vorige bril, maar volgens de opticien kon dat niet de oorzaak zijn. Het was volgens hem een teken dat ik in de gevaren zone kom voor een 'leescorrectie', de bril was voor de korte afstand te sterk en mijn ogen konden dat niet meer corrigeren. Zijn voorstel was om beide ogen een 0.5 in sterkte te minderen. Zelf was ik er niet gerust op dat het probleem daarmee opgelost zou zijn.
anyway dinsdag heb ik de bril weer op kunnen halen (duurt allemaal wat langer ivm feestdagen) en inderdaad ik zie nu prima. En ik hoefde niet te betalen voor de nwe glazen (160 euro per stuk!)
Complimenten aan de opticien
nee, nu was de sterkte terugbrengen net genoeg om zowel in de verte te kijken en dichtbij. In de toekomst zal ik wel aan de varifocaal moeten helaasquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |