quote:
GEFELICITEERD!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:21 schreef ynuhh het volgende:
Ik kan gefeliciteerd worden. Zo moeilijk zijn ze daar dus niet.
Dat is echt geweldig nieuwsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn er alleen maar leuker op geworden.Wij kunnen hier gewoon door SC'en, de rest negeert ons toch wel.
Ja als vertegenwoordiger bij Sony dombo, jezus je faalt zelfs met bashenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je werkt dus toch als productiemedewerker?
Ook al is het een putjeschepper op zee, zolang 'ie maar voor Ajax is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je werkt dus toch als productiemedewerker?
Ja, dus? Hij is weggegaan nadat bepaalde mensen zijn foto's en schaak zooi hier neer plempte. Daar heb jij helemaal niks mee van doen gehad.quote:
Jij moet blijvenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:21 schreef ynuhh het volgende:
Stoer hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hehe, net zoals ik niet gebanned word voor jullie, mongooltje.
Maantjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is echt geweldig nieuws![]()
Trouwens, Hoi
Op je 19e? Nog meer van dat soort fragrante leugens?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja als vertegenwoordiger bij Sony dombo, jezus je faalt zelfs met bashen
Oh, jongens, we kunnen stoppen! Hij is weg!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:21 schreef jitzzzze het volgende:
Zolang dit onnozele gezwam over bans aan de gang is, en php als een volslagen mongool blijft posten, ga ik pleite.
Wie wat waar, en hoiquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:21 schreef ynuhh het volgende:
Wel dat ene Emimich bash topic, het heeft op z'n minste bijgedrage aan het feit hoe Emimich zich profileerde met zijn woordoenboek vocabulair.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dus? Hij is weggegaan nadat bepaalde mensen zijn foto's en schaak zooi hier neer plempte. Daar heb jij helemaal niks mee van doen gehad.
Omg wat een mongool ben je, een collega van mij is 19. En jij heb het telkens over mijn leeftijd die je niet weet dus wat ijl je nou stom?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op je 19e? Nog meer van dat soort fragrante leugens?
Net zoals jij doet?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel dat ene Emimich bash topic, het heeft op z'n minste bijgedrage aan het feit hoe Emimich zich profileerde met zijn woordoenboek vocabulair.
Goed meid, met jou?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, jongens, we kunnen stoppen! Hij is weg!
Hey lieve php, hoe is het?
Één van de weinige normale users op dit moment, beetje zonde.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:21 schreef jitzzzze het volgende:
Zolang dit onnozele gezwam over bans aan de gang is, en php als een volslagen mongool blijft posten, ga ik pleite.
Gefeleciteerd!~quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:21 schreef ynuhh het volgende:
Waar?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nu ik geregistreerd sta heb ik betere dingen te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |