gastquote:
Mogguh meneerquote:
Morguuh witte bliksemquote:
was het maar morgenquote:
inderdaadquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:48 schreef tripack het volgende:
[..]
was het maar morgen![]()
dan was het al weekend
o gezellig, hoe laat kom je langs ?quote:
gewoon gaan en helemaal lamneukenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:01 schreef tripack het volgende:
vanavond orgiefeestje![]()
nog maar ff kijke of ik ga
wat is met jij vandaag...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o gezellig, hoe laat kom je langs ?
dat is wel ziek!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:11 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF MENSEN!
http://www.nu.nl/buitenla(...)htoffers-beving.html
natuurlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:14 schreef Ezechielk het volgende:
Mag ik mijn verveling hier op het werk met jullie komen delen?
edit-fridayquote:
Daar heb jij dan weer gelijk an...quote:
Gaafquote:
www.ishetalvrijdag.nlquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar heb jij dan weer gelijk an...![]()
BIJNA WEEKEND!
DROOOOOOOOOOOOOG!!!quote:
niet allemaalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gaaf
Maar als ik de OP bekijk, jullie zijn allemaal help/servicedeskers die hier hun tijd opvullen?
kun je niet beter een knappe secretaresse pakken ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:14 schreef Ezechielk het volgende:
Mag ik mijn geilheid hier op het werk met jullie komen delen?
Dank uquote:
Hehe, wat tref ik hier nog meer aan dan?quote:
Is goedquote:
Ik moet eerlijk zeggen, de vrouw van de baas zou ik best doen. Alleen is mijn baas er dan ook altijd bijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kun je niet beter een knappe secretaresse pakken ?
even een kleine greep:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:20 schreef Ezechielk het volgende:
Hehe, wat tref ik hier nog meer aan dan?
Zie ik ajax logo ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, de vrouw van de baas zou ik best doen. Alleen is mijn baas er dan ook altijd bij
en verdwaalde programmeursquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dank u
[..]
Hehe, wat tref ik hier nog meer aan dan?
Moet ik dikgedrukt lezen als MILF?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
even een kleine greep:
- prostituees
- bokkenrijders
- geitenneukers
- uitgewoonde moeders
M ziet inderdaad een Ajax logoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zie ik ajax logo ?
* Crazy-M heeft nog wel ergens youtube filmpje
even zoeken
Wauwquote:
Zoiets ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet ik dikgedrukt lezen als MILF?
O vandaar dat je me kent hahaquote:[..]
M ziet inderdaad een Ajax logo
Trouwens, in een ver verleden kwam jij ook nog wel eens in Goedemorgen topics toch?
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wauw
Ik moet eerlijk toegeven, goed verzonnen
mjah, gister ook een overval in tilburg gepleegdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
Crazy-M, wat heb je nu weer gedaan ? http://www.telegraaf.nl/b(...)per_hardleers__.html
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah, gister ook een swaffelmarathon in tilburg gedaan
verveelde me zelf
Stel ze eens aan me voorquote:
Hehehe ja, volgens mij sta je zelfs nog in mijn foboquote:[..]
O vandaar dat je me kent haha
jij genoot er ook vanquote:
Smokez moederquote:
ja ik gun vaak mensen wel watquote:
Mij niet hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ontvang vaak wel wat mensen van achter
whehehequote:
Oh nee hoor, ik zit gewoon muziek te luisteren:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
Gullie zijn toch godverdoeme niet aan het werk he !!!
Dacht dat je zei muziek ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik zit gewoon muziek te luisteren:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |