quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
We zien elkaar sowieso op werk.Maar daarbuiten hebben we elkaar af en toe wel even kort gesproken privé, maar het is gewoon irritant omdat ik hier eigenlijk weinig geen invloed op heb.

Het is ook niet dat ik niet begrijp dat je daar geen rotgevoel van krijgt, maar om het zo op te blazen is in mijn ogen redelijk verwijfd.quote:dat begrijp ik

hey, frans bauerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, ze had er verder naast kunnen zitten.

klinkt als een probleem dat ik met mezelf zou kunnen hebben, en daar kun je inderdaad echt helemaal niks aan doen. voor beiden kut.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
We zien elkaar sowieso op werk.Maar daarbuiten hebben we elkaar af en toe wel even kort gesproken privé, maar het is gewoon irritant omdat ik hier eigenlijk weinig invloed op heb.

Dude...waar heb je het over?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:43 schreef stbabylon het volgende:
Ok, wie heeft mijn link gevolgt en denkt dat ik hem/haar de liefste van fok vind?

Ik vind het allemaal maar stomquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik niet begrijp dat je daar geen rotgevoel van krijgt, maar om het zo op te blazen is in mijn ogen redelijk verwijfd.

Ik ook. Zelfs ik zeik niet zo en ik ben een wijf.Dat iemand zich zo druk maakt om zoiets futiels zou in mijn ogen niet veel goeds vorspellen voor als er wel echt iets is.quote:

Ooowkey. Nou en?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ben ik de liefste van heel fok? wordt er mij gevraagd. anoniem

Nou, dat heb ik dus ook een beetje. Ik snap dat het niet leuk is, maar come on, zie het een beetje in perspectief zeg, denk ik dan.quote:Ik ook. Zelfs ik zeik niet zo en ik ben een wijf.Dat iemand zich zo druk maakt om zoiets futiels zou in mijn ogen niet veel goeds vorspellen voor als er wel echt iets is.

Mja, dat kan. Maar aan jou vragen of jij hem/haar de liefste van fok vind, wil niet zeggen dat diegene dat jij he/haar de liefste vindt.quote:

Spam?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]

Dat klinkt als een hele goeie dag.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:50 schreef mahlah het volgende:
'k heb vandaag maar vrijgenomen omdat ik een lichte burnout aan voelde komen. Zelfs mn weekenden heb ik geen rust meer. Maar ik zet de muziek hier aan.... zet het water klaar voor de afwas en ben echt in zo'n "vandaag is het begin van een goeie periode"-bui

Nee, maar diegene hoop het welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, dat kan. Maar aan jou vragen of jij hem/haar de liefste van fok vind, wil niet zeggen dat diegene dat jij he/haar de liefste vindt.

Da's dan ook het enige dat je kunt doen denk ik. Dat, en eerstvolgende keer dat jullie samen slapen een paar keer zijn naam kreunen terwijl je faket dat je slaaptquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik dus ook een beetje. Ik snap dat het niet leuk is, maar come on, zie het een beetje in perspectief zeg, denk ik dan.
Ik heb ook al gezegd dat als het allemaal toch een beetje tegengevallen is, dat hij me niet aan het lijntje moet houden ofzo, maar hij geeft ook wel aan dat dat zijn bedoeling ook niet is.
Maar goed, ik laat hem maar even een beetje.

Als dat zo is, is ze wel de liefste van heel Fokquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, weet ik niet.Diegene moet dan wel heel erg op je gesteld zijn.![]()

Was het nog de sushi?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Pfffff, avond gaat waarschijnlijk van eten, film, bandjes, naar alleen bandjes. Voedselvergiftiging is a bitch
.

Nee, dit staat er los van.quote:

Als hij/zij op jou gesteld is, vind je hem/haar sowieso de liefste?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als dat zo is, is ze wel de liefste van heel Fok

Dat klinkt eigenlijk best foutquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als hij/zij op jou gesteld is, vind je hem/haar sowieso de liefste?

Ik voel me kiplekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij bent niet degene met voedselvergiftiging?

Ik ook al!quote:
Dat was mijn punt ja. Misschien is het wel niet wederzijds.quote:

Het zou zomaar kunnen dat daar een sarcastisch toon onder zatquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]

En nu?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:57 schreef mahlah het volgende:
Ik word stiekem een beetje geil van mezelf

Nu is het niet stiekem meer.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:57 schreef mahlah het volgende:

quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:57 schreef mahlah het volgende:

Ik word *nu niet meer* stiekum geil van jouquote:

Maar mevr. Tally, wat doet u nuquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik word *nu niet meer* stiekum geil van jou

Goeie vraag!quote:

Ik denk ik verteld het je evenquote:

Ik heb geen pikstraf en ik krijg het ook niet hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:09 schreef Kluts het volgende:
Ook al zou ik geil zijn, dan nog heb ik pikstraf.

En daarmee is de kous af?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:05 schreef mahlah het volgende:
[..]
Goeie vraag!
Het biedt inspiratie voor de volgende topic-titel

Dé ideale relatie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:09 schreef Kluts het volgende:
Ook al zou ik geil zijn, dan nog heb ik pikstraf.

Oh! Hoera volgens mij he?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:25 schreef El_Matador het volgende:
Al lekker opgeruimd en de escape game vordert ook goed.
Morgen komt nog een vriend van me onverwachts langs. Tofheid.

Jaaa dank je wel!quote:

Oh ik dacht al even dat je me probeerde te verleidenquote:

Morgen is Kudfokker jarig. Verwar jij me nou ook al met hem? Ben jij dawgs kloon?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Congrats.Ik twijfelde ff tussen vandaag en morgen.

quote:

Pff, been there, done that.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef mahlah het volgende:
[..]
Oh ik dacht al even dat je me probeerde te verleiden
Nee hoor! Ik raadde toch goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Morgen is Kudfokker jarig. Verwar jij me nou ook al met hem? Ben jij dawgs kloon?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |