gastquote:
Mogguh meneerquote:
Morguuh witte bliksemquote:
was het maar morgenquote:
inderdaadquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:48 schreef tripack het volgende:
[..]
was het maar morgen![]()
dan was het al weekend
o gezellig, hoe laat kom je langs ?quote:
gewoon gaan en helemaal lamneukenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:01 schreef tripack het volgende:
vanavond orgiefeestje![]()
nog maar ff kijke of ik ga
wat is met jij vandaag...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o gezellig, hoe laat kom je langs ?
dat is wel ziek!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:11 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF MENSEN!
http://www.nu.nl/buitenla(...)htoffers-beving.html
natuurlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:14 schreef Ezechielk het volgende:
Mag ik mijn verveling hier op het werk met jullie komen delen?
edit-fridayquote:
Daar heb jij dan weer gelijk an...quote:
Gaafquote:
www.ishetalvrijdag.nlquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar heb jij dan weer gelijk an...![]()
BIJNA WEEKEND!
DROOOOOOOOOOOOOG!!!quote:
niet allemaalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gaaf
Maar als ik de OP bekijk, jullie zijn allemaal help/servicedeskers die hier hun tijd opvullen?
kun je niet beter een knappe secretaresse pakken ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:14 schreef Ezechielk het volgende:
Mag ik mijn geilheid hier op het werk met jullie komen delen?
Dank uquote:
Hehe, wat tref ik hier nog meer aan dan?quote:
Is goedquote:
Ik moet eerlijk zeggen, de vrouw van de baas zou ik best doen. Alleen is mijn baas er dan ook altijd bijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kun je niet beter een knappe secretaresse pakken ?
even een kleine greep:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:20 schreef Ezechielk het volgende:
Hehe, wat tref ik hier nog meer aan dan?
Zie ik ajax logo ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, de vrouw van de baas zou ik best doen. Alleen is mijn baas er dan ook altijd bij
en verdwaalde programmeursquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dank u
[..]
Hehe, wat tref ik hier nog meer aan dan?
Moet ik dikgedrukt lezen als MILF?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
even een kleine greep:
- prostituees
- bokkenrijders
- geitenneukers
- uitgewoonde moeders
M ziet inderdaad een Ajax logoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zie ik ajax logo ?
* Crazy-M heeft nog wel ergens youtube filmpje
even zoeken
Wauwquote:
Zoiets ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet ik dikgedrukt lezen als MILF?
O vandaar dat je me kent hahaquote:[..]
M ziet inderdaad een Ajax logo
Trouwens, in een ver verleden kwam jij ook nog wel eens in Goedemorgen topics toch?
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wauw
Ik moet eerlijk toegeven, goed verzonnen
mjah, gister ook een overval in tilburg gepleegdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
Crazy-M, wat heb je nu weer gedaan ? http://www.telegraaf.nl/b(...)per_hardleers__.html
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah, gister ook een swaffelmarathon in tilburg gedaan
verveelde me zelf
Stel ze eens aan me voorquote:
Hehehe ja, volgens mij sta je zelfs nog in mijn foboquote:[..]
O vandaar dat je me kent haha
jij genoot er ook vanquote:
Smokez moederquote:
ja ik gun vaak mensen wel watquote:
Mij niet hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ontvang vaak wel wat mensen van achter
whehehequote:
Oh nee hoor, ik zit gewoon muziek te luisteren:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
Gullie zijn toch godverdoeme niet aan het werk he !!!
Dacht dat je zei muziek ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik zit gewoon muziek te luisteren:
zegt de gebroeders ko fanquote:
Geef mij de sleutel van je voordeur, want JIJ jij bent zo lekker dingquote:
Ja. Misschien moet je de speakers aanzetten, dan hoor je het ookquote:
is gewoon herrie manquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja. Misschien moet je de speakers aanzetten, dan hoor je het ook
Doe eens een suggestie voor betere muziek? En dan heb ik het neit over Gebroeders Ko en dergelijke top 40 muziekquote:
wat versta jij onder muziek, welke genrequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe eens een suggestie voor betere muziek? En dan heb ik het neit over Gebroeders Ko en dergelijke top 40 muziek
opeth - twilight is my robequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe eens een suggestie voor betere muziek? En dan heb ik het neit over Gebroeders Ko en dergelijke top 40 muziek
Eigenlijk alles waar een stevige gitaar of beat inzit. Zoals in de post onder jequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat versta jij onder muziek, welke genre
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
NBT - Als ik met Smokez moeder klaar ben wil ik jou nemen
Ehm eigenlijk nietquote:
dan ben je na mij aan de beurtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ehm eigenlijk nietmaar zaterdag komt ze al naar mij toe
OPETH!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
opeth - twilight is my robe
Kan ze wel langer doorgaanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ben je na mij aan de beurt
ok, dan komt ze zondag pas naar je toequote:
Waaaaaaar gaaaat dit nou weer over..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok, dan komt ze zondag pas naar je toe
quote:
Hey!quote:
je hebt iig goeie muzieksmaak danquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Waaaaaaar gaaaat dit nou weer over..
ja ik ken Opeth! natuurlijk ken ik Opeth!Hoe kan je die nou niet kennen!
kijk maar uit met zeggen dat je nieuw bent, Crazy-M ontgroent graag mensen, zeker op de vrijdag!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey!
Ik ben nieuw hier trouwens, kom vandaag eens kijken
Hij moet zelf uitkijken, voordat ik hem ontknaapquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk maar uit met zeggen dat je nieuw bent, Crazy-M ontgroent graag mensen, zeker op de vrijdag!
whehe, geen idee, tis vrijdag, dan mag geloof ik allesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij moet zelf uitkijken, voordat ik hem ontknaap
Maar ik ken M al van vroeger, telt dat ook een beetje?
heb hier geen geluidd....quote:
Hm, bummer. Ik luister de hele dag muziekquote:
ja ik ook, 3fmquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, bummer. Ik luister de hele dag muziek
Youtube, livesets, mijn eigen muziek hierquote:
DOE maar zo!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Youtube, livesets, mijn eigen muziek hier
Ik oook!quote:
tis iig aftellen. +- 9 uurtjes voor mequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik oook!
Hertog Jan, kom me asjeblieft heeel snel tegemoet!!
Wat een vrouw, van bier houden, en dan ook nog Hertogquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik oook!
Hertog Jan, kom me asjeblieft heeel snel tegemoet!!
gheghe......quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat een vrouw, van bier houden, en dan ook nog Hertog![]()
Echt, ik zou bijna verliefd op je wordenquote:
Doe maar nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Echt, ik zou bijna verliefd op je worden
Krijg ik dan boze/jaloerse blikken van iemand anders?quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Krijg ik dan boze/jaloerse blikken van iemand anders?
Meende het verder ook niet hoor
Nou, dat sla ik nooit afquote:
Prooost! Op vrijdagmiddag!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou, dat sla ik nooit af [ afbeelding ]
is het al vrijdagmiddag dan?quote:
Jep, nu wel.quote:
Dank u mevrouwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |