Zal wel snel volgenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:01 schreef gerbenp het volgende:
Ik wacht nog met iPhone OS 3.1.3 ivm Jailbreak
Nick nog steeds tevreden? péé-èmquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Net op tijd dus naar 3.1.2 gegaan!
Nope, niet extra.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef Rejected het volgende:
Ik heb een vraagje
Ik heb vandaag mn iphone gekocht en mn email erop gezet, echofon en facebook app. Nu zegt mn iphone dat ze gebruik maken van push. Kost dat geld met mijn telfort surf en mail bundel?
Wat zijn eigenlijk de ervaringen met de batterijtijd? Ik heb mijn iPhone nog niet zo lang, dus nu functioneert die nog wel, maar hoe zit het met de levensduur als ie wat langer in gebruik is?quote:
Kan ook wel es aan een brakke app liggen. Had 't pas geleden ook. Ging batterij in uurtje of wat helemaal leegquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:18 schreef nelisb het volgende:
Vanaf dag 1 laad ik hem elke nacht op.
Regelmatig internet, nieuws, mail per dag is niet goed voor mijn accu. Risico groot dat ik dag 2 niet haal als ik niet extra oplaadt.
Edit; afgelopen nacht ging ie van 67% naar 17%. dat vond ik best veel.
Dat kan helaas niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:40 schreef Rejected het volgende:
Nog één vraagje, kan ik niet instellen dat ik kan zien hoeveel karakters in een sms heb?
Had ik idd geprobeerd, net als paar andere methoden. Uiteindelijk aan stroomkabel gehangen en toen issie blijkbaar weer tot leven gekomen. Blijft vaag. Probleem had ik met 3.1.2 ook. Had gehoopt dat het met 3.1.3 weg zou zijn... Geen idee waardoor het komtquote:Op woensdag 3 februari 2010 01:02 schreef gsm-paradise het volgende:
Heb je geprobeerd om 15 seconden de home button en de power button beide tegelijkertijd ingedrukt te houden??
Anders moet je hem herstellen met itunes.
mvg jef
Dat had ik de eerste dag ook. Push uitzetten heeft het helemaal opgelost.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:18 schreef nelisb het volgende:
Vanaf dag 1 laad ik hem elke nacht op.
Regelmatig internet, nieuws, mail per dag is niet goed voor mijn accu. Risico groot dat ik dag 2 niet haal als ik niet extra oplaadt.
Edit; afgelopen nacht ging ie van 67% naar 17%. dat vond ik best veel.
Je kan wel naar 3.1.2. Die is goed te jailbreaken en 3.1.3 heeft volgens mij niet echt schokkende bugfixes/features.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:40 schreef linuxje het volgende:
Ik wacht ook nog helemaal met updaten vanaf 3.0
Zodra er goede ervaringen met 3.1.3 zijn ga ik wel updaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |