Ja, ik vind hem soms heel slecht te volgen, dan vertelt hij wat en hup zit hij weer een ander verhaal er tussendoor te vertellen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is inderdaad soms behoorlijk verwarrend, maar dat is ook omdat hij tegen Peter staat te leuteren en niet echt een verhaal aan de kijkers vertelt
Oh jee... nog meer bans? Het zit iedereen wel dwars, die chat.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Er wordt gevraagd wanneer er een vergadering is. (Ze hebben kennelijk nog steeds geen agenda). Het is de bedoeling dat er met de mods van de chat wordt gesproken.
Ik zei het gisteren al, de chat ga naar NL en Sly wordt verantwoordelijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Er wordt gevraagd wanneer er een vergadering is. (Ze hebben kennelijk nog steeds geen agenda). Het is de bedoeling dat er met de mods van de chat wordt gesproken.
Ik denk dat Jaap ook zeker wel drie vragen voor Mike kan bedenken. Prima gast dus om daar een uur te hangen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:38 schreef liesje1979 het volgende:
Peter: Ik krijg op hyves vaak de vraag hoe het met Mike de zwerver uit dgk is. Hij heeft Mike gister gesproken en Mike wil wel in de Jaapshow. Het lijkt Peter spraakmakend.
Yep, alleen jammer dat Mike niet kan zingenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap ook zeker wel drie vragen voor Mike kan bedenken. Prima gast dus om daar een uur te hangen.
Wat ik begrepen had gister toen ik de chat meelas, hij gaat eigen chat zaterdag de lucht in gooien, en de Vlemchat gaat over op hun eigen server.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zei het gisteren al, de chat ga naar NL en Sly wordt verantwoordelijk
worden ze op het matje geroepen? goh! wie zou er geklaagd hebbenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Amanda?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:44 schreef Wijnneus het volgende:
Eventuele nieuwe gasten voor volgende week woensdag:
Peter zegt:
1.Mikey uit DGK, die heb ik echt op weg geholpen toen.
2.Sm-meesterers, die Peter ook SMS-meesteres noemt.
En Liesbeth zegt: Dan kunnen we net zo goed die paaldanseres laten komen.
Hahaha. Ja zo had ik het ook begrepen, NL gaat privé en SV krijgt een chat op Java i.p.v. Flash dat voor veel mensen niet goed werkt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wat ik begrepen had gister toen ik de chat meelas, hij gaat eigen chat zaterdag de lucht in gooien, en de Vlemchat gaat over op hun eigen server.
Dus er komen 2 chat`s, en als er ook maar 1 nlifer de gore moed heeft om in te loggen op De Vlemchat heeft hij/zij een ban opgelopen, want reken maar van Jetje, hij houd alles goed in de gaten.
Wat hufterig van Talpa.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Er wordt geopperd om Mikey de zwerver uit te nodigen.
Het blijkt dat Peter N hem na DGK min of meer over hem op weg heeft geholpen.
Het huis dat Talpa voor hem had geregeld kostte1500 euro per maand aan huur. Talpa betaalde zes maanden en daarna moest Mikey het zelf maar uitzoeken. Peter regelde toen maar een caravan voor hem.
Ze hadden het er gisteren op NL inderdaad al over dat ze daar met een nieuwe chat bezig zijn en die zou zaterdag operationeel zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zei het gisteren al, de chat ga naar NL en Sly wordt verantwoordelijk
1500 huur per maand? Had daar niemand enige realiteitszin?quote:
Voeg daarbij het commentaar van Sly op de moderatie en je weet welke kant hij op wilquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hadden het er gisteren op NL inderdaad al over dat ze daar met een nieuwe chat bezig zijn en die zou zaterdag operationeel zijn.
1500 euro 6 maanden lang, daar kan ik 2 jaar van huren!!!quote:
Ja zo begreep ik het wel. Wordt dus alleen maar een verbetering voor de officiële chat lijkt mij.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:51 schreef Copycat het volgende:
Maar die chat van Sly staat (vooralsnog) los van de SV chat?
Nog wel ......quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:51 schreef Copycat het volgende:
Maar die chat van Sly staat (vooralsnog) los van de SV chat?
Als er maar geen achterdeurtje is van de ene chat naar de anderequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zo begreep ik het wel. Wordt dus alleen maar een verbetering voor de officiële chat lijkt mij.
Maar waarom denken sommigen dat de chat straks helemaal naar NL gaat?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:53 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Als er maar geen achterdeurtje is van de ene chat naar de andere
IK hoop dat Sly de baas wordt, dan gaat m'n ban op de chat er tenminste af. Doet Sly welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nog wel, maar voor hoelang??
Werd gisteravond over gesproken op de chat, iemand vertelde het en toen sprong iedereen erop in, maar heel veel zeiden gelijk, jammer maar dan ben ik weg.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar waarom denken sommigen dat de chat straks helemaal naar NL gaat?
Zulks een primeur (uit 1986) .quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Er wordt geginnegapt over de vermeende voorliefde van een BN'er voor sex met poep. Johan laat wat returns op Google zien en later blijkt het om ene 'Ron B' te gaan.:')
De pagina's komen voornamelijk van FOK!
Oh dus mensen zijn er bang voor maar het is geen feit. Ik reken op een eigen chat voor SV want die gaan ze niet voor niets ombouwen naar Java.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Werd gisteravond over gesproken op de chat, iemand vertelde het en toen sprong iedereen erop in, maar heel veel zeiden gelijk, jammer maar dan ben ik weg.
Dat schreef ik ook al. Minder gezeur over dat het niet gezellig is als anderen kritiek op de stream leveren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
Als die NL-ers hun eigen chat hebben, zal dat een fikse verbetering zijn.
iedereen in paniek als de SV chat niet werkt en Johan wordt gek gebeld ... sly zal zijn wel goed werkende chat aanbieden en hoppa! alle mods kunnen ophoepelenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahaha. Ja zo had ik het ook begrepen, NL gaat privé en SV krijgt een chat op Java i.p.v. Flash dat voor veel mensen niet goed werkt.
Hee hee, beetje positief he! Ik denk ook echt niet dat er veel niet-NL'lers naar die chat gaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:59 schreef snetje het volgende:
[..]
iedereen in paniek als de SV chat niet werkt en Johan wordt gek gebeld ... sly zal zijn wel goed werkende chat aanbieden en hoppa! alle mods kunnen ophoepelen
Rectificatie: ze hebben nu wel een agenda.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik denk het ook niet, ik merk dat veel NL'ers even hard rellen willen al de rest onder het juk van Sly vandaan..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee hee, beetje positief he! Ik denk ook echt niet dat er veel niet-NL'lers naar die chat gaan.
Maar goed. Wat zijn ze allemaal in SV aan het doen? Ik hoor activiteit maar zie niets.
Zolang ze Liesbeth niet die agenda toevertrouwen komt alles op zijn pootjes terecht, want anders maakt Liesbeth ook nog de agenda *weg*quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Rectificatie: ze hebben nu wel een agenda.
[ afbeelding ]
Talpa stelde waarschijnlijk alleen het geld beschikbaar en iemand van het productieteam zal wel een kennis hebben gehad die een huis leeg had staan. Zes maanden gegarandeerd huuropbrengst minus een douceurtje voor degene die het geregeld heeft. Zo gaan die dingen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
1500 huur per maand? Had daar niemand enige realiteitszin?
sly zal en moet weer winnen....hij had geen mens meer over op zijn site....nu heeft hij bedacht om op deze manier mensen te trekken...wat een gebakkie is het tochquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hadden het er gisteren op NL inderdaad al over dat ze daar met een nieuwe chat bezig zijn en die zou zaterdag operationeel zijn.
Consequentie is dan wel dat je iedere dag zelf weer moet gaan bedenken wat de pot moet schaften.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
Als die NL-ers hun eigen chat hebben, zal dat een fikse verbetering zijn.
Jij haalt je inspiratie uit die spruitjeslucht?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Consequentie is dan wel dat je iedere dag zelf weer moet gaan bedenken wat de pot moet schaften.
sly begint een winkeltje in het winkeltje van vlemmix.....om maar weer klanten te krijgenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:00 schreef Jian het volgende:
Hoe dan ook, de verantwoordelijkheid van de moderatie gaat naar Sly, let maar op, hij stuurt daar duidelijk op aan
Maar als ik het goed begrepen heb laten ze dat billenmaatje van Sly die chat bouwen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dus mensen zijn er bang voor maar het is geen feit. Ik reken op een eigen chat voor SV want die gaan ze niet voor niets ombouwen naar Java.
Volgens mij is de helft van de niet NL chatters daar geband op NL.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:22 schreef whiper het volgende:
sly begint een winkeltje in het winkeltje van vlemmix.....om maar weer klanten te krijgen
Ik heb het altijd wel vermoed: die Liesbeth put hem 's nachts helemaal uit!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:59 schreef Toverheks het volgende:
Ze hebben Annie haar tip gelezen, Alsido moet douschen van Liesbeth, anders komt er weer niks van zegt ze tegen Alsido.
Ja ik vind hem er moe en afgemat uitzien, jongen moet gewoon even een weekje bijslapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |