quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
geregistreerd op: donderdag 3 juli 2003 @ 23:38quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:34 schreef ClioSporT het volgende:
Wie is eigenlijk de "oudste user" onder ons en dan bedoel ik niet qwa leeftijd maar registratiedatum. ?
Voor als ik het leven niet meer zie zitten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:34 schreef Ayca het volgende:
Idd gewoon even uit nieuwsgierigheid doodgaan, kijken wat er is, en dan weer terugkomen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:35 schreef Gratau het volgende:
[..]
jij wint van mij
Bestond FOK! toen wel?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:35 schreef Gratau het volgende:
[..]
jij wint van mij
Blijf-van-mijn-lijf-huis?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:35 schreef Rookert het volgende:
vriend smst of ik nu ook uit ben in Utrecht
Kunnen vrouwen nergens heen zoals t klooster in de islam?
Een film 'Flatliners' met Kiefer Sutherland en zo, gaat erover. Een mooie filmquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:34 schreef Ayca het volgende:
Idd gewoon even uit nieuwsgierigheid doodgaan, kijken wat er is, en dan weer terugkomen.
Hmm interessant, even downloadenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:42 schreef siddha het volgende:
[..]
Een film 'Flatliners' met Kiefer Sutherland en zo, gaat erover. Een mooie film
Wat wil je gaan studeren dan en op welke school zit je?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:44 schreef Ayca het volgende:
Slaap lekker aan iedereen die weggaat![]()
![]()
Ik ga ook zo, zit nog even op studiekeuze123.nl
Weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:46 schreef siddha het volgende:
[..]
Wat wil je gaan studeren dan en op welke school zit je?
Mooie opleidingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.ik heb nog een jaar...
Ik doe gymnasium
Die herinner ik me nog.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:42 schreef siddha het volgende:
[..]
He, you are awakequote:
Oost Nederlandquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:38 schreef Julis het volgende:
Goedemorgen
Yeah, stroomstoring bij ons op school. De hele dag vrij.
Waar wij wonen is dan ook berucht om de stroomstoringen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:02 schreef Julis het volgende:
Fittie!!!? 1 tegen 3. Ik versla jullie allemaal met mijn oosterse krachten!Met je boerse spieren van al dat werk op het land zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Cool story, Hansel.
Jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met je boerse spieren van al dat werk op het land zeker_!
Fittie!!!? 1 tegen 3. Ik versla jullie allemaal met mijn oosterse krachten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aw gosh you got no Nuts.
Bloempot erover en scheren maarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Ze hebben helemaal geen kapsel!
Fittie!!!? 1 tegen 3. Ik versla jullie allemaal met mijn oosterse krachten!Het is niet eerlijk, jij hebt klompen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Tijd voor een nieuwe wekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bloempot erover en scheren maar
Ik had mijn wekker op 9 uur gezet, word ik toch om 10 uur wakker
Smakelijk etenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zit nog aan mijn ontbijt, stomkop!
Lg Arenaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klep dicht, hij is geweldig
En nu douchen, kijken op welke foto ik lijk![]()
later mensen
Geheid de eerste.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
later mensen
Doeiquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
later mensen
Wat nou vrije dag, ik zit op werk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga ook maar eens richting de uni, veel plezier met jullie vrije dag.
Later,, suc6quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Doei wikwakka2quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:20 schreef wikwakka2 het volgende:
? ...quote:
Ik weet wie hij isquote:
Meen je dat?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik weet wie hij isMijn broertje kwam net naast mij. Hij keek een tijdje met mij mee. Conclusie: mijn broertje
![]()
![]()
Dit vind ik niet leuk
Ja echt. (edit: bijna alles wat ik doe, doet hij ook). Ik ga op volleybal gaat hij ook op volleybal. Ik ga op tekenles wil hij ook op tekenles. Wtf, ik zit op FOK! en nu zit hij ook FOK!quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja echt. (edit: bijna alles wat ik doe, doet hij ook). Ik ga op volleybal gaat hij ook op volleybal. Ik ga op tekenles wil hij ook op tekenles. Wtf, ik zit op FOK! en nu zit hij ook FOK!
quote:
Meppen.quote:
Waarom schrijf je mijn naam op, en ook nog verkeerdquote:
quote:
Een zusje, die kan wel eens irritant zijn, ja. Ik zou hier weg gaan als ze op Fok zou komen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Heb jij een broertje of zusje? Zijn ze ook irritant
?
quote:
Haha. GB, ik hoorde mijn broertje lachen om jouw grapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha. GB, ik hoorde mijn broertje lachen om jouw grapZo stoer ben ik nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha. GB, ik hoorde mijn broertje lachen om jouw grapwas dat een bedreiging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aw gosh you got no Nuts.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Een zusje, die kan wel eens irritant zijn, ja. Ik zou hier weg gaan als ze op Fok zou komen.
Dat moet jij niet doen, hoor.quote:
Later!quote:
Bijns ons zit er steeds ruim 2 jaar tussenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:42 schreef GenusButeo het volgende:
Dat heb ik ook met m'n broer en zus. Die zijn nu 22.
Oh, jij hebt ook nog een broer en zusquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:42 schreef GenusButeo het volgende:
Dat heb ik ook met m'n broer en zus. Die zijn nu 22.
Je ouders waren op z'n minst consistent. M'n zusje is alweer vier jaar jonger.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bijns ons zit er steeds ruim 2 jaar tussen
De oudste? Da's toch leuk!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, jij hebt ook nog een broer en zus. Had ik dat maar
.
Ze hadden geen zin meer na jouquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je ouders waren op z'n minst consistent. M'n zusje is alweer vier jaar jonger.
Hihi, haha, hoho.quote:
Homoquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
HomoIk hoop dat je siblings grappiger zijn dan jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Ik wil ook een broertje. Anneme yap diyom, yapmiyor.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:48 schreef GenusButeo het volgende:
Een vriendin van me is bijna 20, haar broertje is 1 geworden. Ik zeg altijd tegen haar: jij wordt zo'n coole oudere zus.
Ik weet het, gaat nergens over ditquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je siblings grappiger zijn dan jij.
Dat klopt welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:48 schreef GenusButeo het volgende:
Een vriendin van me is bijna 20, haar broertje is 1 geworden. Ik zeg altijd tegen haar: jij wordt zo'n coole oudere zus.
No menopause?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil ook een broertje. Anneme yap diyom, yapmiyor.
Ik ben als sandwichkind wel de leukste thuis.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik weet het, gaat nergens over dit![]()
Is het ook! Zo van: check mij met m'n stoere, hippe zus. Gangster kleuter.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Mijn zusje vindt het altijd leuk (en stoer) als ik haar naar school breng
!
Je moet wel, anders wordt je vertrapt door de jongste en de oudstequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben als sandwichkind wel de leukste thuis.
Haha vet lief.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Mijn zusje vindt het altijd leuk (en stoer) als ik haar naar school breng
!
'Elini' çabuk tutsun.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ze is 43, ze heeft nog een paar jaartjes.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je moet wel, anders wordt je vertrapt door de jongste en de oudste
Whehe hoe die in het zwarte shirt looptquote:
Erg he.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Whehe hoe die in het zwarte shirt loopt
Idd nostalgie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:03 schreef Rookert het volgende:
Ik kwam deze net nog tegen, wat een nostalgie
Ağzı bozuk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat lan.
Uff, ik ga ziek worden amk.
die is stoerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:42 schreef siddha het volgende:
[..]
Heel gewoontjes eigenlijk. Ik vier het over een paar weken wel op een volwaardige manier.quote:
Je bent de oudste, dus de wijste. Je kan je broertje en zusje dus commanderen en (terecht) boos op ze worden als ze vervelend zijn!quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kubilay
Cengiz
Metehan
Batuhan
Timur
Cihangir
Atilla
Korkut
Tuğrul
Tekin
Alptekin
Alp
Alparslan
Je spreekt de l hoogstwaarschijnlijk ook verkeerd uit. Het is geen harde l, zoals je het als afzonderlijke letter uit zou spreken. Je moet het uitspreken zoals bijvoorbeeld de l in het woordje 'lekker'.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je spreekt de l hoogstwaarschijnlijk ook verkeerd uit. Het is geen harde l, zoals je het als afzonderlijke letter uit zou spreken. Je moet het uitspreken zoals bijvoorbeeld de l in het woordje 'lekker'.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik geef je hier een halve half gastcollege en dit is je reactie?![]()
Zo heten mijn neven, Metehan en Batuhan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kubilay
Cengiz
Metehan
Batuhan
Timur
Cihangir
Atilla
Korkut
Tuğrul
Tekin
Alptekin
Alp
Alparslan
Dan blijf je maar onwetend.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ongevraagde gastcolleges worden door mij uitgekotst!
Prachtige namen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zo heten mijn neven, Metehan en Batuhan.Hun oudere broer heet Doğukan, ook een mooie naam. En Tuğrul, zo heet m'n broer. Manas is trouwens ook een mooie naam, staat niet in het lijstje.
Alleen bij Korkut moet ik steeds denken aan de gebiedende wijs van 'bang maken'.
Of Almila.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:56 schreef TheMagnificent het volgende:
En wat meisjesnamen betreft, vind ik Bergüzar en Nagehan de mooisten.
Stuk voor stuk mooie namen, ja. Alleen Korkut raad ik je ten zeerste af, vooral als je in Nederland wilt blijven wonen, want je weet dat dat 'koor-kut' wordt op de basisschool.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Prachtige namen inderdaad.Als ik later een zoon krijg zou ik hem graag een van bovenstaande namen willen geven. Maar Manas vind ik persoonlijk iets te episch klinken.
Ik heb het ook nog nooit bij een persoon gezien.
Hey, there.quote:
Batuhan, mooiste naam ooit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:06 schreef IHVK het volgende:
Ohja Batuhan is zo'n onbehandelbaar ADHD kind.
Onze Batuhan is zo'n straatallochtoon.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:06 schreef IHVK het volgende:
Ohja Batuhan is zo'n onbehandelbaar ADHD kind.
Kan, maar Turkse namen zijn mooier.quote:
Ayesha, Zainab, etc. vind ik best mooie namen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:07 schreef GenusButeo het volgende:
Turkse namen.![]()
Arabische namen.
Ali.
Jullie zitten jezelf dus een beetje te haten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:10 schreef IHVK het volgende:
Zowel Zeliha, Sinan als Ali zijn Arabische namen.
edit-Burak ook
Behalve Ali ben ik geen van allen ooit tegengekomen tijdens mijn tijd in het MOquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:10 schreef IHVK het volgende:
edit-Burak ook
Nooit gespeeld?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb een akoestische gitaar besteld, waarom is het wachten altijd zo irritant.
Kort maar krachtig, daar gaat het om. Ik heb ook al zo'n pakkende naamquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:07 schreef GenusButeo het volgende:
Turkse namen.![]()
Arabische namen.
Ali.
Ja ik ben ook nog nooit een Arabische Sinan tegengekomen eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Behalve Ali ben ik geen van allen ooit tegengekomen tijdens mijn tijd in het MO.
Dat zijn uitzonderingen én het zijn geturkificeerde versies.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:10 schreef IHVK het volgende:
edit-Burak ook
Ik speel al een paar jaar elektrische gitaar, maar de laatste maanden is het er een beetje bij ingeschotenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nooit gespeeld?
Ik heb ook een akoestische gitaar, moet beginnen aan lessen ooit.
Wel een Arabische Zeliha of Burakquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik ben ook nog nooit een Arabische Sinan tegengekomen eigenlijk.
Ligt de klemtoon op de h in zelihá, of waar ligt de klemtoon uberhauptquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:18 schreef GenusButeo het volgende:
Zeliha in het Arabisch is Zouligha.
Hm ik ben echt een noob nog.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik speel al een paar jaar elektrische gitaar, maar de laatste maanden is het er een beetje bij ingeschoten. Ik hoop dat een nieuwe gitaar als stimulatie werkt om weer wat vaker te gaan spelen. Akoestisch is altijd mooi voor de verandering
.
Ik... denk het wel?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ligt de klemtoon op de h in zelihá, of waar ligt de klemtoon uberhaupt? Op de i, denk ik.
Je kan beter eerst gitaarles nemen. Of echt gemotiveerd gaan spelen, het is echt grotendeels een kwestie van veel oefenen en veel geduld hebbenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm ik ben echt een noob nog.
Maar ik heb nu wel een DVD met lessen.
Of Ali Baba.quote:
En weinig Fok!ken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan beter eerst gitaarles nemen. Of echt gemotiveerd gaan spelen, het is echt grotendeels een kwestie van veel oefenen en veel geduld hebben.
Waar zijn je 40 rovers dan.quote:
Ik wil je ook wel Alişan noemen in het vervolg, als je er zo mee zit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat zijn uitzonderingen én het zijn geturkificeerde versies.![]()
Behalve Ali.
Als je makkelijk liedjes wil leren moet je maar eens GuitarPro downloaden kopen. En dan op ultimate-guitar.com tabs downloaden.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die ken ik niet, wel een iPhone.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waar zijn je 40 rovers dan.![]()
![]()
Had ik ze maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Okey. Ik zal hem wel downkopen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je makkelijk liedjes wil leren moet je maar eens GuitarPro downloaden kopen. En dan op ultimate-guitar.com tabs downloaden.
Ja maar hij is niet zo tof.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Koop dan een HTC Hero, jonguh. Waarschijnlijk nog goedkoper ook.
Dat is mooier. Of Alican. Maar nee, laat ik het gewoon bij Ali houden, anders is het zo pretentieus.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel Alişan noemen in het vervolg, als je er zo mee zit.
Ja, met een korte a.quote:
Waarom neem je geen BB, net als ik?quote:
Kun je lekker pingen met je mattiesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waarom neem je geen BB, net als ik?
Whehequote:
Ja toch, jwz.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kun je lekker pingen met je matties.
Dan begin je maar met veel mailen.quote:
Mailen kan je ook (gratis) met de Hero en de iPhone waarschijnlijk ookquote:
Hehe...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe. Maar dan moet je als comeback gewoon zeggen: ik ben inderdaad net zo lekker als Börek, om op te eten gewoon! Al helemaal als het een chick is die het zegt.
Jaja, Zouligha.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:44 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vind dat er meer mooie Arabische namen zijn dan mooie Turkse namen.
Jij wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:44 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vind dat er meer mooie Arabische namen zijn dan mooie Turkse namen.
Met een Arabisch/Turkse H of gewoon een h zoals die in 'haar'?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die H spreken ze vaak niet eens uit. Ze noemen me altijd ZeliYA.
Wat is een Arabisch Turkse H? Turken hebben helemaal niet zo'n 'H' zoals Arabieren. Loser.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met een Arabisch/Turkse H of gewoon een h zoals die in 'haar'?
Oh, ik dacht dat de h in lahmacun een soort van keel-h wasquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is een Arabisch Turkse H? Turken hebben helemaal niet zo'n 'H' zoals Arabieren. Loser.![]()
Gewoon een Turkse h, zoals in haar ja.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Shadap, A3li (met zwaar Arabisch accent).
Ik maak mij daar schuldig aanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Nederlanders noemen me altijd Bóérak, terwijl het kort en krachtig als Bòèrak dient te worden uitgesproken.
Lahmacun spreek je ook gewoon uit als lahmacun, niet met een harde H.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de h in lahmacun een soort van keel-h was. Stomkop
.
Ja, dat heb ik ook wel 's gehoord bij een andere Burak.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Nederlanders spreken mijn naam altijd uit als Bóérak, terwijl het kort en krachtig als Bòèrak dient te worden uitgesproken.
Dat denken de FOK!kertjes die denken dat Turks een (semi-)Arabische taal is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de h in lahmacun een soort van keel-h was. Stomkop
.
zarGon had een keer opnames gemaakt van hoe je het uit hoort te spreken, daarom dacht ik hetquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lahmacun spreek je ook gewoon uit als lahmacun, niet met een harde H.
zarGon, stomme Chinees.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
zarGon had een keer opnames gemaakt van hoe je het uit hoort te spreken, daarom dacht ik het.
Wiktor? HAHAHA.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die mijn naam als Vik uitspreken of als Wick schrijven![]()
. Of mensen die denken dat mijn naam een afkorting voor Wiktor is
_!
_!
_!
Weet ik niet meer, maar ik zou zweren dat hij een g-h gebruiktequote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:55 schreef GenusButeo het volgende:
Hij sprak het zeker uit als 'lahhhmacun'.
Ali, uitgesproken op zijn Turks, vind ik ook een mooie naam.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:52 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel 's gehoord bij een andere Burak.
Ik vind het ook vervelend dat ze mijn naam uitspreken als Aalie, met de nadrukkelijke klemtoon op de a, terwijl het omgekeerd hoort.
*En met een korte a natuurlijk.
Ik ben dan ook groots.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ali, uitgesproken op zijn Turks, vind ik ook een mooie naam.Het heeft ook een mooie betekenis: yüce, yüksek, şanlı, onurlu kimse. De Turkse naam Alp heeft trouwens dezelfde betekenis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
But just a vertical line with a dot underneath![]()
Ziet er wel nice uitquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
En deze net besteld:
[ afbeelding ]
welke is het?
Ik twijfel of ik nog een elektrische moet kopen of een akoestische...![]()
De bovenste is een Duesenberg 49er en de onderste een staalsnarige Yamaha APX500. Ik heb al járen geen akoestisch gespeed, dus dat zal wel een mooie afwisseling zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ziet er wel nice uitwelke is het?
Ik twijfel of ik nog een elektrische moet kopen of een akoestische....
Cool story, Hansel.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die hijgen als ze normaal ademen![]()
.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
But just a vertical line with a dot underneath![]()
Nee 21.00 Koopavond jeweet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Yo, sinas, tot hoe laat is de stad open op vrijdag? Gewoon 6 uur?![]()
![]()
En nu fonetisch.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:05 schreef IHVK het volgende:
Ik was even bellen met T-mobile.
Maar op alle dingen is dit het antwoord:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is wel irritant bij die filmpjes ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je het Duits verstaat is het een stuk minder leuk.![]()
Je moet ook niet proberen het woord voor woord te verstaanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je het Duits verstaat is het een stuk minder leuk.. Je moet het horen alsof het gewoon geschreeuw is
.
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:05 schreef IHVK het volgende:
Ik was even bellen met T-mobile.
Maar op alle dingen is dit het antwoord:![]()
![]()
![]()
![]()
_!
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben dan ook groots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, AaaliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben aan het afkicken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snap ik ook wel, maar toch hoor ik dan nog steeds het Duits.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet ook niet proberen het woord voor woord te verstaan. Je moet het horen alsof het gewoon geschreeuw is
.
![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De bovenste is een Duesenberg 49er en de onderste een staalsnarige Yamaha APX500. Ik heb al járen geen akoestisch gespeed, dus dat zal wel een mooie afwisseling zijn.
(top
) Ziet er goed uit.
Nee ik heb nog nooit akoestisch gespeeld dus ik denk dat ik maar een akoestische neemWant straks heb ik een nieuwe elektrische en danwil ik er nog een akoestische erbij voor de afwisseling
dat gaat te veel geld kosten
![]()
![]()
Mijn zusje sprak de naam van mijn ex altijd uit alsof het een Nederlandse naam is. Echt fucking annoying want hij had een mooie naam en die hoort gewoon goed uitgesproken te worden, en ik heb 't d'r echt 10000 keer gezegd maar ze bleef het doenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Nederlanders spreken mijn naam altijd uit als Bóérak, terwijl het kort en krachtig als Bòèrak dient te worden uitgesproken.
. Daarbij heeft hij niet voor niets een Turkse naam.
![]()
![]()
Kan ik me best indenken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:17 schreef Ayca het volgende:
Bij mij zeggen ze of Ayka of Aysa, damn dat is irritant
Naam van mijn ex begon ook met Ay maar daar werd écht iets nederlands-nederlands van gemaakt, en dan geen gewone nederlandse naam maar echt zo'n boerennaam.
![]()
![]()
Elke vrijdag.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Was dat nou elke vrijdag, of alleen de laatste van de maand?
Vrijdag=koopavond.
Is trouwens niet overal in Nederland zo in Amsterdam was het volgens mij donderdag.![]()
Tsja, toch moeilijk voor sommigen, die vreemde namen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:14 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Mijn zusje sprak de naam van mijn ex altijd uit alsof het een Nederlandse naam is. Echt fucking annoying want hij had een mooie naam en die hoort gewoon goed uitgesproken te worden, en ik heb 't d'r echt 10000 keer gezegd maar ze bleef het doen. Daarbij heeft hij niet voor niets een Turkse naam.
![]()
Meeste steden is het volgens mij donderdag hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Elke vrijdag.
Vrijdag=koopavond.
Is trouwens niet overal in Nederland zo in Amsterdam was het volgens mij donderdag.
hier is het donderdagavond, Oosterhout vrijdagavond, Etten-leur geloof ik ook vrijdagavond.. maar dat weet ik niet zeker.
![]()
![]()
Waarom heten jullie niet gewoon Kees ofzo, is veel makkelijker.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tsja, toch moeilijk voor sommigen, die vreemde namen.
![]()
ik vind het wel altijd leuk als mensen dit zeggen.![]()
![]()
Nja ik let er eigenlijk niet meer opquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:18 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Kan ik me best indenken.Naam van mijn ex begon ook met Ay maar daar werd écht iets nederlands-nederlands van gemaakt, en dan geen gewone nederlandse naam maar echt zo'n boerennaam.
Aypiet? Ayklaas? nu maak je me nieuwsgierig
![]()
![]()
Vrijdag koopavond is beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar KOM OP, als iemand 't 20 keer op de goede manier voor je uitspreekt, en 20 keer het goed zegt nadat zij het fout zegt.. en dat ze dan gewoon zegt 'ja boeiend'quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil zijn naam hier niet neerzetten liever (you never know who reads thisquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nja ik let er eigenlijk niet meer opAypiet? Ayklaas? nu maak je me nieuwsgierig
), maar ik wil 'm je wel pm-men hoor.
![]()
![]()
Haha, ik woon in Oosterhout.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:20 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Meeste steden is het volgens mij donderdag hoorhier is het donderdagavond, Oosterhout vrijdagavond, Etten-leur geloof ik ook vrijdagavond.. maar dat weet ik niet zeker.
Ben je van uit de buurt?
![]()
Net als voor sommigen moeilijk uit te spreken namen heb je dus ook moeilijke mensen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:21 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja maar KOM OP, als iemand 't 20 keer op de goede manier voor je uitspreekt, en 20 keer het goed zegt nadat zij het fout zegt.. en dat ze dan gewoon zegt 'ja boeiend'
T'is niet anders.
[ Bericht 1% gewijzigd door TheMagnificent op 29-01-2010 15:31:00 ]![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom heten jullie niet gewoon Kees ofzo, is veel makkelijker.
![]()
ik vind het wel altijd leuk als mensen dit zeggen.
![]()
![]()
Daar was ik net nog! En maandag, en dinsdag, om te werken. M'n ex heeft trouwens vrienden in Oosterhout. Maar ja, ik woon dan niet zo ver van jou af.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, ik woon in Oosterhout.Ben je van uit de buurt?
![]()
![]()
Bij een elektrische moet je ook nog een versterker rekenen, dus dan wordt het al helemaal duur. En als je van zingen houdt of goed kan zingen is een akoestische altijd een geode keusquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
(top
) Ziet er goed uit.
Nee ik heb nog nooit akoestisch gespeeld dus ik denk dat ik maar een akoestische neemWant straks heb ik een nieuwe elektrische en danwil ik er nog een akoestische erbij voor de afwisseling
dat gaat te veel geld kosten
.
Cool story, Hansel.![]()
In een hoop steden is het één keer per maand koopzondagquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Elke vrijdag.
Vrijdag=koopavond.
Is trouwens niet overal in Nederland zo in Amsterdam was het volgens mij donderdag.
.
Cool story, Hansel.![]()
Maar het blijven natuurlijke 'buitenlandse' namen. Alsof buitenlanders Nederlandse namen altijd goed uit kunnen sprekenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
.
Cool story, Hansel.![]()
Oh ik weet niet ik kom niet buiten de Randstad.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In een hoop steden is het één keer per maand koopzondag.
![]()
![]()
Wereldvreemde die je bent.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh ik weet niet ik kom niet buiten de Randstad.Cool story, Hansel.![]()
Neh versterker heb ik alquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij een elektrische moet je ook nog een versterker rekenen, dus dan wordt het al helemaal duur. En als je van zingen houdt of goed kan zingen is een akoestische altijd een geode keus.
dus dat valt wel mee (al zou ik geen nee zeggen tegen een nieuwe
) Ik kan niet zingen.
Maar sowieso lijkt het me wel mooi voor de afwisseling
![]()
![]()
Welke versterker? Cube 30 of zo?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Neh versterker heb ik aldus dat valt wel mee (al zou ik geen nee zeggen tegen een nieuwe
) Ik kan niet zingen.
Maar sowieso lijkt het me wel mooi voor de afwisseling
Cool story, Hansel.![]()
Nee ik heb echt zo'n beginnerssetjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Welke versterker? Cube 30 of zo?
Zat bij mn gitaar: ibanez gta15
15watt, is voor mijn kamertje genoeg
![]()
![]()
Dat ding wat in je ogen prikt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Versterkers die bij beginnerssetjes zitten.
En zon, wat is dat?
![]()
![]()
Dat hele gitaarspelen was impulsief geklooi van mij, dus ik dacht een beginnerssetje zal wel goed zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Versterkers die bij beginnerssetjes zitten.
En zon, wat is dat?
En zo slecht is hij niet hoor
http://reviews.harmony-ce(...)t/Ibanez/GTA15R/10/1
2 reviews maar toch
![]()
![]()
Oh, ik dacht dat het zo'n ding met drie knoppen en zonder fatsoenlijke distortion wasquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat hele gitaarspelen was impulsief geklooi van mij, dus ik dacht een beginnerssetje zal wel goed zijnEn zo slecht is hij niet hoor
http://reviews.harmony-ce(...)t/Ibanez/GTA15R/10/1
2 reviews maar toch
.
Cool story, Hansel.![]()
Zon doet mijn ogen magisch oplichtenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat ding wat in je ogen prikt., ik kreeg laatst de vraag of ik soms uit Pandora was gestapt
_!
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zon doet mijn ogen magisch oplichten, ik kreeg laatst de vraag of ik soms uit Pandora was gestapt
_!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: