Die foto boeit me nog niet eens zo. Jij zet je eerder zelf voor gek dat je op deze leeftijd dit soort dingen doetquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hahahahaha voor wat dan?? je foto verspreiden per pm? dat nog steeds mogelijk is hoor mensen
Ik voel liefdequote:
quote:
Noem er 1 die ook echt verwijderd is voor jou dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
D'r zijn er tig verwijderd en ik ben er nogPraatjes maker.
Dat is het ja, problemen mee?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:10 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Het is al middag. Of is dit zo'n verkapte opmerking van 'ik heb lekker uitgeslapen, dus ik zeg goedemorgen terwijl het eigenlijk al middag is ''
Ze zijn er alleen maar leuker op geworden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Zijn jullie nog net zo leuk als gisteren?
Ja, en ik ben hier de chirurg.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik probeer het gewoon, ik weet dat een tumor niet zo makkelijk te verwijderen is.
En nog steeds weet je mijn leeftijd niet, tussen de 20 en 25 kan elke mongool wel gokken, en dat deed jijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die foto boeit me nog niet eens zo. Jij zet je eerder zelf voor gek dat je op deze leeftijd dit soort dingen doet
Nee elke user die tegen mij tekeer ging is gebanned of verwijderd. Emimich NG, ik word wel gebanned maar mijn haters ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Noem er 1 die ook echt verwijderd is voor jou dan?
Als je maar niet te hard praat.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn er alleen maar leuker op geworden.Wij kunnen hier gewoon door SC'en, de rest negeert ons toch wel.
Ik wel, ik kan niet voor iedereen spreken vrees ik.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Zijn jullie nog net zo leuk als gisteren?
Emimich is zelf weggegaan, faalhaas.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee elke user die tegen mij tekeer ging is gebanned of verwijderd. Emimich NG, ik word wel gebanned maar mijn haters ook
Jij had het gister over een vertegenwoordigende functie, doorgaans doen jongetjes van 17 jaar dat niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En nog steeds weet je mijn leeftijd niet, tussen de 20 en 25 kan elke mongool wel gokken, en dat deed jij
Hoiquote:
Niemand is verwijderd voor je, mongool. Geband misschien wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee elke user die tegen mij tekeer ging is gebanned of verwijderd. Emimich NG, ik word wel gebanned maar mijn haters ook
Kijk z'n pro maar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Emimich is zelf weggegaan, faalhaas.
NG heeft gewoon een ban.
Nee hehe, net zoals ik niet gebanned word voor jullie, mongooltje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niemand is verwijderd voor je, mongool. Geband misschien wel.
Heldquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hahaah collega van me is 19 dus wat lul je nou faalhaasquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij had het gister over een vertegenwoordigende functie, doorgaans doen jongetjes van 17 jaar dat niet.
Oh sorry, kwam ie tegen je aan?quote:
Wat gemeen eigenlijk. Ze haten onsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn er alleen maar leuker op geworden.Wij kunnen hier gewoon door SC'en, de rest negeert ons toch wel.
De anderen willen ook niet spreken denk ik. Maar goed om te horen dat jij wel leuk bentquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik wel, ik kan niet voor iedereen spreken vrees ik.
Je werkt dus toch als productiemedewerker?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hahaah collega van me is 19 dus wat lul je nou faalhaas
Later.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:21 schreef jitzzzze het volgende:
Zolang dit onnozele gezwam over bans aan de gang is, en php als een volslagen mongool blijft posten, ga ik pleite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |