Ze kunnen ook beter gewoon seks met minderjarigen legaliseren in Nederland (misschien als de pedo-partij ooit aan de macht komt met Marthijn als minister-president).quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze het zo geplooid, dat seks met minderjarigen waar ook ter wereld verboden was volgens de NL wet.
Ja, maar je bent ook wel een grote eikel als je voor seks naar Thailand gaat. Thailand is zoooo jaren '90.quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:04 schreef SeLang het volgende:
Wat een onzinmaatregel. Je moet die gasten juist wel naar Thailand laten gaan. Als ze daar gepakt worden dan zie je ze voorlopig niet meer terug, als ze ueberhaupt 30 jaar in een Thaise cel overleven...
Southpark!quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:10 schreef Noorseviking het volgende:
De Super Adventure Club zal het daar niet mee eens zijn.
Mooiquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:15 schreef HugoChavez het volgende:
Ik ga nooit meer reīncarneren op aarde.
Zijn er geen planeten waar seks wel legaal is?quote:
typisch gedrag van mensen die niet nadenken over de (mogelijke) gevolgen van dit soort maatregelen en daar vooral ook niet over na willen denken. Persoonlijk aanvallen...quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:47 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Is ts een pedo ofzo?
Duhuhhhhhhhhh!
Pedo's kunnen hun straf net zomin uitzitten als AIDSpatienten dat kunnen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 06:07 schreef RvLaak het volgende:
Maar ik begrijp dus dat jij het OK vindt om mensen, die hun straf hebben uitgezeten en nergens van verdacht worden, worden beperkt in hun mogelijkheden om te reizen?
Gelovigen veroorzaken wereldwijd heel veel ellende en kunnen hun straf net zo min uitzitten als pedo's en aids patiënten... Ook maar spuitje?quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pedo's kunnen hun straf net zomin uitzitten als AIDSpatienten dat kunnen.
Dit is niet de oplossing natuurlijk. Slechts een spuitje is de enige oplossing tegen bewezen pedoseksuelen.
Beiden zijn ziek. Alleen zijn pedoseksuelen ook nog eens een wandelende tijdbom voor de meest kwetsbaren in onze samenleving.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat is het voor kul om AIDS-patienten met pedo's te vergelijken.
Een AIDS-patient is lichamelijk ziek, geinfecteerd met het HIV-virus, een pedo is niet lichamelijk ziek, wat er precies in de bovenkamer mis is weet ik niet, het zal iets geestelijks zijn, maar pedoseksualiteit is niks lichamelijks.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beiden zijn ziek. Alleen zijn pedoseksuelen ook nog eens een wandelende tijdbom voor de meest kwetsbaren in onze samenleving.
Dat risico moet je niet willen lopen. Zowel, ben je een sadistische kinder"vriend".
Hoezo een pedo verwoest levens, kleine meisjes hebben liefde nodig.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een AIDS-patient is lichamelijk ziek, geinfecteerd met het HIV-virus, een pedo is niet lichamelijk ziek, wat er precies in de bovenkamer mis is weet ik niet, het zal iets geestelijks zijn, maar pedoseksualiteit is niks lichamelijks.
Ik vind de vergelijking met iemand die AIDS heeft krom. Doen die andere mensen kwaad ofzo? Nee, en dat is het verschil met een pedoseksueel, die verwoest andere levens, iemand met het AIDS-virus niet. Echt, wat een kul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |