dagdag was het niet eensch met de indringers, hij kreeg 48uur een banquote:
Zo ben ik niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:04 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Informatie ruilen? want als ik het je vertel zie ik je er wel voor aan om het door te lullen
Jij ruikt naar kloon. Jij weet dondersgoed wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:03 schreef Keizer-Kin het volgende:
Waarom antwoord er niemand op mijn vraag.![]()
Is dat alles?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
dagdag was het niet eensch met de indringers, hij kreeg 48uur een ban
en toen vroeg hij ALWEER een perm ban aan
En natuurlijk WOWquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In het stagiairs topic bedoel je?
Omdat die na 5 posts al dicht gaan, misschien?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan vraag ik het nog een keer, waarom geen nieuwe openen?
Oh ja. Het is nog vroegquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat die na 5 posts al dicht gaan, misschien?
Dus iedereen die iets niet weet is gelijk een kloon.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij ruikt naar kloon. Jij weet dondersgoed wat er gebeurd is.
Ah sorry ik dacht dat je toen ook bij de WOW SC was maar toch niet sorryquote:
Nee, daar blijf ik ver van weg. Maar de staigiairs klopte toch wel?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah sorry ik dacht dat je toen ook bij de WOW SC was maar toch niet sorry
Inleesvoer: [WOW][SC][FC] Deel 44: Dat zag niemand hè? :@
Ja sorry hoor, maar naast de ONZ invasie is er de laatste tijd ook een kloon invasie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:06 schreef Keizer-Kin het volgende:
[..]
Dus iedereen die iets niet weet is gelijk een kloon.
Aangezien WOW is opgeheven kan dat kloppenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, daar blijf ik ver van weg. Maar de staigiairs klopte toch wel?
dus picsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:08 schreef Panashiba het volgende:
**** zegt:
lijkt me echt leuk om weer ff samen te zijn
JA, MAAR MIJ NIET
oh?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar naast de ONZ invasie is er de laatste tijd ook een kloon invasie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |