De TT, de OP en de rest van het topic.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 06:28 schreef tong80 het volgende:
Wat is er in hemelsnaam kut aan dit topic
Het theezakje.
Qua TT ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 06:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De TT, de OP en de rest van het topic.
Dicht. Klaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:08 schreef donthate het volgende:
Dit is dan echt Donthate!!
Piranha plaats racistische foto's waaronder die met KKK dat vind ik te ver gaan zou iemand ze kunnen verwijderen
Nja hij had niet dicht gehoeven hoor maar zo is het ook goed hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je eigen forum maar modden![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:42 schreef TwyLight het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim
Oh shit man, ik had de 'not' niet gelezen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:42 schreef ToT het volgende:
A purse met rocks is helaas geen reden om dit open te houden!Sorry!
Heb even alle regels doorgelezen maar vind dit geen wenselijk en toepasselijk gedrag volgens mij is dit tegen de regelsquote:
Wat was er met je afgesproken?quote:
Bla bla, volgens mij is er ook afgesproken dat er gewoon een nachtbagger topic mocht zijn ?quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat was er met je afgesproken?
Of, wat beloofde je ook weer, boehoe ik beter mn leven boehoe, blaat huil jank
Die teringzooi van jou kan ik amper een topic noemen, als je nieteens de moeite neemt iets leuks te maken gaat ie gewoon op slot.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:25 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Bla bla, volgens mij is er ook afgesproken dat er gewoon een nachtbagger topic mocht zijn ?
Moet jij nou een volwassen persoon voorstellen met je ''teringzooi''' ?quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die teringzooi van jou kan ik amper een topic noemen, als je nieteens de moeite neemt iets leuks te maken gaat ie gewoon op slot.
Voor iemand die een laatste kans kreeg gedraag je je uiterst stupide.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:27 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Moet jij nou een volwassen persoon voorstellen met je ''teringzooi''' ?
Ach, ik ga er geen eens meer op in, laat maar weer
Nee hoor, ik laat gewoon zien waar het op slaat. Blijkbaar durven veel users dat niet, wat niet mijn probleem is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor iemand die een laatste kans kreeg gedraag je je uiterst stupide.
Euh,quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:31 schreef Gourmetschotel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik laat gewoon zien waar het op slaat. Blijkbaar durven veel users dat niet, wat niet mijn probleem is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |