Mensen die dat soort plaatjes makenquote:
Klik.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dingen die kapot gaan.![]()
Bij een Mac gaat er niks kapot dus hoef je het ook niet op te sturen.
Wat een Apple reactie weer, mooiboy.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gast, kijk hoe dat rechter ding eruit ziet dan.
Apple-gebruikers zeker wel? Precies hetzelfde jongen..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:35 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen houdt er maar mee op, die Windows gebruikers zijn niet voor rede vatbaar.
Waar ik me bij Apple users altijd zo aan stoor is het roepen van een Mac is beter. Dat je ervoor kiest om het dubbele te betalen voor een hip design met mindere hardware, prima, koop vooral wat je mooi vindt. Maar het roepen naar iedereen die je maar ziet van "Een Apple is véél beter, want het loopt nooit vast, gaat nooit stuk, blablabla", dát is waar ik me aan stoor. Get a fucking life.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:46 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Apple-gebruikers zeker wel? Precies hetzelfde jongen..
Van mijn geloof hoef ik tenminste geen spijkerbroek en een coltrui aan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:49 schreef retorbrapi het volgende:
De bashers zijn wel ontzettend fanatiek in dit topic zeg.. jullie lijken wel jehova's. Moeten jullie van jullie geloof op Apple zeiken ofzo?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:49 schreef retorbrapi het volgende:
De bashers zijn wel ontzettend fanatiek in dit topic zeg.. jullie lijken wel jehova's. Moeten jullie van jullie geloof op Apple zeiken ofzo?
Dan heb ik een top combinatie dusquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:57 schreef retorbrapi het volgende:
Je hebt gewoon 2 soorten mensen.
Je hebt mensen die:
a) een computer kopen omdat hij veel megahertzen en gigabytes heeft en zogenaamde 'vrijheid' biedt
b) een computer kopen omdat hij chill werkt
Volgens mij kloppen je criteria niet. Naar mijn weten zijn dit de enige twee kloppende:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:57 schreef retorbrapi het volgende:
Je hebt gewoon 2 soorten mensen.
Je hebt mensen die:
a) een computer kopen omdat hij veel megahertzen en gigabytes heeft en zogenaamde 'vrijheid' biedt
b) een computer kopen omdat hij chill werkt
Nee hoor, die van jou kloppen niet. Die van mij wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:01 schreef CySt het volgende:
[..]
Volgens mij kloppen je criteria niet. Naar mijn weten zijn dit de enige twee kloppende:
a) Mensen die met een computer om kunnen gaan
b) Mensen die hun computer verneuken, de schuld aan de PC geven en vervolgens maar een Apple kopen. (Lees: MyFirstSony)
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:07 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nee hoor, die van jou kloppen niet. Die van mij wel.
Tuurlijk wel. Maar als ik er op inga, krijg ik "JE HAPT!!1" of "Applequote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:29 schreef Mooiebillen het volgende:
[..]
Je kan-en wat je wil maar een punt maak je er niet mee hoor.
Jij sluit ook de leukste topics, dus GTFO!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:42 schreef zquing het volgende:
Mensen die een viao niet waarderen, ze maken daar nog toffere laptops bij sony dan apple
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:50 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Van mijn geloof hoef ik tenminste geen spijkerbroek en een coltrui aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad en over 2 jaar gaan ze zeiken dat Apple eigenlijk ook kut is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:01 schreef CySt het volgende:
[..]
Volgens mij kloppen je criteria niet. Naar mijn weten zijn dit de enige twee kloppende:
a) Mensen die met een computer om kunnen gaan
b) Mensen die hun computer verneuken, de schuld aan de PC geven en vervolgens maar een Apple kopen. (Lees: MyFirstSony)
Maar die lelijke bagger dingen zijn wel uit een stuk aluminium gehaald hoor!quote:
Nee hoor.quote:
Ook zo lekker onderbouwd ja, wat nou nee... Waarom is het niet kut dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:57 schreef seto het volgende:
[..]
Nee hoor.
En de mensen die zo faliekant tegen Apple zijnnog triester dan de fanboys. Beetje stomme vergelijkingen maken met Paint, ik zie ze al gniffelen achter hun computer.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:00 schreef GuidooH het volgende:
Ook zo lekker onderbouwd ja
no uquote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:11 schreef GuidooH het volgende:
Alleen van die domme fanboys vinden die Apple crap wat...![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:22 schreef RM-rf het volgende:
de 'hele groep die hard Apple sucks roept' en denkt daarmee een 'statement' te maken is even treurig als de meest overdreven apple-jehova's.
Dat bedrijf is gewoon een commerciele instelling welke producten maakt, die je _kunt_ gebruiken als ze je interesseren en je het geld ervoor hebt en bereid bent dit te betalen..
Het is eenieders goed recht zelf te besluiten wel of niet Apple-producten te kopen of niet...
Niemand 'dwingt' je ertoe verder.
datzelfde kun je over elke pc zeggenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:10 schreef Jahr00n het volgende:
Dat Apple computers alleen kapot gaan door mensen die er niet mee om kunnen gaan.
Er zijn vast ook wel Windows gebruikers die veel geld hebben en hoger opgeleid zijn...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mac-gebruikers slimmer dan pc-eigenaars
Mensen die over internet surfen met een Mac, zijn hoger opgeleid en verdienen meer dan pc-gebruikers
Als je de reacties dan zo ziet hier zal het wel afgunst zijn
Los van het feit dat die plaatjes grotendeels door haters en trolls gemaakt worden neemt niet weg dat ze een punt met feiten proberen te onderbouwen in een overzichtelijk plaatje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:11 schreef Snepar het volgende:
[..]
Mensen die dat soort plaatjes maken
Om er maar even op in te gaan; resolutie is perfect wat betreft de grootte van het scherm. de rest valt onder de categorie "overig" wat men niet veel gebruikt of voor paar euro een dongle voor kan kopen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mac-gebruikers slimmer dan pc-eigenaars
Mensen die over internet surfen met een Mac, zijn hoger opgeleid en verdienen meer dan pc-gebruikers
Als je de reacties dan zo ziet hier zal het wel afgunst zijn
Het heeft vooral te maken met kuddegedrag en er bij willen horen, en natuurlijk ondeskundigheid op het gebied van computers (oh wat is het mooi en duur, zal wel het beste zijn). Ter illustratie:quote:Gepubliceerd: Maandag 15 juli 2002
Voor onderweg wel, sowieso is het inmiddels 2010 hè, er bestaan tegenwoordig van die verbindingen zonder draad!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:27 schreef Penispomp het volgende:
[..]
En jij noemt een netwerkaansluiting en een dvd drive iets wat men niet veel gebruikt?
Mja, ze ondersteunen op mijn studie ook in praktisch het hele gebouw wireless maar er zijn punten waar je slechte/geen ontvangst hebt en dan ben je blij dat je even een kabeltje uit een computer kan trekken en in je laptop kan stekenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:29 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Voor onderweg wel, sowieso is het inmiddels 2010 hè, er bestaan tegenwoordig van die verbindingen zonder draad!Maar verder moet ik je volledig gelijk geven, het is gewoon nutteloze troep!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:40 schreef GuidooH het volgende:
In dat geval:
[ afbeelding ]
Is slechts ¤75 euro, mooie Apple-prijs hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |