neequote:
wederom neenquote:
driewerf neenquote:
doe mij maar cup c soupquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:16 schreef aight1 het volgende:
Ik vind Broccoli creme van cup a soup erg lekker!
Dat laatste, dat garandeer ik je!quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:15 schreef cablegunmaster het volgende:* ziet of een 300 post topic of eerder verwacht een potentieel slotjes topic
Owjeej....quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:22 schreef onderjas het volgende:
Wacht ff ToT, heb een grappig (matig) plaatje dat ik ff moet uploaden.
Dat wou ik eerst wel te doen maar ik kan de poep niet vinden in de supermarkt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjeej....Ga je poep en sokken kapotstampen nadat je ze gekocht hebt?
Hmmm doet me aan één of andere reclame uit de jaren '90 denken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:23 schreef onderjas het volgende:
[..]
Het kan nog erger.
[ afbeelding ]
Is heel eenvoudig zelf te maken, maar als je het per sé wil kopen, kan een zwerver je vast wel helpen voor een euro'tje of zo!quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:24 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dat wou ik eerst wel te doen maar ik kan de poep niet vinden in de supermarkt.
Jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm doet me aan één of andere reclame uit de jaren '90 denken.
Verzuipt een vlieg bij iemand in de soep, hij redt 'm, controleert de ademhaling van het beestje en laat hem wegvliegen.
Was iets van een uitzendbureau of zo.
Kan je een recept uitschrijven?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Is heel eenvoudig zelf te maken, maar als je het per sé wil kopen, kan een zwerver je vast wel helpen voor een euro'tje of zo!
Tempo-Teamquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm doet me aan één of andere reclame uit de jaren '90 denken.
Verzuipt een vlieg bij iemand in de soep, hij redt 'm, controleert de ademhaling van het beestje en laat hem wegvliegen.
Was iets van een uitzendbureau of zo.
Ik heb liever een afzuigbureau!quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:29 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ja idd, univé is geen uitzuigbureau.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:38 schreef ToT het volgende:
Maarre...kuttopic dus!
Heeft iemand nog een VERDOMD goede reden om dit niet op slot te laten gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |