herkenbaarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hier wordt ook rustig even de gedownloade anime of andere serie even afgekeken hoor voor ie naar boven sukkelt om de speen terug te doen of even te kijkentegen die tijd is Amélie natuurlijk allang wakker omdat ze dan uit haar slaap is zeg maar dus mja. MUH. Dus als ie niet gelijk gaat ga ik zelf maar.
Uiteraard onder een hoop gesteun en gezucht. Dat dan weer wel![]()
(en 's nachts geef ik ook wel ns een subtiele duw als ie er doorheen slaapt)
je hebt echt lang gevoed hoor!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:22 schreef mrien het volgende:
1 jaar, 7 maanden en 3 dagen borstvoeding
Afgelopen zondag heeft ze voor het laatst gedronken. Normaal gesproken dronk ze 's ochtends nog lekker bij me en gingen we dan aankleden.
Gisteren liep het 's ochtends wat anders en manlief ging haar aankleden en we hadden eigenlijk iets van, kijken hoe het gaat. Ze heeft er verder niet om gevraagd en vanmorgen ook niet, toen zijn we ook gelijk gaan aankleden toen ze wakker werd.
En nu voelt het toch vreemd, ik sta er wel achter maar het gevoel is dubbel en daar heb ik het nog even moeilijk mee (vreemd genoeg vind ik)
Ja het is wel goed zo. Ik zie ook het gemak er wel van in hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:27 schreef Ticootje het volgende:
Voordat M. actie onderneemt is het vaak al te laat. Dus ben ik meestal degene die als eerste reageert.
Mrien, ik vind het goed van je hoor! Maar wil je echt stoppen? Vind je het genoeg zo?
Ja alle kindjes van zn collega's waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:49 schreef amaranta het volgende:
ik had laatst ook een nachtelijk klaagmoment, waarop mijn man suggereerde dat ik ook kon stoppen met de bv.
Waarop ik zei: uh ja, want dan gaat hij zeker ineens wel doorslapen
ongetwijfeld, maar ik pak hem nog wel terugquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja alle kindjes van zn collega's waarschijnlijk wel
oh hou me op de hoogte alsjeblieft want ik zat me net te bedenken hoe ik eea in hemelsnaam moet gaan doenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:36 schreef oeke het volgende:
Oh Davinia, wat naar dat het pijn doet. En dat ze zo onrustig is. en alles. Misschien is een lk niet overdreven maar gewoon een verwennerij om iets wat al goed loopt nog beter te laten lopen. Ik hoop op een goede nacht!![]()
Ik dacht nog even over waarom ik het de laatste tijd maar moeilijk vind en ik denk dat het voor 6 maanden allemaal zo makkelijk ging, op verzoek en je gevoel volgen, veel informatie en zo.
Maar na 6 maanden komt er ook de bijvoeding bij, het werk, de vragen wanneer je gaat stoppen, tandjes, verlatingsangst, etc. Ik vind het nu gewoon verwarrender worden. Ik vind het nu moeilijker om op mijn gevoel te vertrouwen dan de eerste 6 maanden...
nouja dat dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef oeke het volgende:Dat is stom.
Soms vind ik dat zo raar/naar dat mensen geneigd zijn alles op bv te gooien, niet doorslapen, niet poepen, huilen etc. Natuurlijk gaat het ook weleens niet goed, maar het lijkt alsof mensen meer vertrouwen hebben in 'kunstvoeding' dan 'natuurlijke' voeding.
Dat is misschien sowieso wel iets van deze tijd.
nog een hapje immunofortis?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:06 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dat van alles op de bv te gooien is inderdaad van deze tijd, want bedrijven (niet alleen de kunstvoedingsbedrijven) weten inmiddels door onderzoek precies hoe ze op de onzekerheden die mensen hebben moeten inspelen. En het bereik van deze bedrijven is inmiddels zo ontzettend groot. Het is een van de redenen dat ik met mijn opleiding diëtetiek gestopt ben: ik werd gek van al die vermomde reclame.
Nog even volhouden en doorzetten. Over een paar maanden ben je 'afgeschreven' en 'hopeloos' en stopt dit gebeuren een tijdje.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:36 schreef oeke het volgende:
Maar na 6 maanden komt er ook de bijvoeding bij, het werk, de vragen wanneer je gaat stoppen, tandjes, verlatingsangst, etc. Ik vind het nu gewoon verwarrender worden. Ik vind het nu moeilijker om op mijn gevoel te vertrouwen dan de eerste 6 maanden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |