quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan mis jij precies het punt van deze discussie. Het gaat om het langs een meetlat leggen. Dat doe jij nu ook. Als hij materiele zaken fijn vind en zich er goed door voelt, who cares. Net als dat het niet interessant is of iemand 2 of 5 dagen werkt, als hij het maar goed doet en zich er goed bij voelt.
Ik mis niet het punt van de discussie. Ik kon me er gewoon niet in inleven. Nadat hij het verder toelichtte begreep ik zijn standpunt wel. Maar het punt is dat veel mensen liever meer vrije tijd hadden maar toch 40-50uur in de week zwoegen (met tegen zin) alleen maar om duurdere spullen te hebben dan de buurman.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan mis jij precies het punt van deze discussie. Het gaat om het langs een meetlat leggen. Dat doe jij nu ook. Als hij materiele zaken fijn vind en zich er goed door voelt, who cares. Net als dat het niet interessant is of iemand 2 of 5 dagen werkt, als hij het maar goed doet en zich er goed bij voelt.
Ik woon op dit moment in een flatje op een A-locatie en dat lijkt mij toch echt prettiger dan in zo'n buurt wonen met alleen maar rijtjeshuizen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:22 schreef draaijer het volgende:
[..]
Niks groter dan iemand anders. Mij boeit het helemaal niet wat anderen denken of wat anderen hebben. Ik ben een auto freak en dus heb ik mijn lijstje wel klaar. Dan neem je niet snel genoegen met iets simpels.. Ik in ieder geval niet.
Een mooi en ruim huis, is kwalitatief fijner leven
Dat is natuurlijk ook relatief. Iemand die 60 uur per week moet werken heeft niet veel aan een mooie locatie.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik woon op dit moment in een flatje op een A-locatie en dat lijkt mij toch echt prettiger dan in zo'n buurt wonen met alleen maar rijtjeshuizen.
Mwoah. Als je 's avonds merels hoort fluiten ipv alleen herrie van brommers auto' en bussen, en er wat groen in de buurt is, dan is een rijtjeshuis prima voor mij.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik woon op dit moment in een flatje op een A-locatie en dat lijkt mij toch echt prettiger dan in zo'n buurt wonen met alleen maar rijtjeshuizen.
Jemig... de frustratie druipt er vanaf..quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:06 schreef Minette het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet over de generatie die daardoor groot gebracht is; papa werkt, mama werkt, ze voelen zich allebei zo schuldig als de neten dat ze er nooit waren voor de kinderen, en dus zijn die vanaf dag 1 verwend met dingen die ze graag wilden hebben, en het liefst direct, wat het kind zou toch eens iets tekort komen. Dat kwamen ze ook: aandacht.
Dat is de generatie die het straks vanzelfsprekend vindt dat ze op hun 25ste in een leaseauto van ¤ 40.000,= rijden, en dan ook nog het lef heeft om neer te kijken op mensen die een tweedehandsje rijden.
Als je het topuc door had gelezen had je kunnen zien dat dit dus niet zo is.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:34 schreef henkzijlstra het volgende:
de mensen die allemaal een geromantiseerd beeld hebben van leven van de lucht e.d. wonen waarschijnlijk nog thuis
Pas op hoor, henkzijlstra heeft wsl. dit en het voorgaande topic volledig doorgespit, teneinde goed te kunnen trollen - beter niet op ingaan dusquote:Op maandag 1 februari 2010 11:53 schreef mirved het volgende:
[..]
Als je het topuc door had gelezen had je kunnen zien dat dit dus niet zo is.
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:29 schreef Red_85 het volgende:
Why do you dont want to do a thing like that???
Choose not to choose life
Choose something else
and the reason?
....
En als iemand al wel autistisch is wil dat nog niet zeggen dat die persoon niet gelukkig kan zijn. Misschien is Henk wel het voorbeeld ervan, en daarmee zijn eigen tegenstelling.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:38 schreef Lente_ninja het volgende:
Figuren als henkzijlstra zijn de reden dat desmiley is uitgevonden. Of je zorgt voor huisjeboompjebeestje, of je sterft volgens hem ongelukkig en alleen. Mijn tante is laatst gestorven. Ze had geen kinderen, maar ze heeft in haar laatste maanden meerdere malen per dag bezoek gehad en er kwamen zoveel mensen op haar begravenis dat er stoelen uit andere zalen bijgesleept moesten worden. Waarschijnlijk omdat zij geen autistische droeftoeter als henk was, en door haar kinderloosheid zat tijd had om een gigantische vriendenkring op te bouwen.
Dat is het ook.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:35 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Soms heb ik het idee dat ' autist' verworden is tot scheldwoord voor mensen die de wereld niet kunnen/willen snappen.
Het is bijna net zo erg als gingersquote:Op maandag 1 februari 2010 22:35 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Soms heb ik het idee dat ' autist' verworden is tot scheldwoord voor mensen die de wereld niet kunnen/willen snappen.
maar was echt gelukkig? i doubt it. uiteindelijk heeft ze toch 'gefaalt' door geen man te kunnen vinden waarmee ze kinderen heeft gemaakt (primair doel als zoogdier)quote:Op maandag 1 februari 2010 20:38 schreef Lente_ninja het volgende:
Figuren als henkzijlstra zijn de reden dat desmiley is uitgevonden. Of je zorgt voor huisjeboompjebeestje, of je sterft volgens hem ongelukkig en alleen. Mijn tante is laatst gestorven. Ze had geen kinderen, maar ze heeft in haar laatste maanden meerdere malen per dag bezoek gehad en er kwamen zoveel mensen op haar begravenis dat er stoelen uit andere zalen bijgesleept moesten worden. Waarschijnlijk omdat zij geen autistische droeftoeter als henk was, en door haar kinderloosheid zat tijd had om een gigantische vriendenkring op te bouwen.
nou...ik vind juist dat mensen die dromen van wonen aan het strand, elke dag surfen en leven van de lucht en liefde meer autistisch. enig realitietsbesef mag wat mij betreft wel. vandaar mijn mening dat deze mensen thuis wonen en geen levenservaring hebben en niet doorhebben dat papa en mama nu alles betalen en dat voor niets de zon opgaatquote:Op maandag 1 februari 2010 11:53 schreef mirved het volgende:
[..]
Als je het topuc door had gelezen had je kunnen zien dat dit dus niet zo is.
Bijna. Bijna.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:43 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Het is bijna net zo erg als gingers
Honden kosten geld, honden weg hou je geld over en dan kan je koekjes voor bij de koffie kopen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
ik snap het verband tussen honden en koekjes niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |