Is dat goed of slecht?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:25 schreef DeLuna het volgende:
Mijn tentamen dat van 10.30 tot 12.30 zou duren, was in een kwartier al klaar![]()
Ik vond dat overigens echt een leuk topic.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel dat ene Emimich bash topic, het heeft op z'n minste bijgedrage aan het feit hoe Emimich zich profileerde met zijn woordoenboek vocabulair.
Je zegt je leeftijd geen eens.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omg wat een mongool ben je, een collega van mij is 19. En jij heb het telkens over mijn leeftijd die je niet weet dus wat ijl je nou stom?
Sorry, ik heb geen zin in al dit gezeik.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Één van de weinige normale users op dit moment, beetje zonde.
Meid?quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nu ik geregistreerd sta heb ik betere dingen te doen.
quote:
Ik ook, en ergens had ik ook wel diepe respect met hem. Sowieso had ik een haat liefde verhouding met hem. Gewoon via pm is hij gewoon normaal hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vond dat overigens echt een leuk topic.
ff serieus jij, ik heb Yvonne niet gebeld toen ik een ban had en heb ook maar 1 mail gestuurd toen die weer voorbij was.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je zegt je leeftijd geen eens.
Je verspreidt foto's van me terwijl jij nog nooit zelf een foto gepost hebt.
Wie is hier nu de opperfaler?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Diva.quote:
Je maakt een grapje?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Één van de weinige normale users op dit moment, beetje zonde.
Mja, dat snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen zin in al dit gezeik.
Nee, dat vind ik.quote:
Jij.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je zegt je leeftijd geen eens.
Je verspreidt foto's van me terwijl jij nog nooit zelf een foto gepost hebt.
Wie is hier nu de opperfaler?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie, emimich of NG?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ook, en ergens had ik ook wel diepe respect met hem. Sowieso had ik een haat liefde verhouding met hem. Gewoon via pm is hij gewoon normaal hoor.
Dat is Allure al.quote:
Ingaan op mijn argumenten, dan ga ik zometeen op jouw argumenten in.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ff serieus jij, ik heb Yvonne niet gebeld toen ik een ban had en heb ook maar 1 mail gestuurd toen die weer voorbij was.
Oehh ik heb een ban op internetforum, doe het me niet aan mijn leven is voorbij!!!!!!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:25 schreef DeLuna het volgende:
Mijn tentamen dat van 10.30 tot 12.30 zou duren, was in een kwartier al klaar![]()
Dit gaat echt nergens over. Misschien moeten al die betweters hun piemels gewoon naast elkaar op tafel leggen. Dan is direct duidelijk wie de langste heeft.quote:
Die is niet meer.quote:
Net zoals iedere andere user zal hij me echt een worst wezen, of hij nu wel of niet post. Ik kan me er niet zo aan storen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ook, en ergens had ik ook wel diepe respect met hem. Sowieso had ik een haat liefde verhouding met hem. Gewoon via pm is hij gewoon normaal hoor.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit gaat echt nergens over. Misschien moeten al die betweters hun piemels gewoon naast elkaar op tafel leggen. Dan is direct duidelijk wie de langste heeft.
Emimich? Dat effect heeft ie op meerde mensen gehad. Zo ook op mij.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Emimch, die was het ergst, en ergens ook wel het meest grappige. Die hele retoriek die iedereen de mond deed snoerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |