Nee daarvoor nog hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:56 schreef Foghorn. het volgende:
[..]
Omdat phpmystyle naderhand nog heeft gebeld met yvonne.
Dat is wel humor serieus. Hij was echt wanhopig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zat daar ook al naar te kijken ja
Ik snap ook niet waarom het ONZ B is, maar ik heb ermee leren leven.quote:
Hij komt vandaag of morgen wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:58 schreef Skylark. het volgende:
WIJ WILLEN SEAGAL TERUG WIJ WILLEN SEAGAL TERUG FOK RED WHITE ARMY WANTS SEAGAL BACK
geen tijd moet rellenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:59 schreef Siniti het volgende:
Skylark luister mijn Parliament linkje. Wat een helden
Klopt, meer ONZ en minder KLB, zie je dat het er al leuker op wordt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:57 schreef Foghorn. het volgende:
De rust is inmiddels terug merk ik.
Nee, want ik wacht op een e-mailtje terug.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Klopt, meer ONZ en minder KLB, zie je dat het er al leuker op wordt?
De echte discussie word gevoerd door KLB, ONZ kijkt toe.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Kanker he, ga het nog lopen uitlokken allemaal, dit is pas echt toppunt van triestheidquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
quote:
Ik weet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:01 schreef griekjeee het volgende:
Ik ga even iets anders bezigen. kusjes voor iedereen waar ik van hou![]()
Oh ja, kanker is wel het sleutelwoord in de KLB SC hequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kanker he, ga het nog lopen uitlokken allemaal, dit is pas echt toppunt van triestheid
Hoe kun je daar nou fucking begrip voor hebben manquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik heb ook geen respect voor de mensen die zich opblazen in een bus, maar ik heb er wel begrip voor.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik respect voor ze hebben.
idd, ben ik 't met je eens. alsof 't nog niet ver genoeg is eigkquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kanker he, ga het nog lopen uitlokken allemaal, dit is pas echt toppunt van triestheid
I knowquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef Foghorn. het volgende:
[..]
Nee, want ik wacht op een e-mailtje terug.
Mijn origineel is verbannen.
Hou jij helemaal je hasses, 2 sc's moeten samengaan en de rust is terug en dan gaat 1 mongool het weer opstoken en dan kom jij, mongool nr2 en die gaat rustig verderquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oh ja, kanker is wel het sleutelwoord in de KLB SC he
Laatste stuiptrekkingen, ONZ weet al dat discussie zinloos isquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
De echte discussie word gevoerd door KLB, ONZ kijkt toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |