Wat? ga je me bellen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ingaan op mijn argumenten, dan ga ik zometeen op jouw argumenten in.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit gaat echt nergens over. Misschien moeten al die betweters hun piemels gewoon naast elkaar op tafel leggen. Dan is direct duidelijk wie de langste heeft.
Wat?quote:
Jij eerst.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:27 schreef Panashiba het volgende:
Echte bazen hebben zelfs hun 06 gepost in de sc.
Dunno, ze post al een tijdje niet meer.quote:
Ja, hij kwam ergens ook wel wat onzekertjes over.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Emimich? Dat effect heeft ie op meerde mensen gehad. Zo ook op mij.
Ik stel bijdeze vast dat jij de discussie niet gewonnen hebt. Je ontwijkt alles, faalhaas.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik stel bijdeze vast dat jij de discussie niet gewonnen hebt. Je ontwijkt alles, faalhaas.
Oh, die is wel vaker ff weg en dan komt ze weer terug.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dunno, ze post al een tijdje niet meer.
Ik!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil mijn beschimmelde piemel verhaal horen (lezen dus)
Veelzeggend.quote:
Ik wil het niet maar ben toch wel heel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Kvk, ik vertel wel een keer het hoe en waarom op msn. Ik ga weg van fok, ik vind het geen reet meer aan. Constant ruzies, gezeur en veel mensen die te dom zijn om hun mening te onderbouwen. Iets wat mij mateloos irriteert, net als het gebrek aan respect voor anderen.quote:
Ik heb een bazencomputer op mijn stage. En een eigen kantoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
Niet allemaal tegelijk graag, ik zit op een slome school-computer met 512 MB werkgeheugen een processor uit het jaar nul.
Wtf, ga je weg? Maar dan spreek ik je nooit meerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:32 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kvk, ik vertel wel een keer het hoe en waarom op msn. Ik ga weg van fok, ik vind het geen reet meer aan. Constant ruzies, gezeur en veel mensen die te dom zijn om hun mening te onderbouwen. Iets wat mij mateloos irriteert, net als het gebrek aan respect voor anderen.
Tuurlijk knulquote:
Laptop FTWquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
Niet allemaal tegelijk graag, ik zit op een slome school-computer met 512 MB werkgeheugen een processor uit het jaar nul.
hahah ik ga stuk ik lach me een ongeluk hier piemels die beschimmeld zijn. wat een prettig gestoord verhaal.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |