Aah, dan zitten ze heel dicht in de buurt weet ik wel. Alle hotels en toerisme gerelateerd gedoe zitten hierquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:56 schreef Panashiba het volgende:
[..]
2 bij een hotel, en de andere zou ik het niet wetenIn ieder geval marketing gerelateerd.
Ik zou eerst ook naar Malta gaanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:57 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Aah, dan zitten ze heel dicht in de buurt weet ik wel. Alle hotels en toerisme gerelateerd gedoe zitten hierDan zitten ze iig op nog geen 5km afstand
Mjah, Malta is ook maar net iets groter als Texel, en dan 300.000 inwoners, dus kzal die wel niet tegenkomen
Alleen de afbeelding dan van een fotoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:56 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Ja, lekker foto's op fok plaatsen![]()
Dat zou wel een van de laatste dingen zijn die ik zou doen
Wut, je bent gek, waarom heb je dat niet gedaan manquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:57 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Ik zou eerst ook naar Malta gaan
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:56 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Ja, lekker foto's op fok plaatsen![]()
Dat zou wel een van de laatste dingen zijn die ik zou doen
Weet je hoe makkelijk je dan naar de hyves van diegene kan komen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:58 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Alleen de afbeelding dan van een fotodus van hyves zo'n directe link naar een foto, niet de hyves zelf
pm dan maarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:58 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Weet je hoe makkelijk je dan naar de hyves van diegene kan komen?
Omdat ik daar geen zin in hadquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:58 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Wut, je bent gek, waarom heb je dat niet gedaan man
Dan maak je er een bit.ly van ofzo of maak een printscreen en upload hem naar tinypicquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:58 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Weet je hoe makkelijk je dan naar de hyves van diegene kan komen?
vet veel moeite ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan maak je er een bit.ly van ofzo of maak een printscreen en upload hem naar tinypic
Ah okequote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:59 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen zin in hadBlijf liever in NL eigenlijk
Daarbij zijn die klasgenoten
![]()
![]()
En m'n stage hier is heul tof.
Je had ook naar malta moeten komenquote:
Lekker zuipenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:11 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Je had ook naar malta moeten komenKon ik je ff hier de heilige bar laten zien met 10 euro voor 2 liter glazen vodka red bull
Na 10 euro ladderzat zijn
Kweetnog niet of ik vanavond en morgen ga, of maar 1 dagquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:12 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Lekker zuipen![]()
Dit weekend weer van de kaart
Ken je daar geen mensen dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:14 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kweetnog niet of ik vanavond en morgen ga, of maar 1 dagAangezien in eentje uitgaan toch behoorlijk saai is
Jep die ken ik hier wel, maar diegenen die zitten nu ff in londen en komen zondag terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |