Dat was slim geweestquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:54 schreef JanJanJan het volgende:
Frits had trouwens gewoon uit de tassen van de anderen allemaal kleding moeten pakken en in zijn eigen tas moeten doen.
FFFUUUUUquote:
Daar heeft Frits geen problemen meequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:56 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Mooi een stringetje van Kim aan moeten trekken
Ik wil wel een tijdje in Hind blijven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef .aeon het volgende:
Ik hoop trouwens dat Hind er nog een tijdje in blijft
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:50 schreef Smurfin het volgende:
Leuke aflevering, jammer dat Barbara er uit is.
Ik blijf ook nog steeds bij Erik.
Hij zat 's nachts ook al in het busje, met die kofferquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef Veerboot het volgende:
Ik wacht met smart op de beelden van Frits die heerlijk warm ergens de nacht heeft doorgebracht.Hij zag er niet bepaald gebroken uit de volgende morgen.
Dat vond ik juist wel, stond ook flink in z'n ogen te wrijven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef Veerboot het volgende:
Ik wacht met smart op de beelden van Frits die heerlijk warm ergens de nacht heeft doorgebracht.Hij zag er in ieder geval niet bepaald gebroken uit de volgende morgen.
hij liep idd al in t 'pikkedonker' in de bus, best snel als je het mij vraagt........quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij zat 's nachts ook al in het busje, met die koffer
Cursusjes die de pot negatief beïnvloeden lijken me logischer dan die de pot positief beïnvloeden. Als ze de mol was had ze hier gewoon lekker haar mond gehouden en klungelig zitten doen, niemand had namelijk toch meer van haar verwacht.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef hetismijrobbert het volgende:
ik vind het verdacht dat Sanne een hele mooie constructie in elkaar had gezet. Ok, ze zei dat ze bij de scouting heeft gezeten maar ik kan me herinneren uit vorige seizoenen dat de mol op bepaalde opdrachten wordt voorbereidt en het zou me niet verbazen als Sanne al een cursusje hierin heeft gehad...
Dat shirt had hij bij vertrek geloof ik ook al aan, ze wisten van te voren blijkbaar al waar ze heen zouden gaan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:11 schreef Little_Acorn het volgende:
Het viel me op dat Frits een t-shirt aanhad met het woord 'Japan' erop. Toeval?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |