Je kan wel naar 3.1.2. Die is goed te jailbreaken en 3.1.3 heeft volgens mij niet echt schokkende bugfixes/features.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:40 schreef linuxje het volgende:
Ik wacht ook nog helemaal met updaten vanaf 3.0
Zodra er goede ervaringen met 3.1.3 zijn ga ik wel updaten
Dan moet je die programma's even updatenquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:07 schreef druppelkut het volgende:
Vraagje.
Mijn 3g 8gig van een jaartje oud heeft opeen problemen met het opstarten van gedownloade programma's.
Hij start ze allemaal op maar ze sluiten ook meteen weer.
Alleen de standaard programma's blijven na het opstarten gewoon draaien.
p.s. Hij is met blackra1n gejailbreakt. Geen simunlock uitgevoerd.
Alle?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan moet je die programma's even updaten
Je kan je iPhone updaten naar de laatste versie. Dan is je jailbreak er automatisch vanaf. Succes ermee.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:33 schreef TN-FR het volgende:
Ik ga mijn iPhone ter reparatie opsturen bij t-mobile. Ik heb hem gejailbreakt, maar kan ik gewoon via de instellingen weer de fabrieksinstellingen terugzetten of moet ik eerst nog die jailbreak eraf halen?
Ja mijn mbp ligt nu even bij een maat en daarom vroeg ik me af of het ook zonder computer kan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:34 schreef rondarts het volgende:
[..]
Je kan je iPhone updaten naar de laatste versie. Dan is je jailbreak er automatisch vanaf. Succes ermee.
vannacht -3% mijn accu zonder push! Scheelt dus enorm.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat had ik de eerste dag ook. Push uitzetten heeft het helemaal opgelost.
Als ik m'n mail wil checken druk ik zelf wel even op Refresh. Batterij gaat nu een dag of 2, 3 mee.
3% Enormquote:Op donderdag 4 februari 2010 08:24 schreef nelisb het volgende:
[..]
vannacht -3% mijn accu zonder push! Scheelt dus enorm.
eerst ging er 50% af, nu 3%quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |