Ik heb even teruggekeken in mijn boekje - ik houd nog steeds bij hoe vaak hij drinkt - en hij heeft sinds het vertrek van de kraamhulp eigenlijk al niet meer aan de 8 voedingen gezeten. Het zijn er altijd 6 à 7 geweest, ook toen hij 's nachts nog 1 à 2 keer dronk. Het enige wat ik me dus voor kan stellen is dat hij nu minder per voeding drinkt omdat de voedingen dichter op elkaar zitten. Nóg vaker voeden zou dan volgens mij niet veel uithalen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:08 schreef WupWup het volgende:
En tja, ik vind 6 voedingen ook erg weinig wij redden bijna 2 keer zo veel, maar als dat is wat Ivan nodig heeft, dan is het weer precies genoeg
Ik ben altijd een buikslaper geweest en ik keek er tijdens mijn zwangerschap erg naar uit om weer op m'n buik te kunnen slapen. Helaas voelt dat erg... ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:19 schreef WupWup het volgende:
Op m'n buik? Alleen als baby, nu echt niet meer. Hoezo
Ja, ik slaap met BH. In het begin liep het er echt uit, dan sliep ik met bh, dubbele zoogcompressen en hydrofiel en was nog alles nat. Toen was dat weg, maar inderdaad wat GWS zegt, als ze dronk, liep de andere kant leeg en ik had dus geen zin om na het opstaan om d'r te voeden eerst een bh enzo aan te trekken en nu slaapt ze sinds 2 nachten door en is de stuwing weer terug, incl. natte spullen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb even teruggekeken in mijn boekje - ik houd nog steeds bij hoe vaak hij drinkt - en hij heeft sinds het vertrek van de kraamhulp eigenlijk al niet meer aan de 8 voedingen gezeten. Het zijn er altijd 6 à 7 geweest, ook toen hij 's nachts nog 1 à 2 keer dronk.
Linda, waarom draag je een beha 's nachts? Is dat puur om iets tegen het lekken te kunnen dragen?
Kunnen jullie trouwens op je buik slapen?
voorzichtige jompel voor Aviva en jou natuurlijk ookquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:06 schreef DaviniaHR het volgende:
claudia, het lijkt erop dat ivan op de 0-lijn hoort te zijn, toch? naja, iig fijn dat je probeert niet teveel te stressen erover, wellicht niet altijd even succesvol. iig
tinu, volgens mij was de dochter van amaranta iets ouder dan een jaar. je kan gewone melk geven als een gewone drank, net als sap en thee en zo. als je snapt wat k bedoel.
voeding klaar
ik heb het bv-licht gezienmet een kleine aanpassing in aanleggen glibbert ze nauwelijks meer van links, maar nu kan ik niet geloven dat ze binnen een paar pogingen perfect aanhapt, dus trek ik haar alsnog eraf, om tot de conclusie te komen dat ze toch goed lag
naja, komt ook wel goed
en mn eerste nacht met lilypadz hebben we niet droog gehoudenpoging twee was gelukkig effectiever en droger
nu nog in 1 keer goed happen, en dan kunnen we gaan denken aan subtiel voeden
Mja, mn vriend loopt altijd 20x 's nachts heen en weer voor wat te drinken...alsie zich nou gewoon om zou draaien naar mij, kan ik ook eens zonder bh slapenquote:
Weten die mannen ook eens hoe het is om ondergespoten te worden...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:30 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik loste dat lekprobleem tijdens de seks altijd op door er vlak voor even goed te kolven. Is nog goed voor de vriezervoorraad ook...Helpt niet als je spontaan seks hebt, maar het is een kiezen uit twee kwaden...
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Weten die mannen ook eens hoe het is om ondergespoten te worden...![]()
Met die laatste vraag kan ik je niet helpen, maar ik kan je wel vertellen dat ik heel lang heb getwijfeld of er uberhaupt melk uit mijn borsten kwam. Je hebt niet meteen bij de geboorte van je kind een volwaardige productie; die moet echt op gang gebracht worden door je baby. Jij hebt al vroeg een paar druppeltjes melk eruit zien komen en dat is meer dan ik lange tijd bij mezelf gezien heb. Pas toen Ivan door ging slapen 's nachts kreeg ik lekkages.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:37 schreef tessie het volgende:
Toen Graeme net geboren was, kwam er af en toe wel een heel klein beetje melk uit 1 kant, maar echt een paar hele kleine druppeltjes. Heb er toen verder niet echt wat mee gedaan.. Maar hoe kan ik er nu achter komen of het wel en kans tot slagen kan hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |