abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:45:13 #101
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_77841760
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:19 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Volgens mij hadden ze het zo geplooid, dat seks met minderjarigen waar ook ter wereld verboden was volgens de NL wet.
Ze kunnen ook beter gewoon seks met minderjarigen legaliseren in Nederland (misschien als de pedo-partij ooit aan de macht komt met Marthijn als minister-president).

Torero en ik gaan nooit vriendjes worden vrees ik.

Maar ik word ook liever vriendjes met een elfjarig meisje. En inderdaad liefst in eigen land, de mooiste meisjes wonen toch in Nederland of Oost-Europa. Maar daar versta ik de meisjes weer niet en zij mij niet. 'Ja take te miluje'.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:04:37 #102
78918 SeLang
Black swans matter
pi_77842287
Wat een onzinmaatregel. Je moet die gasten juist wel naar Thailand laten gaan. Als ze daar gepakt worden dan zie je ze voorlopig niet meer terug, als ze ueberhaupt 30 jaar in een Thaise cel overleven...
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:06:29 #103
78918 SeLang
Black swans matter
pi_77842327
Btw, dan moeten we natuurlijk ook linksen verbieden om naar Colombia te reizen en babyboomers verbieden om bij banken te werken.
Mijn reisverslagen
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:10:43 #104
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_77842437
De Super Adventure Club zal het daar niet mee eens zijn.
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:15:42 #105
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_77842582
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:04 schreef SeLang het volgende:
Wat een onzinmaatregel. Je moet die gasten juist wel naar Thailand laten gaan. Als ze daar gepakt worden dan zie je ze voorlopig niet meer terug, als ze ueberhaupt 30 jaar in een Thaise cel overleven...
Ja, maar je bent ook wel een grote eikel als je voor seks naar Thailand gaat. Thailand is zoooo jaren '90.

Maar goed, ik wil toch liever gewoon een vriendinnetje in de buurt, gewoon in Nederland dus. Dan versta je elkaar gewoon en kan je elkaar elke dag zien.
Alleen jammer dat de meeste ouders in 0031 niet blij zijn als hun 11 jarige dochter met een 25 jarige vriend thuiskomt.

God had gewoon 11jarige meisjes niet zo mooi en sexy moeten maken.

Mwaaah ... kutplaneet, overal is het verboden. Ik ga nooit meer reīncarneren op aarde.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:17:28 #106
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_77842638
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:10 schreef Noorseviking het volgende:
De Super Adventure Club zal het daar niet mee eens zijn.
Southpark!

Shit, waar kan ik me aanmelden voor die club?

http://www.pnvd.nl misschien?
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:22:56 #107
78918 SeLang
Black swans matter
pi_77842785
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:15 schreef HugoChavez het volgende:
Ik ga nooit meer reīncarneren op aarde.
Mooi
Mijn reisverslagen
  woensdag 10 februari 2010 @ 13:38:17 #108
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_77843289
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 13:22 schreef SeLang het volgende:

[..]

Mooi
Zijn er geen planeten waar seks wel legaal is?
Deze planeet is echt maf. Oorlog, wapens, prima. Krijgt massasupport van diverse regeringen. Seks en liefde is verboden.

Zoveel meisjes die mij leuk vinden, maar altijd die kutouders die contact verbieden.

Krishnaloka schijnt aardig te zijn. In het Bhoeddisme heb je het Nirvana, het grote Niets. Dat is toch wel heel erg weinig.

Less is more.
pi_77870544
@Die domme rukker uit Venezuela
Je past je maar mooi aan. Als iemand seks met lijken wil, is dat ook strafbaar. Heb je mooi pech.

Dan neem je maar een 18jarige en fantaseer je de rest van die smerigheid er maar bij.

Wij worden nooit vriendjes, en dat zijn we nooit geweest nee. Daarvoor is jouw soort te wanstaltig.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 11 februari 2010 @ 00:47:32 #110
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_77870569
Is ts een pedo ofzo?
Duhuhhhhhhhhh!
Snollebolt
pi_77871907
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 00:47 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Is ts een pedo ofzo?
Duhuhhhhhhhhh!
typisch gedrag van mensen die niet nadenken over de (mogelijke) gevolgen van dit soort maatregelen en daar vooral ook niet over na willen denken. Persoonlijk aanvallen...

FYI, nee. Ik ben geen pedo.

Maar ik begrijp dus dat jij het OK vindt om mensen, die hun straf hebben uitgezeten en nergens van verdacht worden, worden beperkt in hun mogelijkheden om te reizen?
pi_77872896
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 06:07 schreef RvLaak het volgende:
Maar ik begrijp dus dat jij het OK vindt om mensen, die hun straf hebben uitgezeten en nergens van verdacht worden, worden beperkt in hun mogelijkheden om te reizen?
Pedo's kunnen hun straf net zomin uitzitten als AIDSpatienten dat kunnen.

Dit is niet de oplossing natuurlijk. Slechts een spuitje is de enige oplossing tegen bewezen pedoseksuelen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_77873054
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 08:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Pedo's kunnen hun straf net zomin uitzitten als AIDSpatienten dat kunnen.

Dit is niet de oplossing natuurlijk. Slechts een spuitje is de enige oplossing tegen bewezen pedoseksuelen.
Gelovigen veroorzaken wereldwijd heel veel ellende en kunnen hun straf net zo min uitzitten als pedo's en aids patiënten... Ook maar spuitje?

Dat die mensen het onmogelijk gemaakt moet worden om hun zieke acties uit te voeren, is iedereen het wel over eens. Het lijkt me persoonlijk wat minder nazi-achtig om ze maar meteen tegen de muur te zetten. Castreren is imo wat betere optie. Al dan niet chemisch.
pi_77873130
Wat is het voor kul om AIDS-patienten met pedo's te vergelijken.
pi_77873161
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat is het voor kul om AIDS-patienten met pedo's te vergelijken.
Beiden zijn ziek. Alleen zijn pedoseksuelen ook nog eens een wandelende tijdbom voor de meest kwetsbaren in onze samenleving.

Dat risico moet je niet willen lopen. Zowel, ben je een sadistische kinder"vriend".

pi_77873212
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Beiden zijn ziek. Alleen zijn pedoseksuelen ook nog eens een wandelende tijdbom voor de meest kwetsbaren in onze samenleving.

Dat risico moet je niet willen lopen. Zowel, ben je een sadistische kinder"vriend".
Een AIDS-patient is lichamelijk ziek, geinfecteerd met het HIV-virus, een pedo is niet lichamelijk ziek, wat er precies in de bovenkamer mis is weet ik niet, het zal iets geestelijks zijn, maar pedoseksualiteit is niks lichamelijks.
Ik vind de vergelijking met iemand die AIDS heeft krom. Doen die andere mensen kwaad ofzo? Nee, en dat is het verschil met een pedoseksueel, die verwoest andere levens, iemand met het AIDS-virus niet. Echt, wat een kul.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 21:03:16 #117
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_78199719
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:10 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Een AIDS-patient is lichamelijk ziek, geinfecteerd met het HIV-virus, een pedo is niet lichamelijk ziek, wat er precies in de bovenkamer mis is weet ik niet, het zal iets geestelijks zijn, maar pedoseksualiteit is niks lichamelijks.
Ik vind de vergelijking met iemand die AIDS heeft krom. Doen die andere mensen kwaad ofzo? Nee, en dat is het verschil met een pedoseksueel, die verwoest andere levens, iemand met het AIDS-virus niet. Echt, wat een kul.
Hoezo een pedo verwoest levens, kleine meisjes hebben liefde nodig.
En kleine meisjes zijn gewoon super mooi.

Hasta la neņitas siempre, comandante.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')