Nee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar geef eens antwoord op mijn vraag.
Homo zijn jullie allemaal?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:57 schreef Panashiba het volgende:
Koning, keizer, admiraal.
Je loopt achter.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:58 schreef Panashiba het volgende:
Niks aantrekken van jitzzzze hoor, dat is namelijk een stoffige kantoorklerk.
Lekker wietje, purple hazequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
uit fukcing onz.
je hebt een rel gemist gister![]()
![]()
Vroegah deed hij wel aardig tegen mequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:58 schreef Panashiba het volgende:
Niks aantrekken van jitzzzze hoor, dat is namelijk een stoffige kantoorklerk.
samenvatting?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
uit fukcing onz.
je hebt een rel gemist gister![]()
![]()
Hij doet altijd een beetje stom tegen mij, maar dat is nooit gemeend volgens mij. Hij vindt mij wel een toffe peer.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vroegah deed hij wel aardig tegen me
Jezus. De ONZ SC is gesloten en de ONZers zijn daar ook niet blij mee verder.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar geef eens antwoord op mijn vraag.
In het stagiairs topic bedoel je?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vroegah deed hij wel aardig tegen me
idd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jezus. De ONZ SC is gesloten en de ONZers zijn daar ook niet blij mee verder.
Nee, ik heb geen ideequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:01 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Hij doet altijd een beetje stom tegen mij, maar dat is nooit gemeend volgens mij. Hij vindt mij wel een toffe peer.
En hij weet heus wel wie ik ben.
dagdag was het niet eensch met de indringers, hij kreeg 48uur een banquote:
Zo ben ik niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:04 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Informatie ruilen? want als ik het je vertel zie ik je er wel voor aan om het door te lullen
Jij ruikt naar kloon. Jij weet dondersgoed wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:03 schreef Keizer-Kin het volgende:
Waarom antwoord er niemand op mijn vraag.![]()
Is dat alles?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
dagdag was het niet eensch met de indringers, hij kreeg 48uur een ban
en toen vroeg hij ALWEER een perm ban aan
En natuurlijk WOWquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In het stagiairs topic bedoel je?
Omdat die na 5 posts al dicht gaan, misschien?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan vraag ik het nog een keer, waarom geen nieuwe openen?
Oh ja. Het is nog vroegquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat die na 5 posts al dicht gaan, misschien?
Dus iedereen die iets niet weet is gelijk een kloon.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij ruikt naar kloon. Jij weet dondersgoed wat er gebeurd is.
Ah sorry ik dacht dat je toen ook bij de WOW SC was maar toch niet sorryquote:
Nee, daar blijf ik ver van weg. Maar de staigiairs klopte toch wel?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah sorry ik dacht dat je toen ook bij de WOW SC was maar toch niet sorry
Inleesvoer: [WOW][SC][FC] Deel 44: Dat zag niemand hè? :@
Ja sorry hoor, maar naast de ONZ invasie is er de laatste tijd ook een kloon invasie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:06 schreef Keizer-Kin het volgende:
[..]
Dus iedereen die iets niet weet is gelijk een kloon.
Aangezien WOW is opgeheven kan dat kloppenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, daar blijf ik ver van weg. Maar de staigiairs klopte toch wel?
dus picsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:08 schreef Panashiba het volgende:
**** zegt:
lijkt me echt leuk om weer ff samen te zijn
JA, MAAR MIJ NIET
oh?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar naast de ONZ invasie is er de laatste tijd ook een kloon invasie.
Hele topics in 3 min vol lullenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Aangezien WOW is opgeheven kan dat kloppen
Ja dat klopte wel!!
Jij niet, IQM.quote:
Present!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:10 schreef Panashiba het volgende:
Wie is er nu in de baas zijn tijd aan het fokken?
Ik. En geoorloofd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:10 schreef Panashiba het volgende:
Ja, doe eens, slindenau.quote:
Ik.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:10 schreef Panashiba het volgende:
Eigen kantoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:11 schreef Panashiba het volgende:
Heeft jullie baas dat nooit door ofzo?
Mijn baas weet het.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:11 schreef Panashiba het volgende:
Heeft jullie baas dat nooit door ofzo?
Oh. Dan valt Paaskonijn af.quote:
Wat voor werk doe je dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn baas weet het.Als er weinig te doen is, heeft ie daar echt geen problemen mee.
Pallets sorteren.quote:
Komt aardig overeen met mijn instellingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:17 schreef stevenmac26 het volgende:
ik doe helemaal niks, ik heb schijt aan alles en iedereen, ik ga slapen wanneer ik wil, eten wanneer ik wil
Maar iik handel wel in antiek en heb om de zoveel tijd een nieuwe auto omdat ik anders ziek wordquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:18 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Komt aardig overeen met mijn instelling
Iehwquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:13 schreef Elmostyle het volgende:
Zijn we weer, ff broodje gezond zalm gaan halen
Iehw? Als er iets goddelijk is, is het wel een broodje gerookte zalm.quote:
Hoi.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn baas weet het.Als er weinig te doen is, heeft ie daar echt geen problemen mee.
Hey, slimme kont.quote:
Ik had er gisteren nog eentje, met kruidenkaas. Echt zo lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iehw? Als er iets goddelijk is, is het wel een broodje gerookte zalm.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had er gisteren nog eentje, met kruidenkaas. Echt zo lekker
Sterktequote:
Jij snapt 'tquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iehw? Als er iets goddelijk is, is het wel een broodje gerookte zalm.
Ook lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had er gisteren nog eentje, met kruidenkaas. Echt zo lekker
Joah.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:28 schreef Smart_ass het volgende:
Hahaha Panashiba uit Veenendaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |