gastquote:
Mogguh meneerquote:
Morguuh witte bliksemquote:
was het maar morgenquote:
inderdaadquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:48 schreef tripack het volgende:
[..]
was het maar morgen![]()
dan was het al weekend
o gezellig, hoe laat kom je langs ?quote:
gewoon gaan en helemaal lamneukenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:01 schreef tripack het volgende:
vanavond orgiefeestje![]()
nog maar ff kijke of ik ga
wat is met jij vandaag...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o gezellig, hoe laat kom je langs ?
dat is wel ziek!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:11 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF MENSEN!
http://www.nu.nl/buitenla(...)htoffers-beving.html
natuurlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:14 schreef Ezechielk het volgende:
Mag ik mijn verveling hier op het werk met jullie komen delen?
edit-fridayquote:
Daar heb jij dan weer gelijk an...quote:
Gaafquote:
www.ishetalvrijdag.nlquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar heb jij dan weer gelijk an...![]()
BIJNA WEEKEND!
DROOOOOOOOOOOOOG!!!quote:
niet allemaalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gaaf
Maar als ik de OP bekijk, jullie zijn allemaal help/servicedeskers die hier hun tijd opvullen?
kun je niet beter een knappe secretaresse pakken ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:14 schreef Ezechielk het volgende:
Mag ik mijn geilheid hier op het werk met jullie komen delen?
Dank uquote:
Hehe, wat tref ik hier nog meer aan dan?quote:
Is goedquote:
Ik moet eerlijk zeggen, de vrouw van de baas zou ik best doen. Alleen is mijn baas er dan ook altijd bijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kun je niet beter een knappe secretaresse pakken ?
even een kleine greep:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:20 schreef Ezechielk het volgende:
Hehe, wat tref ik hier nog meer aan dan?
Zie ik ajax logo ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, de vrouw van de baas zou ik best doen. Alleen is mijn baas er dan ook altijd bij
en verdwaalde programmeursquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dank u
[..]
Hehe, wat tref ik hier nog meer aan dan?
Moet ik dikgedrukt lezen als MILF?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
even een kleine greep:
- prostituees
- bokkenrijders
- geitenneukers
- uitgewoonde moeders
M ziet inderdaad een Ajax logoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zie ik ajax logo ?
* Crazy-M heeft nog wel ergens youtube filmpje
even zoeken
Wauwquote:
Zoiets ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet ik dikgedrukt lezen als MILF?
O vandaar dat je me kent hahaquote:[..]
M ziet inderdaad een Ajax logo
Trouwens, in een ver verleden kwam jij ook nog wel eens in Goedemorgen topics toch?
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wauw
Ik moet eerlijk toegeven, goed verzonnen
mjah, gister ook een overval in tilburg gepleegdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
Crazy-M, wat heb je nu weer gedaan ? http://www.telegraaf.nl/b(...)per_hardleers__.html
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah, gister ook een swaffelmarathon in tilburg gedaan
verveelde me zelf
Stel ze eens aan me voorquote:
Hehehe ja, volgens mij sta je zelfs nog in mijn foboquote:[..]
O vandaar dat je me kent haha
jij genoot er ook vanquote:
Smokez moederquote:
ja ik gun vaak mensen wel watquote:
Mij niet hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ontvang vaak wel wat mensen van achter
whehehequote:
Oh nee hoor, ik zit gewoon muziek te luisteren:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
Gullie zijn toch godverdoeme niet aan het werk he !!!
Dacht dat je zei muziek ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik zit gewoon muziek te luisteren:
zegt de gebroeders ko fanquote:
Geef mij de sleutel van je voordeur, want JIJ jij bent zo lekker dingquote:
Ja. Misschien moet je de speakers aanzetten, dan hoor je het ookquote:
is gewoon herrie manquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja. Misschien moet je de speakers aanzetten, dan hoor je het ook
Doe eens een suggestie voor betere muziek? En dan heb ik het neit over Gebroeders Ko en dergelijke top 40 muziekquote:
wat versta jij onder muziek, welke genrequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe eens een suggestie voor betere muziek? En dan heb ik het neit over Gebroeders Ko en dergelijke top 40 muziek
opeth - twilight is my robequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe eens een suggestie voor betere muziek? En dan heb ik het neit over Gebroeders Ko en dergelijke top 40 muziek
Eigenlijk alles waar een stevige gitaar of beat inzit. Zoals in de post onder jequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat versta jij onder muziek, welke genre
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
NBT - Als ik met Smokez moeder klaar ben wil ik jou nemen
Ehm eigenlijk nietquote:
dan ben je na mij aan de beurtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ehm eigenlijk nietmaar zaterdag komt ze al naar mij toe
OPETH!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
opeth - twilight is my robe
Kan ze wel langer doorgaanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ben je na mij aan de beurt
ok, dan komt ze zondag pas naar je toequote:
Waaaaaaar gaaaat dit nou weer over..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok, dan komt ze zondag pas naar je toe
quote:
Hey!quote:
je hebt iig goeie muzieksmaak danquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Waaaaaaar gaaaat dit nou weer over..
ja ik ken Opeth! natuurlijk ken ik Opeth!Hoe kan je die nou niet kennen!
kijk maar uit met zeggen dat je nieuw bent, Crazy-M ontgroent graag mensen, zeker op de vrijdag!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey!
Ik ben nieuw hier trouwens, kom vandaag eens kijken
Hij moet zelf uitkijken, voordat ik hem ontknaapquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk maar uit met zeggen dat je nieuw bent, Crazy-M ontgroent graag mensen, zeker op de vrijdag!
whehe, geen idee, tis vrijdag, dan mag geloof ik allesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij moet zelf uitkijken, voordat ik hem ontknaap
Maar ik ken M al van vroeger, telt dat ook een beetje?
heb hier geen geluidd....quote:
Hm, bummer. Ik luister de hele dag muziekquote:
ja ik ook, 3fmquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, bummer. Ik luister de hele dag muziek
Youtube, livesets, mijn eigen muziek hierquote:
DOE maar zo!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Youtube, livesets, mijn eigen muziek hier
Ik oook!quote:
tis iig aftellen. +- 9 uurtjes voor mequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik oook!
Hertog Jan, kom me asjeblieft heeel snel tegemoet!!
Wat een vrouw, van bier houden, en dan ook nog Hertogquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik oook!
Hertog Jan, kom me asjeblieft heeel snel tegemoet!!
gheghe......quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat een vrouw, van bier houden, en dan ook nog Hertog![]()
Echt, ik zou bijna verliefd op je wordenquote:
Doe maar nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Echt, ik zou bijna verliefd op je worden
Krijg ik dan boze/jaloerse blikken van iemand anders?quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Krijg ik dan boze/jaloerse blikken van iemand anders?
Meende het verder ook niet hoor
Nou, dat sla ik nooit afquote:
Prooost! Op vrijdagmiddag!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou, dat sla ik nooit af [ afbeelding ]
is het al vrijdagmiddag dan?quote:
Jep, nu wel.quote:
Dank u mevrouwquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemorgen werklustige vriendjes en vriendinnetjes, hier spreekt Ome Sm0keZ vanaf zijn ziektebed
Weer geslikt ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemorgen werklustige vriendjes en vriendinnetjes, hier spreekt Ome Sm0keZ vanaf zijn ziektebed
mogguh, zwetende vriendquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:35 schreef Sm0keZ het volgende:
En dan klagen dat je ziek wordt ...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lol, buiten m'n overheerlijke bukake en diaree niks bijzonders
Wat heb jij toch vandaag met Quotes aanpassen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En dan klagen dat je ziek wordt ...
Het is edit-fridayquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Wat heb jij toch vandaag met Quotes aanpassen?
quote:
Een oude traditie terug in leven roepenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Wat heb jij toch vandaag met Quotes aanpassen?
Ik heb er nu al een hekel aan.....quote:
nou mn moeder zegt wel wat andersquote:
Ach jah, was altijd wel lachenquote:
dacht houd een keer netjesquote:
heel goed!!quote:
wat leren ?quote:
Waarom dat danquote:
quote:
Tjahquote:
hehe, ervaringquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:02 schreef NBT het volgende:
[..]
De quotes veranderen zodat ze grappig zijn..
quote:
marlinde ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:04 schreef NBT het volgende:
[..]
:marlinde:
Ach, ik lach hier wel om jullie dingeses.... whatever...
het is pas 1 uur
ja kut man, ik verwar die shit met hyves, daar is het wel een emoticonquote:
ok hahahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:06 schreef NBT het volgende:
[..]
ja kut man, ik verwar die shit met hyves, daar is het wel een emoticon
*bitchslapped je wakker*quote:
* WhiteLightning pimpslapt weer terugquote:
Heel goed!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning pimpslapt weer terug
hehe, weet je dat ik heel vaak op de klok kijk op dat momentquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:37 schreef NBT het volgende:
1337!
ik ook niet...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hehe, weet je dat ik heel vaak op de klok kijk op dat moment![]()
godver ik heb echt geen zin meer zeg
Wie wel. Het weekend staat te wachten, en iedereen wil het zo snel mogelijk hebbenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hehe, weet je dat ik heel vaak op de klok kijk op dat moment![]()
godver ik heb echt geen zin meer zeg
hey, tis vrijdag, dan mag dat!quote:
bier en .....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:58 schreef Crazy-M het volgende:
BIER
gelukkigquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey, tis vrijdag, dan mag dat!
BeeTee?quote:
kom ze maar showequote:
whehe keep dreamingquote:
dan moet jij maar Tripackquote:
man ik heb geneens dubbel Dquote:
Dan moet je die maar gaan makenquote:
wie heeft er balonnenquote:
gheghe, jaaa waterballonnen!quote:
gewoon iedere dag bier drinken , dan krijg je dat vanzelf volgens mijquote:
ja maar daar hebben we NU niks aanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon iedere dag bier drinken , dan krijg je dat vanzelf volgens mij
zeg verzin ik eens een reden om bier te drinken, is het nog niet goedquote:
Daar hebben we toch helemaal geen reden voor nodig..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg verzin ik eens een reden om bier te drinken, is het nog niet goed
Jij riep Dubbel Dquote:
Maaar ik zeg niet dat ik dat heb! Ik zei dat ik dat wil! naast me biertje!quote:
dan is goedquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Maaar ik zeg niet dat ik dat heb! Ik zei dat ik dat wil! naast me biertje!![]()
zo, jij ook weer blijquote:
BIERRRRRRRRRRRquote:
TIETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Feesten !!quote:
Plannen dit weekend ?quote:
oei, tell mequote:
ik denk niet dat mijn baas daar op dit moment intrapt hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar hebben we toch helemaal geen reden voor nodig..
bij mijn bedrijf in tilburg is vrijdag middag vanaf 15:00 bier tijdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk niet dat mijn baas daar op dit moment intrapt haha
jaa okee, maar dan doe je dat gewoon straks pas.... Tieten kan wel altijd!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk niet dat mijn baas daar op dit moment intrapt haha
Inderdaad die kunnen altijdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:17 schreef NBT het volgende:
[..]
jaa okee, maar dan doe je dat gewoon straks pas.... Tieten kan wel altijd!
mja ik zit hier alleen, en heb geen spiegel. hoe moet dat nou ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:17 schreef NBT het volgende:
[..]
jaa okee, maar dan doe je dat gewoon straks pas.... Tieten kan wel altijd!
ehm ... internet ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik zit hier alleen, en heb geen spiegel. hoe moet dat nou ?
Justemquote:
je weet toch dat hier alles geblocked wordt ?quote:
Internet op je telefoon ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je weet toch dat hier alles geblocked wordt ?
heb ik niet. ik heb een simpele, waar je alleen mee kan bellen zeg maarquote:
Dan geen tieten voor jou!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb ik niet. ik heb een simpele, waar je alleen mee kan bellen zeg maar
Dadelijk gaat hij huilenquote:
dan ga ik nu maar naar huis. voor de spiegel staan!quote:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ga ik nu maar naar huis. voor de spiegel staan!
Mensen prettig weekend
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ga ik nu maar naar huis. voor de spiegel staan!
Mensen prettig weekend
Kon ik dat maar zeggen. Zit nog ruim een uurquote:
Ik nog tot 17quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kon ik dat maar zeggen. Zit nog ruim een uur
17.30quote:
Had je maar dichter bij moeten wonenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
17.30
Mooiste is nog, dat ik tussen 19 en 19.30 pas thuis ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |