gastquote:
Mogguh meneerquote:
Morguuh witte bliksemquote:
was het maar morgenquote:
inderdaadquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:48 schreef tripack het volgende:
[..]
was het maar morgen![]()
dan was het al weekend
o gezellig, hoe laat kom je langs ?quote:
gewoon gaan en helemaal lamneukenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:01 schreef tripack het volgende:
vanavond orgiefeestje![]()
nog maar ff kijke of ik ga
wat is met jij vandaag...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o gezellig, hoe laat kom je langs ?
dat is wel ziek!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:11 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF MENSEN!
http://www.nu.nl/buitenla(...)htoffers-beving.html
natuurlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:14 schreef Ezechielk het volgende:
Mag ik mijn verveling hier op het werk met jullie komen delen?
edit-fridayquote:
Daar heb jij dan weer gelijk an...quote:
Gaafquote:
www.ishetalvrijdag.nlquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar heb jij dan weer gelijk an...![]()
BIJNA WEEKEND!
DROOOOOOOOOOOOOG!!!quote:
niet allemaalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gaaf
Maar als ik de OP bekijk, jullie zijn allemaal help/servicedeskers die hier hun tijd opvullen?
kun je niet beter een knappe secretaresse pakken ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:14 schreef Ezechielk het volgende:
Mag ik mijn geilheid hier op het werk met jullie komen delen?
Dank uquote:
Hehe, wat tref ik hier nog meer aan dan?quote:
Is goedquote:
Ik moet eerlijk zeggen, de vrouw van de baas zou ik best doen. Alleen is mijn baas er dan ook altijd bijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kun je niet beter een knappe secretaresse pakken ?
even een kleine greep:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:20 schreef Ezechielk het volgende:
Hehe, wat tref ik hier nog meer aan dan?
Zie ik ajax logo ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, de vrouw van de baas zou ik best doen. Alleen is mijn baas er dan ook altijd bij
en verdwaalde programmeursquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dank u
[..]
Hehe, wat tref ik hier nog meer aan dan?
Moet ik dikgedrukt lezen als MILF?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
even een kleine greep:
- prostituees
- bokkenrijders
- geitenneukers
- uitgewoonde moeders
M ziet inderdaad een Ajax logoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zie ik ajax logo ?
* Crazy-M heeft nog wel ergens youtube filmpje
even zoeken
Wauwquote:
Zoiets ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet ik dikgedrukt lezen als MILF?
O vandaar dat je me kent hahaquote:[..]
M ziet inderdaad een Ajax logo
Trouwens, in een ver verleden kwam jij ook nog wel eens in Goedemorgen topics toch?
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wauw
Ik moet eerlijk toegeven, goed verzonnen
mjah, gister ook een overval in tilburg gepleegdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
Crazy-M, wat heb je nu weer gedaan ? http://www.telegraaf.nl/b(...)per_hardleers__.html
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah, gister ook een swaffelmarathon in tilburg gedaan
verveelde me zelf
Stel ze eens aan me voorquote:
Hehehe ja, volgens mij sta je zelfs nog in mijn foboquote:[..]
O vandaar dat je me kent haha
jij genoot er ook vanquote:
Smokez moederquote:
ja ik gun vaak mensen wel watquote:
Mij niet hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ontvang vaak wel wat mensen van achter
whehehequote:
Oh nee hoor, ik zit gewoon muziek te luisteren:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
Gullie zijn toch godverdoeme niet aan het werk he !!!
Dacht dat je zei muziek ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik zit gewoon muziek te luisteren:
zegt de gebroeders ko fanquote:
Geef mij de sleutel van je voordeur, want JIJ jij bent zo lekker dingquote:
Ja. Misschien moet je de speakers aanzetten, dan hoor je het ookquote:
is gewoon herrie manquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja. Misschien moet je de speakers aanzetten, dan hoor je het ook
Doe eens een suggestie voor betere muziek? En dan heb ik het neit over Gebroeders Ko en dergelijke top 40 muziekquote:
wat versta jij onder muziek, welke genrequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe eens een suggestie voor betere muziek? En dan heb ik het neit over Gebroeders Ko en dergelijke top 40 muziek
opeth - twilight is my robequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe eens een suggestie voor betere muziek? En dan heb ik het neit over Gebroeders Ko en dergelijke top 40 muziek
Eigenlijk alles waar een stevige gitaar of beat inzit. Zoals in de post onder jequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat versta jij onder muziek, welke genre
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
NBT - Als ik met Smokez moeder klaar ben wil ik jou nemen
Ehm eigenlijk nietquote:
dan ben je na mij aan de beurtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ehm eigenlijk nietmaar zaterdag komt ze al naar mij toe
OPETH!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
opeth - twilight is my robe
Kan ze wel langer doorgaanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ben je na mij aan de beurt
ok, dan komt ze zondag pas naar je toequote:
Waaaaaaar gaaaat dit nou weer over..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok, dan komt ze zondag pas naar je toe
quote:
Hey!quote:
je hebt iig goeie muzieksmaak danquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Waaaaaaar gaaaat dit nou weer over..
ja ik ken Opeth! natuurlijk ken ik Opeth!Hoe kan je die nou niet kennen!
kijk maar uit met zeggen dat je nieuw bent, Crazy-M ontgroent graag mensen, zeker op de vrijdag!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey!
Ik ben nieuw hier trouwens, kom vandaag eens kijken
Hij moet zelf uitkijken, voordat ik hem ontknaapquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk maar uit met zeggen dat je nieuw bent, Crazy-M ontgroent graag mensen, zeker op de vrijdag!
whehe, geen idee, tis vrijdag, dan mag geloof ik allesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij moet zelf uitkijken, voordat ik hem ontknaap
Maar ik ken M al van vroeger, telt dat ook een beetje?
heb hier geen geluidd....quote:
Hm, bummer. Ik luister de hele dag muziekquote:
ja ik ook, 3fmquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, bummer. Ik luister de hele dag muziek
Youtube, livesets, mijn eigen muziek hierquote:
DOE maar zo!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Youtube, livesets, mijn eigen muziek hier
Ik oook!quote:
tis iig aftellen. +- 9 uurtjes voor mequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik oook!
Hertog Jan, kom me asjeblieft heeel snel tegemoet!!
Wat een vrouw, van bier houden, en dan ook nog Hertogquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik oook!
Hertog Jan, kom me asjeblieft heeel snel tegemoet!!
gheghe......quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat een vrouw, van bier houden, en dan ook nog Hertog![]()
Echt, ik zou bijna verliefd op je wordenquote:
Doe maar nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Echt, ik zou bijna verliefd op je worden
Krijg ik dan boze/jaloerse blikken van iemand anders?quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Krijg ik dan boze/jaloerse blikken van iemand anders?
Meende het verder ook niet hoor
Nou, dat sla ik nooit afquote:
Prooost! Op vrijdagmiddag!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou, dat sla ik nooit af [ afbeelding ]
is het al vrijdagmiddag dan?quote:
Jep, nu wel.quote:
Dank u mevrouwquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemorgen werklustige vriendjes en vriendinnetjes, hier spreekt Ome Sm0keZ vanaf zijn ziektebed
Weer geslikt ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemorgen werklustige vriendjes en vriendinnetjes, hier spreekt Ome Sm0keZ vanaf zijn ziektebed
mogguh, zwetende vriendquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:35 schreef Sm0keZ het volgende:
En dan klagen dat je ziek wordt ...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lol, buiten m'n overheerlijke bukake en diaree niks bijzonders
Wat heb jij toch vandaag met Quotes aanpassen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En dan klagen dat je ziek wordt ...
Het is edit-fridayquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Wat heb jij toch vandaag met Quotes aanpassen?
quote:
Een oude traditie terug in leven roepenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Wat heb jij toch vandaag met Quotes aanpassen?
Ik heb er nu al een hekel aan.....quote:
nou mn moeder zegt wel wat andersquote:
Ach jah, was altijd wel lachenquote:
dacht houd een keer netjesquote:
heel goed!!quote:
wat leren ?quote:
Waarom dat danquote:
quote:
Tjahquote:
hehe, ervaringquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:02 schreef NBT het volgende:
[..]
De quotes veranderen zodat ze grappig zijn..
quote:
marlinde ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:04 schreef NBT het volgende:
[..]
:marlinde:
Ach, ik lach hier wel om jullie dingeses.... whatever...
het is pas 1 uur
ja kut man, ik verwar die shit met hyves, daar is het wel een emoticonquote:
ok hahahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:06 schreef NBT het volgende:
[..]
ja kut man, ik verwar die shit met hyves, daar is het wel een emoticon
*bitchslapped je wakker*quote:
* WhiteLightning pimpslapt weer terugquote:
Heel goed!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning pimpslapt weer terug
hehe, weet je dat ik heel vaak op de klok kijk op dat momentquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:37 schreef NBT het volgende:
1337!
ik ook niet...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hehe, weet je dat ik heel vaak op de klok kijk op dat moment![]()
godver ik heb echt geen zin meer zeg
Wie wel. Het weekend staat te wachten, en iedereen wil het zo snel mogelijk hebbenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hehe, weet je dat ik heel vaak op de klok kijk op dat moment![]()
godver ik heb echt geen zin meer zeg
hey, tis vrijdag, dan mag dat!quote:
bier en .....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:58 schreef Crazy-M het volgende:
BIER
gelukkigquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey, tis vrijdag, dan mag dat!
BeeTee?quote:
kom ze maar showequote:
whehe keep dreamingquote:
dan moet jij maar Tripackquote:
man ik heb geneens dubbel Dquote:
Dan moet je die maar gaan makenquote:
wie heeft er balonnenquote:
gheghe, jaaa waterballonnen!quote:
gewoon iedere dag bier drinken , dan krijg je dat vanzelf volgens mijquote:
ja maar daar hebben we NU niks aanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon iedere dag bier drinken , dan krijg je dat vanzelf volgens mij
zeg verzin ik eens een reden om bier te drinken, is het nog niet goedquote:
Daar hebben we toch helemaal geen reden voor nodig..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg verzin ik eens een reden om bier te drinken, is het nog niet goed
Jij riep Dubbel Dquote:
Maaar ik zeg niet dat ik dat heb! Ik zei dat ik dat wil! naast me biertje!quote:
dan is goedquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Maaar ik zeg niet dat ik dat heb! Ik zei dat ik dat wil! naast me biertje!![]()
zo, jij ook weer blijquote:
BIERRRRRRRRRRRquote:
TIETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Feesten !!quote:
Plannen dit weekend ?quote:
oei, tell mequote:
ik denk niet dat mijn baas daar op dit moment intrapt hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar hebben we toch helemaal geen reden voor nodig..
bij mijn bedrijf in tilburg is vrijdag middag vanaf 15:00 bier tijdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk niet dat mijn baas daar op dit moment intrapt haha
jaa okee, maar dan doe je dat gewoon straks pas.... Tieten kan wel altijd!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk niet dat mijn baas daar op dit moment intrapt haha
Inderdaad die kunnen altijdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:17 schreef NBT het volgende:
[..]
jaa okee, maar dan doe je dat gewoon straks pas.... Tieten kan wel altijd!
mja ik zit hier alleen, en heb geen spiegel. hoe moet dat nou ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:17 schreef NBT het volgende:
[..]
jaa okee, maar dan doe je dat gewoon straks pas.... Tieten kan wel altijd!
ehm ... internet ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik zit hier alleen, en heb geen spiegel. hoe moet dat nou ?
Justemquote:
je weet toch dat hier alles geblocked wordt ?quote:
Internet op je telefoon ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je weet toch dat hier alles geblocked wordt ?
heb ik niet. ik heb een simpele, waar je alleen mee kan bellen zeg maarquote:
Dan geen tieten voor jou!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb ik niet. ik heb een simpele, waar je alleen mee kan bellen zeg maar
Dadelijk gaat hij huilenquote:
dan ga ik nu maar naar huis. voor de spiegel staan!quote:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ga ik nu maar naar huis. voor de spiegel staan!
Mensen prettig weekend
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ga ik nu maar naar huis. voor de spiegel staan!
Mensen prettig weekend
Kon ik dat maar zeggen. Zit nog ruim een uurquote:
Ik nog tot 17quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kon ik dat maar zeggen. Zit nog ruim een uur
17.30quote:
Had je maar dichter bij moeten wonenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
17.30
Mooiste is nog, dat ik tussen 19 en 19.30 pas thuis ben
dat ben ik elke dagquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
17.30
Mooiste is nog, dat ik tussen 19 en 19.30 pas thuis ben
Dan rijd ik alweer weg van huisquote:
ik rij nu weg naar huisquote:
Val doodquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:16 schreef tripack het volgende:
[..]
ik rij nu weg naar huis![]()
fijn weekend
WWEEEEKKEEEEENDDD!!!!!
Nee, had het bedrijf maar dichter naar mij moeten komenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Had je maar dichter bij moeten wonen
En hoe laat sta je op en begin je?quote:
6 uur gaat me wekker en 7 uur ga ik weg om tussen 8 en half 9 te beginnen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En hoe laat sta je op en begin je?
Caps ?quote:
Tering, dan hebben wij hetzelfde rooster ongeveerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:19 schreef tripack het volgende:
[..]
6 uur gaat me wekker en 7 uur ga ik weg om tussen 8 en half 9 te beginnen.
en dan om 5 uur weer weg gaan
Hier:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tering, dan hebben wij hetzelfde rooster ongeveer
6 uur op, 7 uur weg, tussen half 9 en 9 uur beginnen, en half 6 weer weg
Iedereen vroege vogels hierquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:36 schreef NBT het volgende:
Hier:
6:00 opstaan
7:00 de fiets op
7:30 beginnen met werk
17:00 naar huis
17:15 ongeveer thuis
Over 3 kwartier pasquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:46 schreef NBT het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaa en tijd voor weekend vogels?
Insgelijks!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:48 schreef NBT het volgende:
neeeeeeeeeee!!!
over een kwartier! En ik ben vast weg!![]()
Fijn weekend!
nu alquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:48 schreef NBT het volgende:
neeeeeeeeeee!!!
over een kwartier! En ik ben vast weg!![]()
Fijn weekend!
heeeeeeeeeeeeeeeeeel viesquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:12 schreef Crazy-M het volgende:
1ste bieravond = overleefd.
morgen weer 1
maandagquote:
Waarom ken ik dergelijke verhalen maar al te goedquote:Op maandag 1 februari 2010 09:04 schreef Crazy-M het volgende:
Pfff sommige mensen ...
Jah printer print niet alles .
ik: Zit er nog papier in?
Klant: jah, maar hij print niet alles.
ik denk: ik loop er wel ff heen doe ik wat aan mn lichaamsbeweging.
Ik bij printer. staat er op scherm: Laad papier.
Zucht, ik: jah papier is op maar hij doet het wel.
Klant: o net zat er nog papier in ...
ik maar weer weggelopenpapier mogen ze zelf bijvullen haha
mjah, altijd hetzelfdequote:
Hij is weer vieeesssquote:
op de weg welquote:
Die kerel bedenkt ze ook waar je bij staatquote:Op maandag 1 februari 2010 10:20 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ik heb zo weinig zin, dat zelfs Sherlock Holmes mij vanochtend om raad kwam vragen
Whehehehe, mag ook wel na een week vakantie hequote:Op maandag 1 februari 2010 10:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die kerel bedenkt ze ook waar je bij staat![]()
Hoe is het dan?
Mogguh manquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 1 februari 2010 10:22 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Whehehehe, mag ook wel na een week vakantie he![]()
Half ziek, maar voor de rest goed.
En... alle papieren voor mijn huissie zijn inmiddels compleet!!!
mjah datquote:Op maandag 1 februari 2010 10:35 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Mogguh man![]()
Wat stuurde jij nou weer voor raar smsje man whehehehe
Doe maar sjiekquote:
Thx, ben er eeergggggggggggg blij mee!quote:Op maandag 1 februari 2010 10:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Mja, vorige week was ik ook ziek, best saai enzo..Heb mezelf zaterdag maar ff getrakteerd op een nieuwe Sony Bravia 40" Full HD tv
Niet te druk om maken zou ik zeggen, geniet er van maar trek er niet te veel conclusies uit hequote:Op maandag 1 februari 2010 10:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah dat
[..]
Doe maar sjiek
Maar spam:
Was een vrouwke, echt leuk enzo Ken haar al wel wat langer van gezicht. Maar zaterdag was ze er ook met carnaval
We gingen echt helemaal uit ons dak daar, en viel me op dat ze wel erg leuk was haha.
beetje gekletst enzo. Toen vroeg ze heb je al een vriendin? ik: nee ik niet.
Maar jah, zei had wel een vriend en die was er ook bij haha.
als die naar wc ging kwam ze weer dicht bij mij dansen haha.
Haha ik geloof het... Papier is nooit leuk, tenzij je er wat hollandse groente tussen draaitquote:Op maandag 1 februari 2010 10:43 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Thx, ben er eeergggggggggggg blij mee!
(die kut papieren regelen enzo... om gek van te worden!)
Das minder man, maar met zo'n tv moet dat wel goed uit te houden zijn denk ik![]()
Jij had geen ps3 he?
Even een p.squote:Op maandag 1 februari 2010 10:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Mja, vorige week was ik ook ziek, best saai enzo..Heb mezelf zaterdag maar ff getrakteerd op een nieuwe Sony Bravia 40" Full HD tv
nog maar een paar weken en dan klusserdeklussquote:Op maandag 1 februari 2010 10:43 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Thx, ben er eeergggggggggggg blij mee!
(die kut papieren regelen enzo... om gek van te worden!)
Das minder man, maar met zo'n tv moet dat wel goed uit te houden zijn denk ik![]()
Jij had geen ps3 he?
jah vrijdags begon in 1 keer te sneeuwen hahaha.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:48 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Niet te druk om maken zou ik zeggen, geniet er van maar trek er niet te veel conclusies uit he
Was ik trouwens op vakantie in Brabosjizzle, geen sneeuw he.... ik kom terug van vakantie, gaat het daar GVD sneeuwen!
Hmm, ik denk dat ik daar ff geen geld voor zou hebbenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:50 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Even een p.s
Had je niet kunnen wachten tot Juni?
Sony: eerste 3d-Bravia-tv's leverbaar in juni
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha ik geloof het... Papier is nooit leuk, tenzij je er wat hollandse groente tussen draait
Nee, geen PS3, alleen 360, en natuurlijk staan m'n bazenconsoles SNES en GC ook al aangesloten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SNES en GC, daar speelde Jesus vroeger nog mee toen hij nog een krantenwijk had man
Klinkt goed man! Welke games speel je op je 360?
De eerste bekende spam werd verstuurd op 3 mei 1978. Het was een bericht van het toenmalige Digital Equipment Corporation (DEC, overgenomen door Compaq en nu een onderdeel van HP).
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:01 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]Haha klopt, zijn ook bazenconsolesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SNES en GC, daar speelde Jesus vroeger nog mee toen hij nog een krantenwijk had man
Klinkt goed man! Welke games speel je op je 360?
Eigenlijk speel ik niet zoveel..
Guitar Hero 3
Guitar Hero Metallica
Guitar Hero Greatest Hits
Guitar Hero Van Halen
Fallout 3
Blazing Angels 2
Heb hem nu eigenlijk meer als mediacenter, hoewel ik nog niet helemaal doorheb hoe je alle verschillende HD formaten normaal daarheen kan streamen vanaf m'n pc
Ben ik wel eens mee bezig
Inderdaad, ik kan echt niet wachten!quote:Op maandag 1 februari 2010 10:51 schreef tripack het volgende:
[..]
nog maar een paar weken en dan klusserdekluss
Wanneer is de HouseSmoking party?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:03 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan echt niet wachten!
Beetje schilderen en badkamer doen, gelukkig hoeft er niet al te veel te gebeuren hahahaha
Moest jij erg veel doen met je huis?
uhmz... nja... wel de lelijke kleuren van de vorige bewoonster overschilderenquote:Op maandag 1 februari 2010 11:03 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kan echt niet wachten!
Beetje schilderen en badkamer doen, gelukkig hoeft er niet al te veel te gebeuren hahahaha
Moest jij erg veel doen met je huis?
Azuurblauw in je woonkamerquote:Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz... nja... wel de lelijke kleuren van de vorige bewoonster overschilderen
knaloranje is niet de leukste kleur in je woonkamer
naja bij ons was het heel veel schilderen, schoonvader vond dat alle kozijnen en deuren ook een lik verf nodig hadden en dat mocht tie dan ook doen
maar meer dan dat heb ik niet gedaan... het blijft een huurhuis
erhmz?? ben je serieus?? heb je het over mijn woonkamer??quote:
knal oranje kan mooi zijn ?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef tripack het volgende:
[..]
naja bij ons was het heel veel schilderen, schoonvader vond dat alle kozijnen en deuren ook een lik verf nodig hadden en dat mocht tie dan ook doen
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
knal oranje kan mooi zijn ?
Ik al flink bij mn zus ana klussen
Oja, bijna alleen Guitar Hero natuurlijk whehehehehequote:Op maandag 1 februari 2010 11:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha klopt, zijn ook bazenconsoles
Eigenlijk speel ik niet zoveel..
Guitar Hero 3
Guitar Hero Metallica
Guitar Hero Greatest Hits
Guitar Hero Van Halen
Fallout 3
Blazing Angels 2
Heb hem nu eigenlijk meer als mediacenter, hoewel ik nog niet helemaal doorheb hoe je alle verschillende HD formaten normaal daarheen kan streamen vanaf m'n pc
Ben ik wel eens mee bezig
jah wel met groene afwisselingquote:Op maandag 1 februari 2010 11:26 schreef tripack het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit durf je mooi te noemen?
Dat is echt lelijk oranjequote:Op maandag 1 februari 2010 11:26 schreef tripack het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb echt nog geen idee manquote:
het is nu dus blauw, maar ik heb er nu geen foto's vanquote:
oohhh god.... najaa...quote:Op maandag 1 februari 2010 11:35 schreef tripack het volgende:
[..]
het is nu dus blauw, maar ik heb er nu geen foto's van
hahahah dat komt me bekend voorquote:Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef tripack het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:26 schreef tripack het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
whehe niet alleen blauw hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 11:37 schreef NBT het volgende:
[..]
oohhh god.... najaa...het zij zo... heb toevallig ook net de woonkamer verbouwd
Ja, een beetje leven in je woonkamer kan geen kwaad toch?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:15 schreef tripack het volgende:
[..]
erhmz?? ben je serieus?? heb je het over mijn woonkamer??
ziet er goed uit(qua ruimtequote:Op maandag 1 februari 2010 11:45 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
hahahah dat komt me bekend voor
Wel relaxt dat je schoonvader zo heeft geholpen met schilderen enzo man!
Bij ons is alles geel, dus daar zitten wij ook niet echt op te wachten whehehe
Voor foto's, check mijn hyves hahahaha.
Ben wel blij met een koophuis, kan wat makkelijker dingen verbouwen
wit of zwart kan ook.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, een beetje leven in je woonkamer kan geen kwaad toch?
Beter dan witte of zwarte muren in ieder geval
doe ff optijd laten weten dan (A)quote:Op maandag 1 februari 2010 11:35 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik heb echt nog geen idee man
Natuurlijk laten we dat weten, want er gaat een een HouseSmoking/Drinking party komen hoor![]()
![]()
Nah, ik hou niet zo van een zwart-witte indeling van een woonkamer. Die van mij heeft zo ongeveer alle kleuren van de regenboogquote:Op maandag 1 februari 2010 11:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wit of zwart kan ook.
ken iemand en die heeft een witte muur. Daarin zit een schoorsteen deel, daar zit zwart behang op.
Andere kant van de kamer is met witte behang en halverwege een foto behang
ow jah dat zekerquote:Op maandag 1 februari 2010 11:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, een beetje leven in je woonkamer kan geen kwaad toch?
Beter dan witte of zwarte muren in ieder geval
GAST!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:00 schreef tripack het volgende:
[..]
ow jah dat zeker![]()
[ afbeelding ]
we hebben op 1 muur dit soort behang met dezelfde kleuren alleen omgedraaid
en hetzelfde soort blauw zit op de andere muren
whahaha nja ons behang is anders dan deze, maar het lijkt er wel opquote:Op maandag 1 februari 2010 12:04 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
GAST!
Wij hebben dat zelfde behang gekocht volgens mij![]()
![]()
![]()
(voor een muur in de slaapkamer)
Die kleur komt bij ons overal terug![]()
Tenminste nog een beetje kleur in je kamerquote:Op maandag 1 februari 2010 12:00 schreef tripack het volgende:
[..]
ow jah dat zeker![]()
[ afbeelding ]
we hebben op 1 muur dit soort behang met dezelfde kleuren alleen omgedraaid
en hetzelfde soort blauw zit op de andere muren
Nee gelukkig niet, ik weet WEL hoe ik foto's moet maken hahahahaquote:Op maandag 1 februari 2010 11:53 schreef tripack het volgende:
[..]
ziet er goed uit(qua ruimte) die foto's heb je niet zelf gemaakt toch??
overduidelijk met fisheye lens geschoten
Zwart wit kan mooi zijn, als je goed verdeeld. Ik had ook eerst zoiets van: Nee, kan niet mooi zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, ik hou niet zo van een zwart-witte indeling van een woonkamer. Die van mij heeft zo ongeveer alle kleuren van de regenboog
De huidige muurkleur kan je zien in m'n fobo trouwens, achter de leguaan
idd net iets anders, met wel die figuren en kleuren (blauw/bruin)quote:Op maandag 1 februari 2010 12:05 schreef tripack het volgende:
[..]
whahaha nja ons behang is anders dan deze, maar het lijkt er wel op![]()
![]()
Tuurlijk ga ik dat doen, het gaat alleen een beetje druk worden denk ikquote:
kleur geel is idd niet echt mooiquote:Op maandag 1 februari 2010 12:12 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik dat doen, het gaat alleen een beetje druk worden denk ik
Eerst maar eens alles fixen en er in gaan wonen whehehe
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb nog steeds geen zwart-witte (woon)kamer gezien waarvan ik zoiets had van "Ja, dit kan er dan nog mee door.."quote:Op maandag 1 februari 2010 12:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zwart wit kan mooi zijn, als je goed verdeeld. Ik had ook eerst zoiets van: Nee, kan niet mooi zijn.
Maar zag er nu echt goed uit
mjah heb geen foto van totaal overzicht.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb nog steeds geen zwart-witte (woon)kamer gezien waarvan ik zoiets had van "Ja, dit kan er dan nog mee door.."
waar denk je dat ik em vandaan hebquote:Op maandag 1 februari 2010 12:10 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
idd net iets anders, met wel die figuren en kleuren (blauw/bruin)
Als ik google kom ik steeds op jou plaatje uit ahhaha
ja dacht wel dat ze van de makelaar waren.. die zien de wereld met vissenogenquote:Op maandag 1 februari 2010 12:06 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, ik weet WEL hoe ik foto's moet maken hahahaha
Deze foto's zijn van de makelaar.
Die kleur is best naar he?(dat geel)
proberen altijd ruimte groter te laten lijken dan dat het isquote:Op maandag 1 februari 2010 12:24 schreef tripack het volgende:
[..]
waar denk je dat ik em vandaan heb![]()
[..]
ja dacht wel dat ze van de makelaar waren.. die zien de wereld met vissenogen
hahahaha nog even door zitten zoeken, maar kom geen mooie plaatjes tegen helaas.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:24 schreef tripack het volgende:
[..]
waar denk je dat ik em vandaan heb![]()
[..]
ja dacht wel dat ze van de makelaar waren.. die zien de wereld met vissenogen
en dat gele is wel oubollig
Niet alleen dat, door een groothoeklens/visoog te gebruiken kan je meer op een foto krijgenquote:Op maandag 1 februari 2010 12:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
proberen altijd ruimte groter te laten lijken dan dat het is
nee ik dacht dat mijnquote:Op maandag 1 februari 2010 12:26 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
hahahaha nog even door zitten zoeken, maar kom geen mooie plaatjes tegen helaas.
Heb jij toevallig een foto van hoe dat bij jou staat daaro?
pruters zijn het jah, maarja, het is meer als niets zullen we maar zeggen wheheheh
Ok jammer!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:29 schreef tripack het volgende:
[..]
nee ik dacht dat mijnnog foto's op haar hyves had staan, maar dat is alleen hoe het er eerst uitzag
wheehe jaah iddquote:Op maandag 1 februari 2010 12:31 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ok jammer!
Wel toevallig trouwens dat wij ongeveer het zelfde behang hebben
midaaagquote:
Iemand heeft je een virusmail gestuurd oid?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |