Okquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:48 schreef Panashiba het volgende:
wat een klotesite, ik ga straks wel klagen bij m'n baas
Paar klasgenoten van me vertrekken vandaag naar Maltaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:50 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
M'n laatste weekend uitgaan op malta
Iedere baggeraar zit nu wss nog in het GM topic ofzo denk ikquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:50 schreef Panashiba het volgende:
In de ochtend en in het weekend is er bijna nooit iemand in de klb-sc
Of is gewoon aan het werkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:51 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Iedere baggeraar zit nu wss nog in het GM topic ofzo denk ik
Relaxtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:51 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Paar klasgenoten van me vertrekken vandaag naar Malta
Wat doe je op FOK! Als je in Malta zit?!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:50 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
M'n laatste weekend uitgaan op malta
Kzit hier al 5 maandenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat doe je op FOK! Als je in Malta zit?!
Zou wel tof zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:52 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Relaxtwss zullen die vanavond dan nog wel niet meteen uitgaan denk 'k
Anders wil ik ze wel rondleidingetje geven bij de discotheken waar ze wel moeten zijn en waar niet
Kben vanavond namelijk toch alleen voor uit te gaan
Ah nee over zoeen tijd kan ik het me voorstellen jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:53 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kzit hier al 5 maanden't is niet zo dat als je op Malta zit, je niet achter een laptop kan
Ik weet niet wat voor een type stage het is / bij wat voor type bedrijf ze stage lopen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:54 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Zou wel tof zijnAlleen ik weet niet precies waar ze zitten
![]()
Zit wel een lekkere stoot tussen
2 bij een hotel, en de andere zou ik het niet wetenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:55 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor een type stage het is / bij wat voor type bedrijf ze stage lopen?
PICS or it didn't happen!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:54 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Zou wel tof zijnAlleen ik weet niet precies waar ze zitten
![]()
Zit wel een lekkere stoot tussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |