ik zie het plaatje gewoon hoor!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:21 schreef pinquit het volgende:
waarom is t plaatje weg? ging ik reclame maken ofzo?
juh ik laad langzaam ofzoquote:
nee, alleen die jeansquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:22 schreef pinquit het volgende:
[..]
juh ik laad langzaam ofzomaar zie je ook die grijze broek?
nee idd, daarom dacht ik ook dat hij verwijderd was ofzo. maar als ik 'bericht wijzigen' doe staat de link er nog gewoon inquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
nee, alleen die jeans
en ik zie ook geen kruisje oid...
nopequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:22 schreef pinquit het volgende:
[..]
juh ik laad langzaam ofzomaar zie je ook die grijze broek?
Ja echt wel!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:24 schreef E.T. het volgende:
Asy, wat fijn dat je bad straks weer goed is.. en wat een geluk dat het zo goed is gegaan, al die tijd
dat hangt gewoon heeeeel laag.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
nee, alleen die jeans
en ik zie ook geen kruisje oid...
is misschien omdat er geen www. in de link staatquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:25 schreef pinquit het volgende:
[..]
nee idd, daarom dacht ik ook dat hij verwijderd was ofzo. maar als ik 'bericht wijzigen' doe staat de link er nog gewoon inraarrr
quote:
Het is dus al een hele tijd zo. De badkamer is uit 1995 (toen woonden wij hier nog niet).quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:28 schreef trui het volgende:
asy, ik nam aan dat je badkamer net verbouwd was ofzo. maar 't is dus al een hele tijd zo?
pinq, je moet denk ik de 2 buitenste vierkante haken verwijderen, dan doet ie het denk ik wel...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:29 schreef pinquit het volgende:
nee t komt omdat het een plaatje vanaf een weblog is![]()
nja, iedereen weet hoe een 'normale' harembroek eruitziet gelukkig
Ik ben zo wakker dat ik dacht.... in welke provincie ligt dat nou weer , zeker omdat je het met hoofdletter hebt geschrevenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:24 schreef E.T. het volgende:
Die broek![]()
Toen ik 14 was ofzo, woonde ik in Harembroeken trouwens..
Harembroek, ligt vlak bij Lutjebroekquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben zo wakker dat ik dacht.... in welke provincie ligt dat nou weer , zeker omdat je het met hoofdletter hebt geschreven
Dat komt omdat ik de buitenste haken heb weggelaten, maar als je op het linkje klikt, zie je niks!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:39 schreef trui het volgende:
maar als linkje doet ie 't in jouw post wel, asyniur.
bij mij wel, maar dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat ik de afbeelding dus al in een ander venster bekeken had.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:15 schreef Asyniur het volgende:
Dat komt omdat ik de buitenste haken heb weggelaten, maar als je op het linkje klikt, zie je niks!
Hmm, vaag hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:16 schreef trui het volgende:
[..]
bij mij wel, maar dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat ik de afbeelding dus al in een ander venster bekeken had.
Ik moest ineens denken aan die Amstel reclame dat die vrienden de badkamer slopen en die andere dan met een keukenblad binnenkomt: zijn jullie nog niet begonnen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hmm, vaag hoor![]()
De meneer is nu het bad weer aan het dichtmetselen. Maar het klinkt vanaf beneden alsof hij de hele badkamer aan het slopen is
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik moest ineens denken aan die Amstel reclame dat die vrienden de badkamer slopen en die andere dan met een keukenblad binnenkomt: zijn jullie nog niet begonnen?
quote:
Wat fijn dat het ook allemaal meteen weer helemaal goedkomt. En nu lekker gaan genieten van je bad.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:35 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die ken ik niet!
Maar hier komt het helemaal in orde hoor! De Ytong blokken zijn al ingemetseld en hij gaat nu tegelen...
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's een Brok
What were they thinking... Het is wel ánders. Dat wel.
Ja, kan ik die laatste loodjes nog lekker in bad walvissenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat fijn dat het ook allemaal meteen weer helemaal goedkomt. En nu lekker gaan genieten van je bad.
En vergeet deze nietquote:
Ken je die niet? Nog even dan omdat hij zo leuk isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:35 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die ken ik niet!
Maar hier komt het helemaal in orde hoor! De Ytong blokken zijn al ingemetseld en hij gaat nu tegelen...
Wat denk je dat dat bovenste is dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En vergeet deze niet![]()
[ afbeelding ]
nee ik kende hem niet maar briljant!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ken je die niet? Nog even dan omdat hij zo leuk is![]()
dat had ik net ook; en het werden wentelteefjesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:05 schreef pinquit het volgende:
én ik moet iets eten maar iik weet niet wat want er is nauwelijks iets in huis want ik moet nog boodschappen doen
oeh lekker, helaas geen suiker in huisquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat had ik net ook; en het werden wentelteefjes
mij ook!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:02 schreef pinquit het volgende:goeie hulp!
ik wilde iets gaan checken op een of andere website maar ik ben het vergeten, vergeten welke website én vergeten wat ik wilde gaan checkendit gebeurt me te vaak
wel goed. Ik ga een IRO traject in met Bogers.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:14 schreef Ynske het volgende:
Vicky, hoe was gisteravond gegaan?
die van mij waren ook alternatief.. met kaas ipv suiker...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
oeh lekker, helaas geen suiker in huis
wentelteefjes met kaas?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die van mij waren ook alternatief.. met kaas ipv suiker...
quote:
haha naja het is vergelijkbaar met een pannenkoek met kaas of een krentebol met kaas...quote:
okquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha naja het is vergelijkbaar met een pannenkoek met kaas of een krentebol met kaas...
het was in elk geval prima te eten
whehe weet ik veel, ik vind het een soort mislukt oeh we maken vleermuismouwen maar dan aan een broek projectje!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:52 schreef pinquit het volgende:
[..]ik dacht dat batman een legging met een slip erover droeg?
![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
whehe weet ik veel, ik vind het een soort mislukt oeh we maken vleermuismouwen maar dan aan een broek projectje!
Maar goed, er zullen ongetwijfeld mensen zijn die dit soort broeken goed kunnen hebben, net als dat spijkergeval uit de OP. En net als bij die Jodhpur-paardrijgevalbroeken. Ik ben niet zo iemand...
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:58 schreef Brighteyes het volgende:Slaaaaaaaaaaaap!
Maar ik moet wakker blijven want de tele2-monteur komt tussen 12 en 18. Ergens.
Onze verbinding moet 9mb zijn maar is maar 1mb en ja... dan doet de telefoon het dus niet.
En de televisie ook niet.
Godzijdank internet nog wel.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:58 schreef Brighteyes het volgende:Slaaaaaaaaaaaap!
Maar ik moet wakker blijven want de tele2-monteur komt tussen 12 en 18. Ergens.
Onze verbinding moet 9mb zijn maar is maar 1mb en ja... dan doet de telefoon het dus niet.
En de televisie ook niet.
Godzijdank internet nog wel.![]()
![]()
gewoon geven!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:12 schreef Oxymoron het volgende:
Even een, vraag. Ik heb een rompertje gekocht, die ik zelf heen mooi vind. En die wilde ik aan mijn mentor geven, als ze op zwangerschaps verlof gaat.
Maar gisteren zei ze: Ik heb al genoeg kleren voor de baby. Ze zei het, tegen iemand anders, waar ik bij stond.
Moet ik het toch maar, gewoon geven? Of iets anders kopen?
K zou t rompertje gewoon geven, je hebt t met liefde uitgezocht, dat zal ze echt wel mooi vindenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:12 schreef Oxymoron het volgende:
Even een, vraag. Ik heb een rompertje gekocht, die ik zelf heen mooi vind. En die wilde ik aan mijn mentor geven, als ze op zwangerschaps verlof gaat.
Maar gisteren zei ze: Ik heb al genoeg kleren voor de baby. Ze zei het, tegen iemand anders, waar ik bij stond.
Moet ik het toch maar, gewoon geven? Of iets anders kopen?
OK!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:37 schreef huuphuup het volgende:
Gewoon geven Oxy! Ik had ook meeeeeer dan genoeg kleding voor Amélie (echt schandalig veel), maar toch vond ik het zó leuk om kleertjes te krijgen die iemand speciaal voor mijn kindje had uitgezocht.
Ze zal er vast blij mee zijn!
Ik heb ook een stof allergie. En dat laatste zeg ik ook altijd, tegen de leiding.quote:Boh ik heb mn huis afgestoft... dat doe ik normaal nooit vanwege zware allergie, normaal doet mn lief het maar nu is hij werken en morgen visite enzo. Je kunt me echt opvegen, dikke rode ogen niezen aan 1 stuk en knallende hoofdpijn. Muhziejewel, huishouden is niet goed voor je
K zieniks.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:17 schreef Ynske het volgende:
Oxy, een van je twee wanten is klaarhoop dat je m leuk vind
PlazaPlus, het festival? Wel goed! Ik ben er zelf maar één avond geweest, maar het is een goed festival geworden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:02 schreef amaranta het volgende:
Mvd hoe was eigenlijk die expo gegaan?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:14 schreef p_iglet het volgende:
Gewoon geven Oxy, want dingen die met zorg uitgezocht zijn, die zijn altijd welkom.![]()
Ik heb een 8!!! voor mijn co-schap interne
En een 7 voor mijn theorie monderlin![]()
Ja! Jou heb ik gemist! Hoe is het met je? En met je meisje?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:15 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Even inbreekt om te feliciteren![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:18 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja! Jou heb ik gemist! Hoe is het met je? En met je meisje?![]()
van de week moest ik 's nachts aan je denken en toen ik 's ochtends wakker werd en naar je wilde informeren wist ik niet meer om wie of wat het ging. Alleen nog dat ik naar iemand wilde informeren. Ik zit er al de hele week over te denken en nu zie ik je posten en opeens wist ik het!![]()
Nee hoor, hier een en al terecht.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:20 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Zien jullie trouwens dat het woord 'modeflaters' stèrk verwant is aan 'moderators'?
Zou het louter toeval zijn?
Ow wat fijn!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:24 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
verkapte soja provocatie gedaan en die is goed, dus ik ben blij![]()
Kind zingt me de oren van de kop![]()
En gewoon wat andere dingen , all good good good![]()
En ik, zei de gek, sta dan op, met baby en al aan de borst, om het te gaan afdoen met een vaatdoek, want als ik dat niet doe dan kan ik daarna de hele woonkamer dweilen.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:45 schreef Brighteyes het volgende:
Evenstar!
En p_iglet, wat goed zeg!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:24 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
verkapte soja provocatie gedaan en die is goed, dus ik ben blij![]()
Kind zingt me de oren van de kop![]()
En gewoon wat andere dingen , all good good good![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:20 schreef YPPY het volgende:
Arwen is goed bezig! Wat fijn dat er weer iets meer kan.*kusknufkroel*
*lebberkwijlwehebbendescvooronszelfklef*quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:21 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
*liklebberkussmakaaifriemelaanhaar*
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:21 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
*liklebberkussmakaaifriemelaanhaar*
Braak! Beginnen jullie nu ook al?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:40 schreef YPPY het volgende:
[..]
*lebberkwijlwehebbendescvooronszelfklef*
Nu in delft. En ik moet nog bijna 1,5 jaar. T/m eind april nog Heelkunde en kindergeneeskunde in delft en daarna nog Psychiatrie in gouda, Neurologie en Gynaecologie in het Erasmus MC, Oogheelkunde in het oogziekenhuis, Dermatologie iin het Sint Franciscus, KNO in het Haga (rode kruis) en dan nog huisartsgeneeskunde, revalidatie geneeskunde en oudste co-schap...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
en jeuj voor Piglet![]()
![]()
![]()
waar loop je je co-schappen? en hoe lang moet je nog?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:58 schreef m@x het volgende:
[..]
[..]
Braak! Beginnen jullie nu ook al?
en voor degenen die een knipoog missen..... die hoort hier ook niet te staan
Nou, zo klaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:59 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Nu in delft. En ik moet nog bijna 1,5 jaar. T/m eind april nog Heelkunde en kindergeneeskunde in delft en daarna nog Psychiatrie in gouda, Neurologie en Gynaecologie in het Erasmus MC, Oogheelkunde in het oogziekenhuis, Dermatologie iin het Sint Franciscus, KNO in het Haga (rode kruis) en dan nog huisartsgeneeskunde, revalidatie geneeskunde en oudste co-schap...
En werk je dan op de SEH of op de OK?quote:
Wel mooi divers dan. Alleen zou ik persoonlijk helemaal eng worden van al die doorgesneden vingers enzo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:32 schreef p_iglet het volgende:
SEH, OK, afdeling, poli, overal een beetje.
hij is dr juist weer in elkaar aan het zettenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:40 schreef huuphuup het volgende:
Idd fascinerend![]()
mijn huisartsen geven trouwens ook les aan de HA-opleiding van de EUR
(/ nutteloze info)
Evenstar wat fijn dat het zo goed ging!
Buuf how's the kitchen coming? Dr moest nog meer geverfd enzo worden toch?
Mn lief is iets aan het maken samen met Amélie voor mij en ik ben naar boven verbannenik hoor heel veel plakband. Ik hoop dat ie dr heel laat
Oh jammer dat moeten wachten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Keuken is nog hetzelfde. Er moet nog wat afgewerkt worden, en daar is het wachten op. En ik hoop dat dit gauw is. maar ja, drukdrukdruk.
oeh, en spannend, een kado!!Een echte verrassing, die zijn het leukst
![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh jammer dat moeten wachten.ben benieuwd hoe het er af uit zal zien.
Mous
beetje secondelijm hier en daar
KABOEM !!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:58 schreef m@x het volgende:
Braak! Beginnen jullie nu ook al?
en voor degenen die een knipoog missen..... die hoort hier ook niet te staan
fotoooooo!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huup je taart is bijna klaar hoor! Wil je straks meteen al een foto of moet het een verrassing blijven?
Ik word morgen 26quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:42 schreef mefke79 het volgende:
huup, bijna jarig? Ikke wel. Word op de laatste dag van deze maand even oud als de maand ook is.
En ik ben het weer nu echt beu. Morgen naar Vrienden van Amstel, dus half Nederland door, maar die voorspellingen![]()
@ MvD: communicatie!
quote:
Half uurtje ongeveer dan is tie afquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
fotoooooo!
ik besterf het hier al joh met al dat gefröbel beneden, nog meer verrassingen kan ik niet hebben
w00t!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Half uurtje ongeveer dan is tie af
knipoog vergeten, sorryquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Doe 's niet. jezelf een fossiel noemen met 26.Man, ik ben nog fruitig en tien jaar ouder!
wat ga je trakteren op school?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |