Exact. Meer dan de eerste drie zenders zit er niet in.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:00 schreef Perico het volgende:
Ik kan niets zien. 80% van de tv zenders is hier in Zuid-Limburg niet te ontvangen. Terwijl het al uren is opgehouden met sneeuwen.
Ja hoor Barbara lult alls bij elkaar en de anderen zijn respectloosquote:Op maandag 1 februari 2010 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wel stom dat Martijn Barbara totaal niet de ruimte geeft om het op haar eigen manier en eigen tijd te vertellen. Evenals Laura en Jef. Respectloze sukkels
Als de meerderheid zo denkt zoals jij snap ik wel dat die makers Barbara erin houden. Het is een ongevoelige egoïstische trut die fout zit op alle punten waarop ze fout kan zitten en weer een grenzen van andere mensen flink heeft overtreden, maaaaaaaaaaar er moet wel weer rekening met haar gehouden worden hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wel stom dat Martijn Barbara totaal niet de ruimte geeft om het op haar eigen manier en eigen tijd te vertellen. Evenals Laura en Jef. Respectloze sukkels
Je hebt volkomen gelijk. In de afgelopen jaren vond ik het een domme doos, maar nu is het echt een enorme trut. Ik kan dat mens niet uitstaan.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als de meerderheid zo denkt zoals jij snap ik wel dat die makers Barbara erin houden. Het is een ongevoelige egoïstische trut die fout zit op alle punten waarop ze fout kan zitten en weer een grenzen van andere mensen flink heeft overtreden, maaaaaaaaaaar er moet wel weer rekening met haar gehouden worden hoor![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:53 schreef Frey het volgende:
Promo voor morgen gezien en al zin in woensdag.
Nouja, als jij nergens vanaf weet, zoals Martijn tot nu toe nog, dan heb je er toch respect voor dat iemand op zijn eigen manier iets wil vertellen?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja hoor Barbara lult alls bij elkaar en de anderen zijn respectloos![]()
Verder ik geloof best dat de toyboy van Lucas de moordenaar is.
Paul en toyboy twee zinloze personages er uit .
Verder denk ik dat die Arthur niet raar is naar Ronja.
Maar gewoon in het algemeen.
Zou hij autist zijn ?
Dat is wat mij betreft ondergeschikt aan Barbara's (zoveelste) uiting van hypocrisie.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Uiteraard, wat Barbara doet is al helemaal kansloos, maar het gaat hier gewoon om het principe dat Martijn van niks weet en het Barbara niet op dr eigen manier wil laten vertellen![]()
Zeg ik ergens dat ik me niet aan haar erger dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft ondergeschikt aan Barbara's (zoveelste) uiting van hypocrisie.![]()
Dit laat me een beetje denken aan een basisschool klas waarbij jochie A openlijk ongelooflijk zit te klieren en te etteren en jochie B per ongeluk zijn pen op de grond laat vallen en volledig verrot wordt gescholden door de juffrouw.![]()
Kortom ik snap niet dat je je zo erg aan Martijn kan ergeren zonder je aan Barbara te ergeren.
Bovendien noemde je Laura en Jef ook sukkels, ik zie niet in hoe zij sukkelig zijn?
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kan dat gezeik met Barbera echt niet meer aanhoren
Volgende verhaallijn: Charlie maakt het uit met Arthur [insert reden], en als wraak slacht Arthur Barbara af.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:47 schreef Countess het volgende:
Jammer dat Arthur geen stalker is van Charlie.
Dan had hij ons van Barbara kunnen verlossen.
Nee, maar je zei ook nergens dat je dat wel deed en dat wou ik graag even horenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik me niet aan haar erger dan?
heb het al 3 jaar niet meer gezien..quote:
Al heet hij/zij nu Lucas.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:46 schreef HCFM het volgende:
[..]
heb het al 3 jaar niet meer gezien..
vond het erg achteruit gaan..
Ik heb duidelijk wel gezegd dat ik me eraan ergerde, en dat had ik nog voor je gequote ookquote:Op maandag 1 februari 2010 22:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee, maar je zei ook nergens dat je dat wel deed en dat wou ik graag even horen
En verder wou ik weten waarom Jef en Laura sukkels zijn, dat begrijp ik echt niet..
Okee, ik dacht dat je in die quote met 'gezeik' bedoelde dat die 3 anderen tegen haar aan het zeiken waren.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk wel gezegd dat ik me eraan ergerde, en dat had ik nog voor je gequote ook![]()
Nogmaals, ik vind dit in het niet vallen vergeleken bij wat Barbara allemaal flikt en niet alleen nu, maar de afgelopen 10 jaar.quote:Omdat Jef en Laura zich erin laten meelijden en niet Martijn tegenhouden om het Barbara op haar eigen manier te laten aanpakken
Daarin geef ik je gelijk. Maar stel het zou waar zijn, stel Barbara was echt ziek, want dat is wat zij geloven. Zou jij dan als 'een van dr beste vriendinnen' je zo opdringen, en zorgen dat ze het zegt? Dat is hetgene wat ik respectloos vind.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee, ik dacht dat je in die quote met 'gezeik' bedoelde dat die 3 anderen tegen haar aan het zeiken waren.
[..]
Nogmaals, ik vind dit in het niet vallen vergeleken bij wat Barbara allemaal flikt en niet alleen nu, maar de afgelopen 10 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |