quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
geregistreerd op: donderdag 3 juli 2003 @ 23:38quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:34 schreef ClioSporT het volgende:
Wie is eigenlijk de "oudste user" onder ons en dan bedoel ik niet qwa leeftijd maar registratiedatum. ?
Voor als ik het leven niet meer zie zitten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:34 schreef Ayca het volgende:
Idd gewoon even uit nieuwsgierigheid doodgaan, kijken wat er is, en dan weer terugkomen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:35 schreef Gratau het volgende:
[..]
jij wint van mij
Bestond FOK! toen wel?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:35 schreef Gratau het volgende:
[..]
jij wint van mij
Blijf-van-mijn-lijf-huis?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:35 schreef Rookert het volgende:
vriend smst of ik nu ook uit ben in Utrecht
Kunnen vrouwen nergens heen zoals t klooster in de islam?
Een film 'Flatliners' met Kiefer Sutherland en zo, gaat erover. Een mooie filmquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:34 schreef Ayca het volgende:
Idd gewoon even uit nieuwsgierigheid doodgaan, kijken wat er is, en dan weer terugkomen.
Hmm interessant, even downloadenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:42 schreef siddha het volgende:
[..]
Een film 'Flatliners' met Kiefer Sutherland en zo, gaat erover. Een mooie film
Wat wil je gaan studeren dan en op welke school zit je?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:44 schreef Ayca het volgende:
Slaap lekker aan iedereen die weggaat![]()
![]()
Ik ga ook zo, zit nog even op studiekeuze123.nl
Weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:46 schreef siddha het volgende:
[..]
Wat wil je gaan studeren dan en op welke school zit je?
Mooie opleidingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.ik heb nog een jaar...
Ik doe gymnasium
Die herinner ik me nog.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:42 schreef siddha het volgende:
[..]
Een film 'Flatliners' met Kiefer Sutherland en zo, gaat erover. Een mooie film
He, you are awakequote:
Oost Nederlandquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:38 schreef Julis het volgende:
Goedemorgen
Yeah, stroomstoring bij ons op school. De hele dag vrij.
Waar wij wonen is dan ook berucht om de stroomstoringen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:02 schreef Julis het volgende:
Fittie!!!? 1 tegen 3. Ik versla jullie allemaal met mijn oosterse krachten!Met je boerse spieren van al dat werk op het land zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Cool story, Hansel.
Jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met je boerse spieren van al dat werk op het land zeker_!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:02 schreef Julis het volgende:
Fittie!!!? 1 tegen 3. Ik versla jullie allemaal met mijn oosterse krachten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aw gosh you got no Nuts.
Bloempot erover en scheren maarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Ze hebben helemaal geen kapsel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |