Ooowkey. Nou en?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ben ik de liefste van heel fok? wordt er mij gevraagd. anoniem
Nou, dat heb ik dus ook een beetje. Ik snap dat het niet leuk is, maar come on, zie het een beetje in perspectief zeg, denk ik dan.quote:Ik ook. Zelfs ik zeik niet zo en ik ben een wijf.Dat iemand zich zo druk maakt om zoiets futiels zou in mijn ogen niet veel goeds vorspellen voor als er wel echt iets is.
Mja, dat kan. Maar aan jou vragen of jij hem/haar de liefste van fok vind, wil niet zeggen dat diegene dat jij he/haar de liefste vindt.quote:
Spam?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hele goeie dag.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:50 schreef mahlah het volgende:
'k heb vandaag maar vrijgenomen omdat ik een lichte burnout aan voelde komen. Zelfs mn weekenden heb ik geen rust meer. Maar ik zet de muziek hier aan.... zet het water klaar voor de afwas en ben echt in zo'n "vandaag is het begin van een goeie periode"-bui
Nee, maar diegene hoop het welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, dat kan. Maar aan jou vragen of jij hem/haar de liefste van fok vind, wil niet zeggen dat diegene dat jij he/haar de liefste vindt.
Da's dan ook het enige dat je kunt doen denk ik. Dat, en eerstvolgende keer dat jullie samen slapen een paar keer zijn naam kreunen terwijl je faket dat je slaaptquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik dus ook een beetje. Ik snap dat het niet leuk is, maar come on, zie het een beetje in perspectief zeg, denk ik dan.
Ik heb ook al gezegd dat als het allemaal toch een beetje tegengevallen is, dat hij me niet aan het lijntje moet houden ofzo, maar hij geeft ook wel aan dat dat zijn bedoeling ook niet is.
Maar goed, ik laat hem maar even een beetje.
Als dat zo is, is ze wel de liefste van heel Fokquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, weet ik niet.Diegene moet dan wel heel erg op je gesteld zijn.![]()
Was het nog de sushi?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Pfffff, avond gaat waarschijnlijk van eten, film, bandjes, naar alleen bandjes. Voedselvergiftiging is a bitch
.
Nee, dit staat er los van.quote:
Als hij/zij op jou gesteld is, vind je hem/haar sowieso de liefste?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als dat zo is, is ze wel de liefste van heel Fok
Dat klinkt eigenlijk best foutquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als hij/zij op jou gesteld is, vind je hem/haar sowieso de liefste?
Ik voel me kiplekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij bent niet degene met voedselvergiftiging?
Ik ook al!quote:
Dat was mijn punt ja. Misschien is het wel niet wederzijds.quote:
Het zou zomaar kunnen dat daar een sarcastisch toon onder zatquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En nu?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:57 schreef mahlah het volgende:
Ik word stiekem een beetje geil van mezelf
Nu is het niet stiekem meer.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:57 schreef mahlah het volgende:
Ik word stiekem een beetje geil van mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |