Klachten in de FBquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:31 schreef Skylark. het volgende:
Een zwarte dag voor KLB.
Seagal prullenbak. Kanker ONZ. Serieus.
Ik vind dit wel een mooiequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:30 schreef BobbyB het volgende:
Dit is typisch weer zo'n dag die eindigt met een handjevol bans.
Overigens; los van het feit of ONZers hier wel of niet welkom zijn vind ik het wederom een kansloze actie om een SC te sluiten wegens kliekjesvorming. Het grootste kliekje is verdomme wel die hele crew met hun afgesloten forumpje. Stelletje hypocrieten.
Ja man, 50euro op 2-4quote:
Ik denk niet dat je de schuld moet zoeken bij de ONZ-gebruikers, maar bij het wanbeleid van de crew dat de ONZ SC sluit wegens kliekjesvorming..quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:31 schreef Skylark. het volgende:
Een zwarte dag voor KLB.
Alsof wij daar schuldig aan zijn. Ga in de FB huilen. ONZ of KLB, kies zelf maar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:31 schreef Skylark. het volgende:
Een zwarte dag voor KLB.
idd, ik was 't daar ook met BobbyB eens, mooi verwoord.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een mooie
Sowieso SC's sluiten
Als iemand echt in een SC mee wilt posten dan kan die dat.
Inderdaad, en dan nota bene tot het besluit komen omdat Paulquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Sowieso SC's sluiten
Zie php en Lamon.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Sowieso SC's sluiten
Niet zo vloeken, de Mol komt erop jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef Paul het volgende:
Jongens hier naar kijken en duim in de mond
Terminator 3 - nu op rtl 5
Bartquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alsof wij daar schuldig aan zijn. Ga in de FB huilen. ONZ of KLB, kies zelf maar.
Of wacht, nee, dit is KLB, open er een topic over.
Geen zin in om naar te kijkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef Paul het volgende:
Bah kutfilms zijn dat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef Paul het volgende:
Wtf, dat is no way mijn vrienden groepquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef Mozy het volgende:
Ey Crackert.
Ik zat laatst met mensen uit jullie vriendengroep in de bus, ik heb gehoord dat jullie op vakantie gaan ofzo, maar wes vond het te duur.
Precies. Als er iemand is die weggekeken wordt zijn zij het wel. Toch blijven ze trouw terug komen.quote:
het is alleen terminator 3 vanavond hoorquote:
Oiquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:31 schreef Devvie het volgende:
KLB SC IS OOK EEN KLIEK
LATEN WE DEZE SC OOK SLUITEN!!
Die slaaptquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
*knuffel
En knuffel voor je hamster.
Carlo gaat mee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, dat is no way mijn vrienden groep
Suzan is een vriendin de rest een beetje aanhang, en zij is echt geen type om mee op vakantie te gaan
Heel FOK! is een kliek met allemaal forummensen!!!!1111quote:
LATEN WE HET SLUITENquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Heel FOK! is een kliek met allemaal forummensen!!!!1111
Nee, daaromquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Carlo gaat mee._!!!!!!
Ik zou voor geen goud geld met hem op vakantie willen.
Of de PUB. en de koffieSC.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb niets tegen KLB. Maar als wij als een kliek worden gezien, kan je moeilijk KLB negeren.
*Insert No Shit Sherlock*quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo heel moeilijk als je je gewoon normaal gedraagt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ook normaal hoor. Ik werd binnen de dag geaccepteerd in deze SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Inderdaad, en ze sluiten mensen buiten, kijk maar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee gek, juist de echt klb club voortplanten. Dat is de enige manier..quote:
Iehw bah, mensenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Maar verder alles goed? Ik ga de laatste tijd meer met de bus naar school, maar ik zie je nooit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, daarom
Ik in die vriendengroep, no fucking way
Ik ga nog liever met groep 3 mee, als het dan toch kleutertjes moeten zijn
Ik dacht ook altijd dat klb alleen maar saai gezeur was maar zo te zien valt het nog wel meequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef Ladidadida het volgende:
Stiekem vermaak ik me hier ook best nog wel
Alle SC's!quote:
Maar eigenlijk is het een zijquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh ik wil hem niet wakker maken natuurlijk.
Dat bedoel ik. SC's zijn gewoon een groep vaste posters. Waar het gaat om slowCHAT. Dat was overigens ookal niet meer toegestaan bij ons. Blijkbaar zijn ze bang voor jullie, doen jullie toch nog iets goed. Misschien moeten wij ook meer gaan kankeren en internethelden worden.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee gek, juist de echt klb club voortplanten. Dat is de enige manier..
Wel lief dat jullie daar het hardst jullie best voor doenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef Siniti het volgende:
toch wel lief dat alle ex-onz scers nu gaan proberen deze SC ook te sluiten
Ohja?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar verder alles goed? Ik ga de laatste tijd meer met de bus naar school, maar ik zie je nooit.
Ik moet je gelijk geven, de PUB was ook een hele erge kliek, en dat zijn eigenlijk alle SC's.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Alle SC's!
Als ONZ al een kliek was... wat zijn de anderen dan? Is er een overtreffende trap voor "kliek"?
Nee nee dat probeert niemandquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef Siniti het volgende:
Het zijn net negers, die verzieken het ook voor de restquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef Siniti het volgende:
Of knapper worden. Aantrekkelijke mensen worden voorgetrokken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. SC's zijn gewoon een groep vaste posters. Waar het gaat om slowCHAT. Dat was overigens ookal niet meer toegestaan bij ons. Blijkbaar zijn ze bang voor jullie, doen jullie toch nog iets goed. Misschien moeten wij ook meer gaan kankeren en internethelden worden.
Alle klb scers moeten met elkaar neuken?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee gek, juist de echt klb club voortplanten. Dat is de enige manier..
Oh ik heb niks gedaan hoor. Ik zie alleen alle ex-onzers dit postenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wel lief dat jullie daar het hardst jullie best voor doen
Nou zeg, racisme wat ik je brom!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, en ze sluiten mensen buiten, kijk maar.
Heeeeee jij bent er ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat klb alleen maar saai gezeur was maar zo te zien valt het nog wel mee
Wij nemen alleen jullie als voorbeeld dat SC's kliekjes zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef Siniti het volgende:
Half 8? No way. ik pak altijd de 171 van kwart voor. omdat ik anders veelte vroeg ben.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja?
Nu ben ik ziek, en normaal zit ik altijd om half 8 in de 170
dus technisch-tactisch proberen jullie elke SC te sluiten.. inclusief KLB SCquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee nee dat probeert niemand
Mensen zeggen alleen dat het sluiten van ONZ een domme beslissing is en maken duidelijk dat als je ONZ sluit om die reden, je alle SC's zou moeten sluiten. Maar dat doen ze niet, dus is het krom en moet ONZ SC weer open!
Ik zie er hier niet zo veel meer als in de ONZ SC#quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Of knapper worden. Aantrekkelijke mensen worden voorgetrokken.
Wat zou daar uit voortkomenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Alle klb scers moeten met elkaar neuken?
Japan. Daar wordt helemaal geen buitenstaander geaccepteerd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Alle SC's!
Als ONZ al een kliek was... wat zijn de anderen dan? Is er een overtreffende trap voor "kliek"?
Wat wij een kliek noemen, noemen jullie een kaste.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Oh ik heb niks gedaan hoor. Ik zie alleen alle ex-onzers dit posten
"ALS ONZ EEN KLIEK WAS DAN KLB OOK!!!"
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Alle klb scers moeten met elkaar neuken?
Och, ik ken FOK! wel nu zo'n beetje, en zoveel rel ik niet verder...quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Precies. Als er iemand is die weggekeken wordt zijn zij het wel. Toch blijven ze trouw terug komen.
remlof hoezo misbruik je je macht door mensen die jou persoonlijk aanvallen meteen de prullenbak in te smijten? Als seagal het tegen iemand anders had gezegd was ie alleen geband geweest voor een x aantal weken.quote:
Daarom. In zo'n SC post altijd wel een vast groepje mensen, er komen mensen, er gaan mensen. Bij ons werd ook altijd moeilijk gedaan als we (voor de gein) liepen te zeiken op een nieuwe user. Ondertussen waren er al wel 10 nieuwe zonder problemen bij, maar dat werd nooit gezien.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb niets tegen KLB. Maar als wij als een kliek worden gezien, kan je moeilijk KLB negeren.
Mensen die de kaste serieus nemenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat wij een kliek noemen, noemen jullie een kaste.
Het valt me allemaal nog mee na wat naatje tegen mij gezicht hadquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Heeeeee jij bent er ook
Ja ze zijn best vriendelijk hoor.......
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:40 schreef Skylark. het volgende:
What de fuck is dit voor een grap, remlof. Dit is zo ongeveer alle Isreali's de Gaza-strook opduwen en dan raar opkijken als het fout afloopt.
Nee. Dat zullen ze nooit doen want dan krijgen ze honderden users over zich heen. Totale chaos. ANARCHIE OP FOK!.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
dus technisch-tactisch proberen jullie elke SC te sluiten.. inclusief KLB SC
Ik ben er ook één, dus ga me nu niet beledigen vriend.quote:
Dat proberen we niet, wij werden hier gewoon naartoe gestuurd om verder te SC-en door de modsquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef Siniti het volgende:
Ohja, die heb ik als ik me 'n kwartier heb verslapenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Half 8? No way. ik pak altijd de 171 van kwart voor. omdat ik anders veelte vroeg ben.
En morgen ga ik weer naar Chai, zaterdag is ze jarig.
What de fuck is dit voor een grap, remlof. Dit is zo ongeveer alle Isreali's de Gaza-strook opduwen en dan raar opkijken als het fout afloopt.
Mensen die kliekjes serieus nemenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mensen die de kaste serieus nemen!!!
Dit dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:40 schreef Skylark. het volgende:
Klopt nog behoorlijk ook.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Japan. Daar wordt helemaal geen buitenstaander geaccepteerd.
iets met een sc serieus nemenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mensen die kliekjes serieus nemen_!
MENSEN DIE DIE DURR.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
mensen die onz serieus nemenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben er ook één, dus ga me nu niet beledigen vriend.
Nee hoor. Hij had al twee weken te pakken maar hij moest er nog een schepje bovenop doen voordat ik de ban kon zetten. Dat en het feit dat er alleen maar bagger uit hem komt is de reden dat ie nu in de kliko ligt. Als ie tegen iemand anders zo tekeer was gegaan had ik hetzelfde gedaan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
remlof hoezo misbruik je je macht door mensen die jou persoonlijk aanvallen meteen de prullenbak in te smijten? Als seagal het tegen iemand anders had gezegd was ie alleen geband geweest voor een x aantal weken.
Ofwel, modjes/admins die SC's sluitenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En wij als brave users luisteren natuurlijk netjesquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat proberen we niet, wij werden hier gewoon naartoe gestuurd om verder te SC-en door de mods
En kurk mag zichzelf nog proberen vrij te praten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij had al twee weken te pakken maar hij moest er nog een schepje bovenop doen voordat ik de ban kon zetten. Dat en het feit dat er alleen maar bagger uit hem komt is de reden dat ie nu in de kliko ligt. Als ie tegen iemand anders zo tekeer was gegaan had ik hetzelfde gedaan.
Mensen die 'hun' subforum serieus nemen.quote:
Dat zeg je nu ja. Daarnaast heeft Seagal hiervoor 1 keer een ban gehad, amper notes en heeft in de SC ook nooit een rel uitgelokt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij had al twee weken te pakken maar hij moest er nog een schepje bovenop doen voordat ik de ban kon zetten. Dat en het feit dat er alleen maar bagger uit hem komt is de reden dat ie nu in de kliko ligt. Als ie tegen iemand anders zo tekeer was gegaan had ik hetzelfde gedaan.
Wij ook niet, maar er was blijkbaar ineens een probleemquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:41 schreef Siniti het volgende:
ik snap sowieso niet wat het probleem is met SC's!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:43 schreef Crack_ het volgende:
Je denkt toch niet dat hij jullie gaat geven he
Nee, jij vroeg om een overtreffende trap van kliekje. Dat is Japan. Dat de KLB SC dat is heb ik nooit beweerd, alleen jij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Technisch gezien noem je de KLB SC nu Japan he dat snap je wel?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, jij vroeg om een overtreffende trap van kliekje. Dat is Japan. Dat de KLB SC dat is heb ik nooit beweerd, alleen jij.
Dus ik zou het maar snel terugnemen, klootzak.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:44 schreef RED-WHITE-FOOOK-ARMY het volgende:
Hoi wil mezelf even voorstellen
ben dus nieuw op fok, mijn naam is stefano ferreira.
geboren in livorno, volgend jaar seizoenskaart inter.
Ik lees al een behoorlijk tijdje mee in KLB omdat ik het leuk vind in tegenstelling tot dat onz
Nou dit is mijn eerste post, ik zie boven een admin posten met de naam remlof
hoi remlof jij beheerd dit forum ?
Ja inderdaad, respect voor zelfmoordterroristenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haha.
Israel is fout, respect voor palestina.
Okequote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:44 schreef RED-WHITE-FOOOK-ARMY het volgende:
Ik lees al een behoorlijk tijdje mee in KLB omdat ik het leuk vind in tegenstelling tot dat onz
Welkom welkomquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:44 schreef RED-WHITE-FOOOK-ARMY het volgende:
Waarom ben jij voor palestinaquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haha.
Israel is fout, respect voor palestina.
Goede kloon.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:44 schreef RED-WHITE-FOOOK-ARMY het volgende:
Held.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:44 schreef RED-WHITE-FOOOK-ARMY het volgende:
Welkom. Wanneer is de bruiloft ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:44 schreef RED-WHITE-FOOOK-ARMY het volgende:
En als ik dan een user als Jordeeeh zie, die jongen heeft zoveel kansen gekregen. Seagal niet eens. Spijtig dat selectieve wanbeleid hier.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat zeg je nu ja. Daarnaast heeft Seagal hiervoor 1 keer een ban gehad, amper notes en heeft in de SC ook nooit een rel uitgelokt.
Één misstap, en hij zit gelijk in de prullenbakJe neemt het te persoonlijk op.
Geweldig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:44 schreef RED-WHITE-FOOOK-ARMY het volgende:
Dat beseft hij nog nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Geweldig.Je laat me toch wel lachen, alleen je weet wel dat je het erger maakt zo he?
Hoi NG.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:44 schreef RED-WHITE-FOOOK-ARMY het volgende:
Dat ga ik niet uitleggen, de Palestijnen zijn fout, de Israëliërs ook. Maar ik zou ook behoorlijk gek worden als mijn familie word uitgemoord terwijl ze niks hebben gedaan, en vervolgens mijn huis word ingepikt van mensen die ik niks heb aangedaan.quote:
WHY DO YOU BLOW MY COVER??!!quote:
MAAR HET IS DE SCHULD VAN ENGELANDquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat ga ik niet uitleggen, de Palestijnen zijn fout, de Israëliërs ook. Maar ik zou ook behoorlijk gek worden als mijn familie word uitgemoord terwijl ze niks hebben gedaan, en vervolgens mijn huis word ingepikt van mensen die ik niks heb aangedaan.
Zou er bijna een bom van om mijn middel doen om ze vervolgens helemaal kapot te maken.
Schattigquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat ga ik niet uitleggen, de Palestijnen zijn fout, de Israëliërs ook. Maar ik zou ook behoorlijk gek worden als mijn familie word uitgemoord terwijl ze niks hebben gedaan, en vervolgens mijn huis word ingepikt van mensen die ik niks heb aangedaan.
Zou er bijna een bom van om mijn middel doen om ze vervolgens helemaal kapot te maken.
Same. Beide zijn kut. Beter maken we er een enclave van.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mag ik ook weten wat je daar mee opschiet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
JA, EN. ALLEEN OMDAT ENGELAND ZE DAA NEER HEEFT GEZET, BETEKEND DAT NIET DAT ZE ZOMAAR LAND IN MOGEN PIKKEN.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
MAAR HET IS DE SCHULD VAN ENGELAND
Oh.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
JA, EN. ALLEEN OMDAT ENGELAND ZE DAA NEER HEEFT GEZET, BETEKEND DAT NIET DAT ZE ZOMAAR LAND IN MOGEN PIKKEN.
JALALALALALALALLAALLquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Sowieso, maar beide partijen zijn schuldig inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niks, maar ik heb er wel begrip voor, dat je jezelf opblaast omdat je niks meer hebt, alles van je is afgepakt, en iedereen waar je van houd en omgeeft is vermoord.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik ook weten wat je daar mee opschiet?
Wanneer men je alles heeft afgenomen heeft je leven geen enkele waarde meer. Dan kan je het beter gebruiken als geweldadig protest tegen de overheerser.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik ook weten wat je daar mee opschiet?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef remlof het volgende:
Leghorn. idem.
Je doet nu precies wat je mij ooit afraadde.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:44 schreef RED-WHITE-FOOOK-ARMY het volgende:
Inderdaad. De beste oplossing is dan om jezelf op te blazen in een bus vol met mensen die ook niks hebben gedaan. Maar hey, die mensen komen wel uit hetzelfde land als de daders! Dat is ook wat waard!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niks, maar ik heb er wel begrip voor, dat je jezelf opblaast omdat je niks meer hebt, alles van je is afgepakt, en iedereen waar je van houd en omgeeft is vermoord.
Overlevingsdrang van de mens hè.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
JA, EN. ALLEEN OMDAT ENGELAND ZE DAA NEER HEEFT GEZET, BETEKEND DAT NIET DAT ZE ZOMAAR LAND IN MOGEN PIKKEN.
Ik schold hem niet eens uit.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad. De beste oplossing is dan om jezelf op te blazen in een bus vol met mensen die ook niks hebben gedaan. Maar hey, die mensen komen wel uit hetzelfde land als de daders! Dat is ook wat waard!
Dat heeft wel iets schattigs.quote:
Maar als jij er niks mee opschiet hoezo zou je het dan willen doen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niks, maar ik heb er wel begrip voor, dat je jezelf opblaast omdat je niks meer hebt, alles van je is afgepakt, en iedereen waar je van houd en omgeeft is vermoord.
KIJK UIT WAT JE ZEGT. U MIGHT BE NEXTquote:
Dat is ook fout, maar ik weet zeker dat jij ook gekke dingen zal doen als alles je niks meer hebt om voor te leven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad. De beste oplossing is dan om jezelf op te blazen in een bus vol met mensen die ook niks hebben gedaan. Maar hey, die mensen komen wel uit hetzelfde land als de daders! Dat is ook wat waard!
Dat snap ik, maar ik vroeg wat hij er mee op zou schieten als hij dat zou gaan doenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wanneer men je alles heeft afgenomen heeft je leven geen enkele waarde meer. Dan kan je het beter gebruiken als geweldadig protest tegen de overheerser.
Ze hebben geen reden nodig natuurlijk. Ze zijn immers de baas. Die ene vergelijking blijft constant op gaan, maar dat mag je nooit zeggen.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:50 schreef Foghorn. het volgende:
HEEFT IEMAND HET E-MAIL ADRES VAN REMLOF?????????~```````````~```!!1!!@EINZWEI
Niks, maar een dier in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vroeg wat hij er mee op zou schieten als hij dat zou gaan doen
Bannen voor de lol is als eieren bakken zonder ei.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze hebben geen reden nodig natuurlijk. Ze zijn immers de baas. Die ene vergelijking blijft constant op gaan, maar dat mag je nooit zeggen.
'ook fout'. Op zo'n manier blijft het natuurlijk inderdaad nog duizend jaar doorgaan daar. Ik snap oprecht niet hoe je respect kunt hebben voor mensen die zichzelf opblazen in een bus vol met mensen die er niks mee te maken hebben en gewoon hun dagelijkse leven aan het leiden zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is ook fout, maar ik weet zeker dat jij ook gekke dingen zal doen als alles je niks meer hebt om voor te leven.
Iddquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef Siniti het volgende:
Toch weer een succes, dat verwijderen van de SC. Bijna net zo'n succes als het verwijderen van het VBL subforum toendertijd.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze hebben geen reden nodig natuurlijk. Ze zijn immers de baas. Die ene vergelijking blijft constant op gaan, maar dat mag je nooit zeggen.
quote:
hoe waaromquote:
Ik heb respect voor de Palestijnen, omdat zij niet de gene zijn die het land van de andere inpikken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
'ook fout'. Op zo'n manier blijft het natuurlijk inderdaad nog duizend jaar doorgaan daar. Ik snap oprecht niet hoe je respect kunt hebben voor mensen die zichzelf opblazen in een bus vol met mensen die er niks mee te maken hebben en gewoon hun dagelijkse leven aan het leiden zijn.
Puur omdat ze uit hetzelfde land komen als een stel smerige oorlogsmisdadigers.
een echte /b/tard zou gaan fappenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:53 schreef Mozy het volgende:
Otis, je kan het nu wel niet met me eens zijn, maar als mensen uit een ander land je familie uitmoorden, je huizen leegroven, je vriendin vermoorden, en dat ook bij je vrienden en familie doen. Dan zou jij ook iets doen wat fout is en waarmee je onschuldige mensen in een domme oorlog betrekt.
Ik weet waarom die mensen het doen maar jij zei dat jij zelf een gordel om zou doen en je dan op blazen en dan heb ik zoiets van waarom zou jij het dan doen. Ik neem aan dat jij niet in de situatie zit waar zij in zitten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niks, maar een dier in het nauw maakt rare sprongen.
Is van phpmystyle.quote:
php en permbanquote:
dat eindigde voor mij in een ban, ik hoop dat het deze keer beter aflooptquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef Siniti het volgende:
Toch weer een succes, dat verwijderen van de SC. Bijna net zo'n succes als het verwijderen van het VBL subforum toendertijd.
Doe het me niet aan?quote:
Ik ben het niet met je eens inderdaad. Natuurlijk zou ik gekke dingen doen, maar dan wel tegen mensen die daar iets mee te maken hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:53 schreef Mozy het volgende:
Otis, je kan het nu wel niet met me eens zijn, maar als mensen uit een ander land je familie uitmoorden, je huizen leegroven, je vriendin vermoorden, en dat ook bij je vrienden en familie doen. Dan zou jij ook iets doen wat fout is en waarmee je onschuldige mensen in een domme oorlog betrekt.
wat?quote:
Ow zo, ik bedoelde het meer hypothetisch.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet waarom die mensen het doen maar jij zei dat jij zelf een gordel om zou doen en je dan op blazen en dan heb ik zoiets van waarom zou jij het dan doen. Ik neem aan dat jij niet in de situatie zit waar zij in zitten.
Wat niet?quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:55 schreef Skylark. het volgende:
Haha en dat allemaal door mijn vergelijking.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:56 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Waarom zoveel mailtjes met de admins
quote:
Omdat phpmystyle naderhand nog heeft gebeld met yvonne.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:56 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ies gratiesquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:56 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
jaja dit zie ik in het simplistische onz niet zo snel gebeuren hoor!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:55 schreef Skylark. het volgende:
Haha en dat allemaal door mijn vergelijking.
Zou het niet aan de mensen die posten liggen, denk je?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef Siniti het volgende:
Daar heb je gelijk in, ik heb ook geen respect voor de mensen die zich opblazen in een bus, maar ik heb er wel begrip voor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens inderdaad. Natuurlijk zou ik gekke dingen doen, maar dan wel tegen mensen die daar iets mee te maken hebben.
Die mensen die je doodmaakt door jezelf op te blazen in een bom hebben er niks mee te maken. Net als de mensen die jij liefhad en vermoord zijn er niks mee te maken hadden. En zo blijf je constant dit soort achterlijke 'vergeldingsacties' houden. Dat begrijp je toch wel?
Hoe kun je daar nou respect voor hebben?
Dat meen je nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dat eindigde voor mij in een ban, ik hoop dat het deze keer beter afloopt
Eens.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens inderdaad. Natuurlijk zou ik gekke dingen doen, maar dan wel tegen mensen die daar iets mee te maken hebben.
Die mensen die je doodmaakt door jezelf op te blazen in een bom hebben er niks mee te maken. Net als de mensen die jij liefhad en vermoord zijn er niks mee te maken hadden. En zo blijf je constant dit soort achterlijke 'vergeldingsacties' houden. Dat begrijp je toch wel?
Hoe kun je daar nou respect voor hebben?
Omdat het in hun boekje geschreven staat?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb respect voor de Palestijnen, omdat zij niet de gene zijn die het land van de andere inpikken.
Nee daarvoor nog hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:56 schreef Foghorn. het volgende:
[..]
Omdat phpmystyle naderhand nog heeft gebeld met yvonne.
Dat is wel humor serieus. Hij was echt wanhopig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zat daar ook al naar te kijken ja
Ik snap ook niet waarom het ONZ B is, maar ik heb ermee leren leven.quote:
Hij komt vandaag of morgen wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:58 schreef Skylark. het volgende:
WIJ WILLEN SEAGAL TERUG WIJ WILLEN SEAGAL TERUG FOK RED WHITE ARMY WANTS SEAGAL BACK
geen tijd moet rellenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:59 schreef Siniti het volgende:
Skylark luister mijn Parliament linkje. Wat een helden
Klopt, meer ONZ en minder KLB, zie je dat het er al leuker op wordt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:57 schreef Foghorn. het volgende:
De rust is inmiddels terug merk ik.
Nee, want ik wacht op een e-mailtje terug.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Klopt, meer ONZ en minder KLB, zie je dat het er al leuker op wordt?
De echte discussie word gevoerd door KLB, ONZ kijkt toe.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Kanker he, ga het nog lopen uitlokken allemaal, dit is pas echt toppunt van triestheidquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
quote:
Ik weet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:01 schreef griekjeee het volgende:
Ik ga even iets anders bezigen. kusjes voor iedereen waar ik van hou![]()
Oh ja, kanker is wel het sleutelwoord in de KLB SC hequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kanker he, ga het nog lopen uitlokken allemaal, dit is pas echt toppunt van triestheid
Hoe kun je daar nou fucking begrip voor hebben manquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik heb ook geen respect voor de mensen die zich opblazen in een bus, maar ik heb er wel begrip voor.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik respect voor ze hebben.
idd, ben ik 't met je eens. alsof 't nog niet ver genoeg is eigkquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kanker he, ga het nog lopen uitlokken allemaal, dit is pas echt toppunt van triestheid
I knowquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef Foghorn. het volgende:
[..]
Nee, want ik wacht op een e-mailtje terug.
Mijn origineel is verbannen.
Hou jij helemaal je hasses, 2 sc's moeten samengaan en de rust is terug en dan gaat 1 mongool het weer opstoken en dan kom jij, mongool nr2 en die gaat rustig verderquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oh ja, kanker is wel het sleutelwoord in de KLB SC he
Laatste stuiptrekkingen, ONZ weet al dat discussie zinloos isquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
De echte discussie word gevoerd door KLB, ONZ kijkt toe.
Ik heb ook begrip voor de Israëliërs die gekke dingen doen omdat de Palestijnen hun familie hebben opgeblazen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou fucking begrip voor hebben man?!
Dan kun je net zo goed begrip hebben voor de mensen die jouw familie etc. hebben vermoord want misschien was hen ook wel iets aangedaan dat heel erg was. En dan heb je er ook begrip voor dat ze zo reageren.
En zo blijf je doorgaan. Daar kun je met een beetje gezond verstand geen respect voor hebben en geen begrip voor hebben.
Dan heb jij er binnenkort ook eentje voor stoken.quote:
Weet je eigenlijk wel waar de discussie over gaat?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Laatste stuiptrekkingen, ONZ weet al dat discussie zinloos is
Wat ben jij toch een mongool hè?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een neergaande spiraal dus. Ben ik het eigenlijk wel mee eens. Alleen is het probleem dat ze allebei moeten stoppen wil het stoppen. Maar ze willen allebei ook het laatste woord hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou fucking begrip voor hebben man?!
Dan kun je net zo goed begrip hebben voor de mensen die jouw familie etc. hebben vermoord want misschien was hen ook wel iets aangedaan dat heel erg was. En dan heb je er ook begrip voor dat ze zo reageren.
En zo blijf je doorgaan. Daar kun je met een beetje gezond verstand geen respect voor hebben en geen begrip voor hebben.
Whehehehe kanker he, wat ben jij gefrustreerdquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou jij helemaal je hasses, 2 sc's moeten samengaan en de rust is terug en dan gaat 1 mongool het weer opstoken en dan kom jij, mongool nr2 en die gaat rustig verder
Komt gewoon door de trieste reacties hier. Het is jullie zandbak hè?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou jij helemaal je hasses, 2 sc's moeten samengaan en de rust is terug en dan gaat 1 mongool het weer opstoken en dan kom jij, mongool nr2 en die gaat rustig verder
Dit dus, ze moeten allebei stoppen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Een neergaande spiraal dus. Ben ik het eigenlijk wel mee eens. Alleen is het probleem dat ze allebei moeten stoppen wil het stoppen. Maar ze willen allebei ook het laatste woord hebben.
Kben 't anders wel met Steven eens, dan is het rustig en dan denkt iemand het leuk te vinden om het terug op te stoken. dat is toch idioot? we zitten niet meer op de basisschool ofzo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een mongool hè?
heb jij ooit wel eens een post geplaatst waar het lijkt of je een hoger IQ hebt dan Bonnie St Claire?
superjosti komt ze weer redden hoor, ik lees echt alleen maar blablablablabla wanneer jij postquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een mongool hè?
heb jij ooit wel eens een post geplaatst waar het lijkt of je een hoger IQ hebt dan Bonnie St Claire?
Helaas stoppen ze allebei niet totdat de ander gestopt is, en gaat het zo waarschijnlijk nog wel even door.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit dus, ze moeten allebei stoppen.
Dus als ik het goed begrijp;quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb ook begrip voor de Israëliërs die gekke dingen doen omdat de Palestijnen hun familie hebben opgeblazen.
Tijd over? Welke tijd?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:05 schreef ynuhh het volgende:
Hé bah, tijd over. Nu zit ik hier weer.![]()
Hoi, allen.
Waar stook ik dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:03 schreef Foghorn. het volgende:
[..]
Dan heb jij er binnenkort ook eentje voor stoken.
Ja, daar staat een ban op.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jullie?? stop eens met hokjes gelul want ik zit hier net zoals lang als julliequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Komt gewoon door de trieste reacties hier. Het is jullie zandbak hè?
Kleuters.
Maar als ze dan in gesprek gaan, komt er een idioot van de ene of de andere kant die zich opblaast, waardoor het rellen weer begint.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
Helaas stoppen ze allebei niet totdat de ander gestopt is, en gaat het zo waarschijnlijk nog wel even door.
blablabla volgens mij ben je gewoon verliefd op me dat je me elke keer moet quotenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]Ik vind het echt indrukwekkend dat je gewoon zó kan posten dat Paul er intelligent bij lijkt.
Ik denk dat Mozy erop doelt dat hij er begrip voor heeft dat mensen helemaal flippen als hun hele wereld in elkaar stort. Dat maakt ik eruit op iig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp;
- heb je er begrip voor als Palestijnen waarvan de hele familie is uitgemoord zichzelf in een bus opblazen vol met onschuldige mensen?
- heb je er begrip voor als de Israelische nabestaanden van deze mensen 'wraak' nemen door ook weer aan te vallen op onschuldige mensen?
- etc. etc.
Het is hun heiligdomquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Whehehehe kanker he, wat ben jij gefrustreerd_!
Ja, ik zeg niet dat het goed is. Maar ze steken elkaar gewoon op.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp;
- heb je er begrip voor als Palestijnen waarvan de hele familie is uitgemoord zichzelf in een bus opblazen vol met onschuldige mensen?
- heb je er begrip voor als de Israelische nabestaanden van deze mensen 'wraak' nemen door ook weer aan te vallen op onschuldige mensen?
- etc. etc.
Zo probeer ik het te verwoorden ja. Maar dat lukt niet echt goed.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik denk dat Mozy erop doelt dat hij er begrip voor heeft dat mensen helemaal flippen als hun hele wereld in elkaar stort. Dat maakt ik eruit op iig.
Klopt, en ook dat zal nog wel even doorgaan, blijkbaar is het niet tot die mensen door te dringen dat het ook op een andere manier kan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar als ze dan in gesprek gaan, komt er een idioot van de ene of de andere kant die zich opblaast, waardoor het rellen weer begint.
We sturen Balkie er naar toe, die fixt dat wel even.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
Klopt, en ook dat zal nog wel even doorgaan, blijkbaar is het niet tot die mensen door te dringen dat het ook op een andere manier kan.
Lijkt me onwaarschijnlijk, want ik ben hier net sinds vanavondquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jullie?? stop eens met hokjes gelul want ik zit hier net zoals lang als jullie
Ik was het bijna vergeten. Zo goed voelde ik me hier alweer thuis. Zoals een echte SC hoort te zijn, ze ontvangen je met open armenquote:
Ik heb het niet eens over de inhoud van zijn posts. Het niveau waarop hij dat brengt is al zo laag dat het om te huilen is. Dus lees ik niet verder.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:05 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kben 't anders wel met Steven eens, dan is het rustig en dan denkt iemand het leuk te vinden om het terug op te stoken. dat is toch idioot? we zitten niet meer op de basisschool ofzo?
Inderdaad, Balkie hosselt gewoon wat chicks van allebei de kanten en zorgt voor een vreedzame samenkoming jwzquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
We sturen Balkie er naar toe, die fixt dat wel even.
waarom ga je nou door?? probeer gewoon normaal mee te posten en dan is het zodrekt allemaal weer rustigquote:
ik ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk, want ik ben hier net sinds vanavond
En stuur MC dark dan ook meteen, die kan alles, met drank, en zijn gerapt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Inderdaad, Balkie hosselt gewoon wat chicks van allebei de kanten en zorgt voor een vreedzame samenkoming jwz
Ja en jij bent zo slim he timquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over de inhoud van zijn posts. Het niveau waarop hij dat brengt is al zo laag dat het om te huilen is. Dus lees ik niet verder.
Hij post overal of hij de FOK!koning is (RIP dagdag), maar komt niet boven het niveau uit van een domme dikkige zandbakterrorist, die maar een grote bek opzet om zijn onzekerheid te verbergen.
Ik reageer een beetje op de onvriendelijke postsquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar ben je nu al de hele tijd mee bezig.
oh ik las het verkeerdquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tegenwoordige tijd. Ach, vanavond stappen dus het komt allemaal wel goed.
Goedzo.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
oh ik las het verkeerd
IK SNAPT EM!!!
MC Dark en Balkie samen, zo'n hoog bazengehalte heeft Isreal nog nooit gehad!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
En stuur MC dark dan ook meteen, die kan alles, met drank, en zijn gerapt.
MC DARK IN JE TOPIC_!
Zullen we een goed voorbeeld geven?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik was het bijna vergeten. Zo goed voelde ik me hier alweer thuis. Zoals een echte SC hoort te zijn, ze ontvangen je met open armen
ja. In vergelijking met jou welquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en jij bent zo slim he tim
Hier word ook onderling veel gehaat, niet alleen tegen mensen van buiten af, maar ook tegen onderling.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zullen we een goed voorbeeld geven?
Ik bèn rustigquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waarom ga je nou door?? probeer gewoon normaal mee te posten en dan is het zodrekt allemaal weer rustig
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zullen we een goed voorbeeld geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |