Die was te vermoeiendquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:48 schreef Elmostyle het volgende:
Waar is die standaard OP trouwens?
Ik ken dagdag, en nuquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:48 schreef Mozy het volgende:
Mensen die dagdag neit kennen._!
En die ook nog in de KLB-SC durven te posten._!!!!!!!!!
Snel: okee; maar gezellig: nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:48 schreef Ladidadida het volgende:
Jullie SC is nog nooit zo snel en gezellig geweest
Je weet niks van onze SC, teef. Het is rustig vanwege een paar bans.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:48 schreef Ladidadida het volgende:
Jullie SC is nog nooit zo snel en gezellig geweest
Alleen falers kennen hem niet.quote:
Die staat er maar af en toe.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:48 schreef Elmostyle het volgende:
Waar is die standaard OP trouwens?
Ik mis jou in het kaste overzichtquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:48 schreef Mozy het volgende:
Mensen die dagdag neit kennen._!
En die ook nog in de KLB-SC durven te posten._!!!!!!!!!
Die mooie van ONZ komt er binnenkortquote:
Hoiquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:49 schreef Biels het volgende:
Mensen met quotes over zichzelf in hun sig.
Komt nog welquote:
Had je wat?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:49 schreef Biels het volgende:
Mensen met quotes over zichzelf in hun sig.
Die bans zijn er vast omdat iedereen zo gezellig isquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je weet niks van onze SC, teef. Het is rustig vanwege een paar bans.
Lul niet, zo vaak gaat het niet zo snel. Een week geleden, voor Wolvendagen en NG geband werden, was het niet sneller dan nu.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je weet niks van onze SC, teef. Het is rustig vanwege een paar bans.
Beter kijken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik mis jou in het kaste overzicht
KLB jeweetzquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:50 schreef aight1 het volgende:
Wat is iedereen hier negatief trouwens
Kijk beter.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik mis jou in het kaste overzicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |