Inderdaad, en die krul bij Zuid-Noorwegen is dan de 'Polar Low'?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgens mij komt er na dat grote gebied nog meer aan voor vannacht, bekijk de satelliet maar eens.
Ja, hier in Heerhugowaard zojuist een flinke onweersdonder + bliksemflits terwijl het sneeuwt. Nog nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:38 schreef Sj0rSz het volgende:
Rode pit in de buurt van Noord-Holland
utrecht centrum zelfde verhaal : harde sneeuw dikke vlokkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:03 schreef marcel-o het volgende:
in gouda(kzit in de trein richting ut.) daarstraks dikke vlokken. khoop dat er geen dicht gesneeuwde wissels komen oid
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:10 schreef weerstation-rijnmond het volgende:
@ 020 fan.....durf de naam niet uit te spreken...
Maar wel richting Venlo blazen. Zodat het hier blijft hangen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:22 schreef Klonk het volgende:
als ik nu buiten ga staan en ga blazen zou dat voldoende zijn om die witte ellende weg te houden ?
Ik help wel meequote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:22 schreef Klonk het volgende:
als ik nu buiten ga staan en ga blazen zou dat voldoende zijn om die witte ellende weg te houden ?
kleine editquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:34 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Ik help wel mee![]()
We moeten gewoon mooie dagen hebben met zon
Het lijkt inderdaad voorlopig nog niet afgelopen met de sneeuwquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:23 schreef ACT-F het volgende:
Als ik de pluim voor a.s. dinsdag mag geloven worden we bedolven onder de sneeuw.
Hier ook best een tegenvaller. Alles loste boven het IJsselmeer op. Er ligt overal een laagje wit, maar verder dan een paar mm kom ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |