Sly is zeer vergevingsgezind, dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is de helft van de niet NL chatters daar geband op NL.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het altijd wel vermoed: die Liesbeth put hem 's nachts helemaal uit!
Slijmerdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Sly is zeer vergevingsgezind, dus dat komt wel goed
Niet echt, maar ik vind 'Koken met Nowlive' wel een lachwekkend item op de chat.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij haalt je inspiratie uit die spruitjeslucht?
ja preciesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrepen heb laten ze dat billenmaatje van Sly die chat bouwen.
Dat wordt dan wel weer een soap op zich, want als er op een gegeven moment ruzie tussen Sly en Johan ontstaat, gaat eerstgenoemde natuurlijk geld eisen.
Hier sluimert dus alweer een slepend conflict.
Hij is LS de oren aan het wassen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:46 schreef Disana het volgende:
Met wie praat Johan?
'Je moet ook een paar moderators erop hebben zitten, maar je moet ook wat kunnen accepteren.'
'De mensen moeten wel wat kunnen zeggen [ ] mietjes die worden overvallen.'
Die chat is toch echt alleen maar zo'n item geworden door Sly en Jaap en Peter op de tweede plaats. Er is gewoon niets aan de hand maar iedereen praat die figuren na dat het allemaal een schande is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan voert een telefoontje over de chat. De mensen moeten wel wat kunnen zeggen, vindt Johan. De mods moeten geen mietjes zijn en moeten wel wat kunnen hebben.
Dat was dus absoluut onduidelijk. Geen idee of het een mod was of Jaap of zomaar een beller.quote:
Hij heten Daniel, maar wie dat is???quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was dus absoluut onduidelijk. Geen idee of het een mod was of Jaap of zomaar een beller.
Ik zeg dat het LS was!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:49 schreef Disana het volgende:
Dat was dus absoluut onduidelijk. Geen idee of het een mod was of Jaap of zomaar een beller.
Nee het was dus geen mod want hij legt die persoon uit dat er 5 mods op zitten die goed opletten maar niet alles kunnen bijhouden als het erg druk is op de chat.
Nooit van gehoord. Iedereen is maar in paniek over die chat, belachelijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij heten Daniel, maar wie dat is???
Ineens wordt de opmerking van Hansie in de chat zoveel duidelijker!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan wil alleen maar goede goede muziek op de muziekcomputer. Geen extreme dingen als jazz en country.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan wil alleen maar goede goede muziek op de muziekcomputer. Geen extreme dingen als jazz en country.
Hij wil voornamelijk Nederlandstalige muziek.
Ik was op gebleven om de Johan show op te nemen om goede sier bij dotteke te maken, die me dat vroegquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
Johan: ja de mensen kunnen 24 uur per dag meekijken, en er kijken veel mensen. We lagen vannacht om 5 uur in bed, maar om half 5 waren er nog mensen aan het kijken, dan denk ik wel eens leven die mensen wel? Hebben ze niets anders?
Ik voel een monorail opkomen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
De acteerlessen worden interactief. De kijkers kunnen gratis kijken en bijvoorbeeld opdrachten geven. De deelnemers aan de lessen moeten natuurlijk wel betalen.
Je hoeft je tegenover mij niet te verantwoorden hoor, ik heb ook wel eens van die nachten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik was op gebleven om de Johan show op te nemen om goede sier bij dotteke te maken, die me dat vroeg.
Misschien is het een potentiële sponsor?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan: Zullen we even naar de regie gaan, daar verder praten, doen we de zenders uit,
Toch wel gezellig dat je een chatban hebt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hoeft je tegenover mij niet te verantwoorden hoor, ik heb ook wel eens van die nachten.
Ik kan mij vergissen maar ik dacht iets te horen over cursussen waar Johan graag meer over wilde weten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien is het een potentiële sponsor?
Oh, zou dat die belangrijke acteur zijn die lessen gaat geven. Die zou vandaag komen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan mij vergissen maar ik dacht iets te horen over cursussen waar Johan graag meer over wilde weten.
Man: Ik geef o.a. workshops presentatie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:07 schreef Disana het volgende:
Misschien is het een potentiële sponsor?
Bram had het laatst ook over Anthony Kamerling die hiervoor zou komen opdragen 'Die hefet toch niks te doen".quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
De acteerlessen worden interactief. De kijkers kunnen gratis kijken en bijvoorbeeld opdrachten geven. De deelnemers aan de lessen moeten natuurlijk wel betalen.
Heeft Liesje wéér een ban te pakken?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:08 schreef Gert het volgende:
Toch wel gezellig dat je een chatban hebt.
DIe is gister opgehevenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch wel gezellig dat je een chatban hebt.
Die camera's die daar hangen, komen trouwens allemaal vanuit de bunker. Kaalslag.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:12 schreef snetje het volgende:
het kantoortje van Liesbeth
[ afbeelding ]
Klopt. Het kan er bij mij niet in dat Kamerling niets te doen heeft, waar ze dat hebben gehoord...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bram had het laatst ook over Anthony Kamerling die hiervoor zou komen opdragen 'Die hefet toch niks te doen".
Johan zou het regelen, dus ik hou nog zeven slagen in de rondte om mijn arm.
Die bunker komt er toch niet meer, dus da's geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die camera's die daar hangen, komen trouwens allemaal vanuit de bunker. Kaalslag.
Dan zal het er wel op neer komen dat PeterN de lessen gaat verzorgen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bram had het laatst ook over Anthony Kamerling die hiervoor zou komen opdragen 'Die hefet toch niks te doen".
Johan zou het regelen, dus ik hou nog zeven slagen in de rondte om mijn arm.
O!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
DIe is gister opgeheven
Wat ik wél heb is een huiswerkachterstandje weer eens (8 opdrachten maar)
Komt de bunker niet meer, Johan zei in zijn 1 januari toespraak van wel ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:16 schreef Maanvis het volgende:
Die bunker komt er toch niet meer, dus da's geen enkel probleem.
Haha, yep, dát wordt het scenario.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan zal het er wel op neer komen dat PeterN de lessen gaat verzorgen.
Als er mensen zijn die zich opgeven that is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |