abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77421488
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 16:13 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Die hadden wel degelijk een impact! Maar sinds de markt efficiënt is wordt dat zo opgenomen en verwatert het weer. Alleen het moment van is even schrikken
Ik ben niet bekend met de waarde van de verschillende cijfers, maar waarom hadden de eerdere cijfers van half drie dan wel meer (zichtbare) impact?
  Redactie Frontpage vrijdag 29 januari 2010 @ 16:37:46 #202
4530 crew  Crazy Harry
pi_77422061
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 16:13 schreef M.Melandri het volgende:
volgende week vrijdag weer feest
Als in dat er een daling komt?
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_77422145
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 16:37 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]

Als in dat er een daling komt?
Nee, weer grote bewegingen met WW cijfers.
pi_77422262
Maandgrafiek US indices zeer bearish
pi_77423794
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:36 schreef sitting_elfling het volgende:
Krijg zo wel het idee dat zo'n beetje alle daytraders die hier maanden geleden nog in dit topic posten uitgerookt zijn
Het ligt eraan wat je onder uitgerookt verstaat. Ik stond op een mooie 70% rendement in 3 weken. Ik deed de ene na de andere goede trade, maar sinds december heb ik een paar dieprode cijfers gehad en ben dus weer terug bij af.
pi_77423852
Is dat niet een beetje inherent verbonden aan daytraden?
pi_77424014
nasdaq alweer in de min
pi_77424139
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:29 schreef tony_clifton- het volgende:
Is dat niet een beetje inherent verbonden aan daytraden?
Uiteraard, je loopt dikke risico's. Toch heb ik ook het gevoel dat ik vorig jaar meer de markt volgde en op die manier mijn succesvolle trades deed. De laatste tijd heb ik met risicovollere dagopties gespeculeerd. Dat is hetzelfde als jezelf in de strop hangen, daar ben ik nu wel achter.
pi_77424273
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:20 schreef Burnie88 het volgende:
Mooie cijfers uit de VS. Kan toch niet anders dan dat we de dag in het groen afsluiten.
Als ze dezelfde revisie als vorige maand moeten toepassen, gaat er nog 2.3% vanaf Met 3.39% aan inventories houd je ...euh....ongeveer 0% over. Ben benieuwd waar ze 26-02 op uitkomen

[ Bericht 3% gewijzigd door dramatiek op 29-01-2010 17:50:42 ]
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_77424301
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:39 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Uiteraard, je loopt dikke risico's. Toch heb ik ook het gevoel dat ik vorig jaar meer de markt volgde en op die manier mijn succesvolle trades deed. De laatste tijd heb ik met risicovollere dagopties gespeculeerd. Dat is hetzelfde als jezelf in de strop hangen, daar ben ik nu wel achter.
Schrijvers zijn grote winnaars bij die dagopties..........
pi_77424512
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:45 schreef M.Melandri het volgende:
Schrijvers zijn grote winnaars bij die dagopties..........
Sowieso bij opties in het algemeen. Helaas vraagt Binck nogal wat marge voor indexopties, waardoor het voor mij op dit moment niet te doen is, of ik moet far out of the money puts gaan schrijven.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:58:59 #212
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77424651
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:27 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Het ligt eraan wat je onder uitgerookt verstaat. Ik stond op een mooie 70% rendement in 3 weken. Ik deed de ene na de andere goede trade, maar sinds december heb ik een paar dieprode cijfers gehad en ben dus weer terug bij af.
Je hebt vooral geshort? December was een groene maand voor de beurs toch?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 januari 2010 @ 18:07:37 #213
862 Arcee
Look closer
pi_77424892
Zo, WS weer rood.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_77424933
Die Amerikanen houden ons voor het lapje
Maandag weer keihard naar beneden.
"Ik was enorm nerveus in de wedstrijd tegen ‘zero-twenty’. Zij speelde geen faire wedstrijd, noem het ‘dirty’. Ze huilden als kleine baby’s op het veld."
-je webicon was 325Kb groot, niet terugplaatsen-
pi_77425022
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:58 schreef Zero2Nine het volgende:
Je hebt vooral geshort? December was een groene maand voor de beurs toch?
In december heb ik nauwelijks gehandeld, omdat ik bezig was met afronding van mijn afstudeerverslag en -praatje. In december heb ik wel tegen beter weten in shorts te lang aangehouden, wat de grootste klap was. De rest heb ik verspeeld met dagopties en shorts die ik te vroeg verkocht.
pi_77425233
Zijn er eigenlijk goeie twitterkanalen voor de beurs en nieuws enz? Ken twitter niet maar dat lijkt mij wel handig daarvoor...

Heeft Bloomberg zo'n dienst?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 18:23:46 #217
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_77425308
Jammer dat de beurs zo tam reageert op die mooie groeicijfers uit de VS.
The End Times are wild
pi_77425441
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:23 schreef LXIV het volgende:
Jammer dat de beurs zo tam reageert op die mooie groeicijfers uit de VS.
Mooie groeicijfers waar je niet op moet vertrouwen. Hoe kan de economie nou groeien als er nog steeds meer mensen werkeloos worden? Er komen steeds meer mensen die minder uit kunnen gaan geven en de mensen die hun hypotheek niet kunnen betalen blijft ook nog steeds groeien.
"Ik was enorm nerveus in de wedstrijd tegen ‘zero-twenty’. Zij speelde geen faire wedstrijd, noem het ‘dirty’. Ze huilden als kleine baby’s op het veld."
-je webicon was 325Kb groot, niet terugplaatsen-
pi_77425727
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:28 schreef Babovic het volgende:

[..]

Mooie groeicijfers waar je niet op moet vertrouwen. Hoe kan de economie nou groeien als er nog steeds meer mensen werkeloos worden?
Blijkbaar kan het dus wel.
quote:
De uitgaven van consumenten, die samen goed zijn voor ongeveer 70% van de Amerikaanse economie, namen met 2% toe. Dat was lager dan de toename van 2,8% in het kwartaal ervoor, maar die groei werd deels gestimuleerd door de inmiddels afgeschafte slooppremie voor oude auto's.
De groei komt dus deels door het clash for clunkers beleid. Niet sustainable groei dus.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_77425994
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:09 schreef Babovic het volgende:
Die Amerikanen houden ons voor het lapje
Maandag weer keihard naar beneden.
De Amerikanen houden vooral zichzelf voor het lapje. Let maar op de revisie die 26-02 gaat komen. Afgelopen revisie was er eentje van 40%
pi_77426082
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:38 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

[..]

De groei komt dus deels door het clash for clunkers beleid. Niet sustainable groei dus.
Motor vehicle output is 0.61% van GDP
pi_77426444
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 16:21 schreef sintesi het volgende:

[..]

Ik ben niet bekend met de waarde van de verschillende cijfers, maar waarom hadden de eerdere cijfers van half drie dan wel meer (zichtbare) impact?
Omdat zulke specifieke macro cijfers gebruikt worden door bepaalde hedgefunds die (automatisch) beleggen op nieuws. Binnen 1 seconden dat het nieuws uitkomt zie je al koerswijziging. Je kunt dat altijd checken door de kortstondige volatiliteit te bekijken of de netto volumes per dag.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_77426477
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:20 schreef tony_clifton- het volgende:
Zijn er eigenlijk goeie twitterkanalen voor de beurs en nieuws enz? Ken twitter niet maar dat lijkt mij wel handig daarvoor...

Heeft Bloomberg zo'n dienst?
Wat had je in gedachten? Een update elke 15 minuten? Wat maakt zoiets speciaal wat jouw broker of een TV programma niet heeft qua informatie?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_77426491
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:28 schreef Babovic het volgende:

[..]

Mooie groeicijfers waar je niet op moet vertrouwen. Hoe kan de economie nou groeien als er nog steeds meer mensen werkeloos worden? Er komen steeds meer mensen die minder uit kunnen gaan geven en de mensen die hun hypotheek niet kunnen betalen blijft ook nog steeds groeien.
Meer dan de helft van de economische groei in het afgelopen kwartaal kwam doordat bedrijven hun voorraden weer aanvulden, of tenminste niet meer in hetzelfde snelle tempo afbouwden als een jaar eerder.

/////////////////////
quote:
Consumenten
De uitgaven van consumenten, die samen goed zijn voor ongeveer 70 procent van de Amerikaanse economie, namen met 2 procent toe. Dat was lager dan de toename van 2,8 procent in het kwartaal ervoor, maar die groei werd deels gestimuleerd door de inmiddels afgeschafte slooppremie voor oude auto's.
pi_77426545
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:38 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Is het niet zo als bedrijven hun personeel ontslaan dat dat dus direct zichtbaar is in de papieren terwijl het proces van werkloosheid veel langer duurt. (immers als iemand werkloos is wil niet zeggen dat hij geen geld meer te spenderen heeft dus het effect op de economie is langzamer dan de aandeelhouders die binnen 2/3 maand blij kunnen reageren op de betere cijfers van het bedrijf door ontslaan van werknemers)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')