fijnquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:41 schreef miss_sly het volgende:
ons cb is eigenlijk best pro-bv!
in de wachtkamer hangen en liggen diverse posters en folders over bv en ze deed ook heel gewoon over dat ik nog bv geef. bovendien vond ze het eigen lijntje van Senna belangrijker dan dat ze niet zo groot is. kortom, alles gewoon goed, doorgaan zoals het gaat en tot over 5 weken
Ja, dat van die curves had de wvk oop tegen mij gezegdquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
fijn![]()
mijn cb is ook pro-bv. Als je aangeeft dat je borstvoeding geeft dan raden ze je aan om de curves op borstvoeding.com zelf bij te houden vanwege vertekend beeld. Mijn wvk is lactatiekundige en ze zijn allemaal erg goed op de hoogte.
En er liggen idd ook tijdschriften en folders over borstvoeding in de wachtruimte.
oh ik zeg altijd gewoon hoe vaak ze voeding krijgtquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat van die curves had de wvk oop tegen mij gezegdik vind het wel een fijn gevoel dat ze daar zo positief zijn. Ook geen verhoor over wat ze nu aan bijvoeding krijgt, maar gewoon proberen fruit en groente te geven iedere dag en dan vanaf 7 maanden ook wat brood erbij gaan geven. Klaar, geen gedoe ofzo.
Enige dat ik niet heb gezegd is dat Senna vaak wel vaker dan 4 x per dag bv krijgt. Ik denk dat ze toch wel (incl minstens 1 nachtvoeding) aan de 5 of 6 keer komt. Ik vind dat echter geen probleem, en dus vond ik hetniet het vermelden waard.
zeg ik ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:45 schreef Jelief het volgende:
Ik zeg gewoon altijd dat ik niet weet hoe vaak hij drinkt. Ik weet het ook echt niet. soms 3 keer overdag, soms 5 keer. Maar het kan ookzo maar voorkomen dat hij 7 keer drinkt of 2 keer. En 's nachts weiger ik te tellen
Na ja 14, 18 maanden, 2 jaar, 3 jaar en 4 jaar of zo?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:08 schreef WupWup het volgende:
Maar Tinuviel, nu Jair een jaar is hoef je toch bijna niet meer naar het cb?
En je hoeft niet... je mag.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:10 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Na ja 14, 18 maanden, 2 jaar, 3 jaar en 4 jaar of zo?
Het is ook meer voor mits er ooit nog eens een broertje of zusje komt misschien
Davinia, zo onzeker ben ik (bij de tweede) ook begonnen. Voorzover ik hier kan lezen, gaat het nu hartstikke goed bij jullie! Maar ik snap dat het even duurt voordat je daar vertrouwen in krijgt. En als dat er eenmaal is, dan zul je merken dat het echt heel relaxt is, dat voeden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:46 schreef DaviniaHR het volgende:
Weet je wat ik zo mooi vind aan dit topic? De rust die eruit spreekt. Tenminste, bij de ervarenenhet gemak dat je niet weet hoeveel er naar binnen gaat. geen gedoe met het moet leeg, of max. zoveel voedingen per dag, of wat dan ook
vind ik mooi
(..)
al vind ik het wel moeilijk om te bepalen wanneer ze klaar is. bij rechts gaat ze liggen rukken met haar hoofd, das helder,maar op links glijdt zewat weg. maar dat doet ze tijdens de hele voeding,dus wanneer is het dan echt klaar? naja, ik ga maar op sabbelen af. maar soms drinkt ze dan nog wel en ben ik bang dat ik haar tekort doe door haar te vroeg af te koppelen... dat ze onwijs spekkies ontwikkelt en nooit mopperend van de borst komt, laten we maar buiten beschouwingach, ik wil het gewoon goed doen, en dat geeft in mijn geval dus onzekerheid met zich mee.
sorry voor de dagboekpost, maar het houdt me gewoon enorm bezig.
DaviniaHR geniet er gewoon in alle rust van en denk niet dat je haar tekort doet. Ze is jouw kind en zal het zeker laten merken horen als ze niet genoeg heeft gehad.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:48 schreef DaviniaHR het volgende:
ik maak me druk om veel dingen, maar ik heb zeker voldoende melk. madam laat zo 3,5 uur tussen 2 voedingen en dan slaapt ze tevreden of kijkt wat rond, dus dat is goed
op een tsr voel en zie ik de borst helemaal vollopen (cupmaat erbij) dus dat is iig fijn om te weten, zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |