Nee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar geef eens antwoord op mijn vraag.
Homo zijn jullie allemaal?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:57 schreef Panashiba het volgende:
Koning, keizer, admiraal.
Je loopt achter.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:58 schreef Panashiba het volgende:
Niks aantrekken van jitzzzze hoor, dat is namelijk een stoffige kantoorklerk.
Lekker wietje, purple hazequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
uit fukcing onz.
je hebt een rel gemist gister![]()
![]()
Vroegah deed hij wel aardig tegen mequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:58 schreef Panashiba het volgende:
Niks aantrekken van jitzzzze hoor, dat is namelijk een stoffige kantoorklerk.
samenvatting?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
uit fukcing onz.
je hebt een rel gemist gister![]()
![]()
Hij doet altijd een beetje stom tegen mij, maar dat is nooit gemeend volgens mij. Hij vindt mij wel een toffe peer.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vroegah deed hij wel aardig tegen me
Jezus. De ONZ SC is gesloten en de ONZers zijn daar ook niet blij mee verder.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar geef eens antwoord op mijn vraag.
In het stagiairs topic bedoel je?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vroegah deed hij wel aardig tegen me
idd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jezus. De ONZ SC is gesloten en de ONZers zijn daar ook niet blij mee verder.
Nee, ik heb geen ideequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:01 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Hij doet altijd een beetje stom tegen mij, maar dat is nooit gemeend volgens mij. Hij vindt mij wel een toffe peer.
En hij weet heus wel wie ik ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |