Klachten in de FBquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:31 schreef Skylark. het volgende:
Een zwarte dag voor KLB.
Seagal prullenbak. Kanker ONZ. Serieus.
Ik vind dit wel een mooiequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:30 schreef BobbyB het volgende:
Dit is typisch weer zo'n dag die eindigt met een handjevol bans.
Overigens; los van het feit of ONZers hier wel of niet welkom zijn vind ik het wederom een kansloze actie om een SC te sluiten wegens kliekjesvorming. Het grootste kliekje is verdomme wel die hele crew met hun afgesloten forumpje. Stelletje hypocrieten.
Ja man, 50euro op 2-4quote:
Ik denk niet dat je de schuld moet zoeken bij de ONZ-gebruikers, maar bij het wanbeleid van de crew dat de ONZ SC sluit wegens kliekjesvorming..quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:31 schreef Skylark. het volgende:
Een zwarte dag voor KLB.
Alsof wij daar schuldig aan zijn. Ga in de FB huilen. ONZ of KLB, kies zelf maar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:31 schreef Skylark. het volgende:
Een zwarte dag voor KLB.
idd, ik was 't daar ook met BobbyB eens, mooi verwoord.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een mooie
Sowieso SC's sluiten
Als iemand echt in een SC mee wilt posten dan kan die dat.
Inderdaad, en dan nota bene tot het besluit komen omdat Paulquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Sowieso SC's sluiten
Zie php en Lamon.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Sowieso SC's sluiten
Niet zo vloeken, de Mol komt erop jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef Paul het volgende:
Jongens hier naar kijken en duim in de mond
Terminator 3 - nu op rtl 5
Bartquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alsof wij daar schuldig aan zijn. Ga in de FB huilen. ONZ of KLB, kies zelf maar.
Of wacht, nee, dit is KLB, open er een topic over.
Geen zin in om naar te kijkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef Paul het volgende:
Bah kutfilms zijn dat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef Paul het volgende:
Wtf, dat is no way mijn vrienden groepquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef Mozy het volgende:
Ey Crackert.
Ik zat laatst met mensen uit jullie vriendengroep in de bus, ik heb gehoord dat jullie op vakantie gaan ofzo, maar wes vond het te duur.
Precies. Als er iemand is die weggekeken wordt zijn zij het wel. Toch blijven ze trouw terug komen.quote:
het is alleen terminator 3 vanavond hoorquote:
Oiquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:31 schreef Devvie het volgende:
KLB SC IS OOK EEN KLIEK
LATEN WE DEZE SC OOK SLUITEN!!
Die slaaptquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
*knuffel
En knuffel voor je hamster.
Carlo gaat mee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, dat is no way mijn vrienden groep
Suzan is een vriendin de rest een beetje aanhang, en zij is echt geen type om mee op vakantie te gaan
Heel FOK! is een kliek met allemaal forummensen!!!!1111quote:
LATEN WE HET SLUITENquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Heel FOK! is een kliek met allemaal forummensen!!!!1111
Nee, daaromquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Carlo gaat mee._!!!!!!
Ik zou voor geen goud geld met hem op vakantie willen.
Of de PUB. en de koffieSC.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb niets tegen KLB. Maar als wij als een kliek worden gezien, kan je moeilijk KLB negeren.
*Insert No Shit Sherlock*quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Heel FOK! is een kliek met allemaal forummensen!!!!1111
Dat is ook niet zo heel moeilijk als je je gewoon normaal gedraagt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ook normaal hoor. Ik werd binnen de dag geaccepteerd in deze SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |