Okquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:48 schreef Panashiba het volgende:
wat een klotesite, ik ga straks wel klagen bij m'n baas
Paar klasgenoten van me vertrekken vandaag naar Maltaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:50 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
M'n laatste weekend uitgaan op malta
Iedere baggeraar zit nu wss nog in het GM topic ofzo denk ikquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:50 schreef Panashiba het volgende:
In de ochtend en in het weekend is er bijna nooit iemand in de klb-sc
Of is gewoon aan het werkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:51 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Iedere baggeraar zit nu wss nog in het GM topic ofzo denk ik
Relaxtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:51 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Paar klasgenoten van me vertrekken vandaag naar Malta
Wat doe je op FOK! Als je in Malta zit?!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:50 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
M'n laatste weekend uitgaan op malta
Kzit hier al 5 maandenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat doe je op FOK! Als je in Malta zit?!
Zou wel tof zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:52 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Relaxtwss zullen die vanavond dan nog wel niet meteen uitgaan denk 'k
Anders wil ik ze wel rondleidingetje geven bij de discotheken waar ze wel moeten zijn en waar niet
Kben vanavond namelijk toch alleen voor uit te gaan
Ah nee over zoeen tijd kan ik het me voorstellen jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:53 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kzit hier al 5 maanden't is niet zo dat als je op Malta zit, je niet achter een laptop kan
Ik weet niet wat voor een type stage het is / bij wat voor type bedrijf ze stage lopen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:54 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Zou wel tof zijnAlleen ik weet niet precies waar ze zitten
![]()
Zit wel een lekkere stoot tussen
2 bij een hotel, en de andere zou ik het niet wetenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:55 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor een type stage het is / bij wat voor type bedrijf ze stage lopen?
PICS or it didn't happen!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:54 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Zou wel tof zijnAlleen ik weet niet precies waar ze zitten
![]()
Zit wel een lekkere stoot tussen
Aah, dan zitten ze heel dicht in de buurt weet ik wel. Alle hotels en toerisme gerelateerd gedoe zitten hierquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:56 schreef Panashiba het volgende:
[..]
2 bij een hotel, en de andere zou ik het niet wetenIn ieder geval marketing gerelateerd.
Ik zou eerst ook naar Malta gaanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:57 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Aah, dan zitten ze heel dicht in de buurt weet ik wel. Alle hotels en toerisme gerelateerd gedoe zitten hierDan zitten ze iig op nog geen 5km afstand
Mjah, Malta is ook maar net iets groter als Texel, en dan 300.000 inwoners, dus kzal die wel niet tegenkomen
Alleen de afbeelding dan van een fotoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:56 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Ja, lekker foto's op fok plaatsen![]()
Dat zou wel een van de laatste dingen zijn die ik zou doen
Wut, je bent gek, waarom heb je dat niet gedaan manquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:57 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Ik zou eerst ook naar Malta gaan
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:56 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Ja, lekker foto's op fok plaatsen![]()
Dat zou wel een van de laatste dingen zijn die ik zou doen
Weet je hoe makkelijk je dan naar de hyves van diegene kan komen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:58 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Alleen de afbeelding dan van een fotodus van hyves zo'n directe link naar een foto, niet de hyves zelf
pm dan maarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:58 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Weet je hoe makkelijk je dan naar de hyves van diegene kan komen?
Omdat ik daar geen zin in hadquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:58 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Wut, je bent gek, waarom heb je dat niet gedaan man
Dan maak je er een bit.ly van ofzo of maak een printscreen en upload hem naar tinypicquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:58 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Weet je hoe makkelijk je dan naar de hyves van diegene kan komen?
vet veel moeite ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan maak je er een bit.ly van ofzo of maak een printscreen en upload hem naar tinypic
Ah okequote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:59 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen zin in hadBlijf liever in NL eigenlijk
Daarbij zijn die klasgenoten
![]()
![]()
En m'n stage hier is heul tof.
Je had ook naar malta moeten komenquote:
Lekker zuipenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:11 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Je had ook naar malta moeten komenKon ik je ff hier de heilige bar laten zien met 10 euro voor 2 liter glazen vodka red bull
Na 10 euro ladderzat zijn
Kweetnog niet of ik vanavond en morgen ga, of maar 1 dagquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:12 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Lekker zuipen![]()
Dit weekend weer van de kaart
Ken je daar geen mensen dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:14 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kweetnog niet of ik vanavond en morgen ga, of maar 1 dagAangezien in eentje uitgaan toch behoorlijk saai is
Jep die ken ik hier wel, maar diegenen die zitten nu ff in londen en komen zondag terugquote:
En dit dan?quote:
Wat moet je in belgie gaan doenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:29 schreef Devvie het volgende:
Dalijk naar fucking belgiehet hele weekend
EN IK MOET MN KOP NOG TONDEUZEREN
Bier zuipen. Wat anders?quote:
weekendje weg met de gare kant van mn familiequote:
nee, maar deze wel:quote:
het zijn klonen met 20.000postsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:38 schreef Adelante het volgende:
Is het effect zo erg, dat je niet meer met je originele account in de KLB SC mag worden gezien?
Schoolquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
School werk, vandaag een verslag in leveren
Trevviequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
School werk, vandaag een verslag in leveren
Deze, alleen al voor de clipquote:
Behalve dat ik de hoofdpijn van een paard heb gaat het best okequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:45 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Heey. Een goedemorgen. Hoe gaat het met jou?
Ah, grutquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Behalve dat ik de hoofdpijn van een paard heb gaat het best oke
En wie ben je nou?
Zijn gangetje, kijk anders ff in het GM topic, school hier slaat nu echt allesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja goed heur! Lekker werken he? Kan niet beter dus!
En daar?
en tegen mij zeg je niks?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja goed heur! Lekker werken he? Kan niet beter dus!
En daar?
Jezus, open dan een nieuwe ofzo. Jullie zijn toch geen kleuters?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:52 schreef Panashiba het volgende:
[..]
onz-sc is gesloten door remlof omdat paul liep te janken![]()
komt iedereen nu hier heen
Dat doe ik toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je mag je ook direct tot ons richten
Jullie? Ik ben niet van onz, aapquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jezus, open dan een nieuwe ofzo. Jullie zijn toch geen kleuters?
voel je je aangesproken?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:54 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Jullie? Ik ben niet van onz, aap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |